שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 62

נושא: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    אני חושב שבשביל לדעת אם מקור הבעיה היא מהדלק.

    צריך לבדוק כמה מנועים ולא רק אחד.


    יצא לי להטיס גם עם הרפיקון לא ניתקלתי בבעיה.

    אני לא פוסל אפשרות כזאת, אבל הבדיקה צריכה להיות רצינית ולא חובבנית לפני שפוסלים את הדלק.

    אילן שלא תחשוב שאני חושב אותך לחובבן .

    יהיו לזה השלכות מאוד קשות ליבואן , לכן צריך במקרה כזה לנהוג בזהירות.

    הרי אנחנו לא רוצים לפגוע בפרנסה של אף אחד ,כמובן לא על חשבון הכיס שלנו.
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 26-12-2009 בשעה 21:46:24.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    אני חושב שבשביל לדעת אם מקור הבעיה היא מהדלק.

    צריך לבדוק כמה מנועים ולא רק אחד.


    יצא לי להטיס גם עם הרפיקון לא ניתקלתי בבעיה.

    אני לא פוסל אפשרות כזאת, אבל הבדיקה צריכה להיות רצינית ולא חובבנית לפני שפוסלים את הדלק.

    אילן שלא תחשוב שאני חושב אותך לחובבן .

    יהיו לזה השלכות מאוד קשות ליבואן , לכן צריך במקרה כזה לנהוג בזהירות.

    הרי אנחנו לא רוצים לפגוע בפרנסה של אף אחד ,כמובן לא על חשבון הכיס שלנו.
    משה,
    אני מסכים ב 100% איתך, אבל חושב שצריך הסבר למה שרואים בתמונות. ממה ששמענו ביום שישי האחרון, כנראה שגם המנוע ב Trex 600 השני בדרך. למעט פירוק ובדיקה, יש דרך מקצועית נוספת לשער ממה הנזק?
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    משה,
    אני מסכים ב 100% איתך, אבל חושב שצריך הסבר למה שרואים בתמונות. ממה ששמענו ביום שישי האחרון, כנראה שגם המנוע ב Trex 600 השני בדרך. למעט פירוק ובדיקה, יש דרך מקצועית נוספת לשער ממה הנזק?
    יורם
    קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
    כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

    אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

    אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
    ולא ניתקלנו בבעיה.



    אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

    כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

    נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 26-12-2009 בשעה 22:03:31.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    יורם
    קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
    כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

    אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

    אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
    ולא ניתקלנו בבעיה.



    אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

    כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

    נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
    משה,
    לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
    1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
    2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
    3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
    4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
    5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
    6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר (לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
    7. אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    משה,
    לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
    1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
    2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
    3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
    4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
    5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
    6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר (לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
    7. אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.

    כמו שצינתי מבלי לפגוע באף אחד .

    הנושא צריך להיבדק ברצינות ובאחריות.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    יורם
    קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
    כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

    אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

    אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
    ולא ניתקלנו בבעיה.



    אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

    כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

    נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
    הכיוונים אופטימלים (סיכה פנימית וחיצונית) אנוכי יודע לא מעט, ובעזרתו של ציקי שבעיני "שף בכיוון מנועים.(לא הכיוון הוא הבעיה)
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    משה,
    אני מסכים ב 100% איתך, אבל חושב שצריך הסבר למה שרואים בתמונות. ממה ששמענו ביום שישי האחרון, כנראה שגם המנוע ב Trex 600 השני בדרך. למעט פירוק ובדיקה, יש דרך מקצועית נוספת לשער ממה הנזק?
    שריטות בבוכנה בד"כ נובעות מחימום יתר של המנוע , בהנחה שלא חדר למנוע שום גוף זר כגון חול
    וכדומה... יש מצב שאילן לא בודק חום מנוע נכון. 2-3 גלונים, אני בספק אם הבעיה מגיע מהדלק,
    למרות הצבע הכהה שנגרם לכל המיכלולים שהוא כן מהדלק, מה שלדעתי לא כל כך מזיק.
    צחי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    אני חושב שבשביל לדעת אם מקור הבעיה היא מהדלק.

    צריך לבדוק כמה מנועים ולא רק אחד.


    יצא לי להטיס גם עם הרפיקון לא ניתקלתי בבעיה.

    אני לא פוסל אפשרות כזאת, אבל הבדיקה צריכה להיות רצינית ולא חובבנית לפני שפוסלים את הדלק.

    אילן שלא תחשוב שאני חושב אותך לחובבן .

    יהיו לזה השלכות מאוד קשות ליבואן , לכן צריך במקרה כזה לנהוג בזהירות.

    הרי אנחנו לא רוצים לפגוע בפרנסה של אף אחד ,כמובן לא על חשבון הכיס שלנו.
    ההערה הינה מקצועית לחלוטין והכוונה לא לפגוע ביבואן, אני לקוח טוב שלו ואמשיך להיות נקודה.
    לא אמרתי שזה הדלק העלתי מספר השערות ובינהם את הדלק, בהזדמנות זו רוצה לומר שהדלק "מנגן" פצצה ואני עדיין מטיס איתו!
    אני בין הראשונים שהללתי את הדלק פה על דפי הפורום אך יחד עם זאת אציין שדיברתי עם מיטב המטיסים המטיסים עם הRAPICON שלא נתקלו בבעיה דומה.
    אך מה שאני מתאר פה זו עובדה.
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    ההערה הינה מקצועית לחלוטין והכוונה לא לפגוע ביבואן, אני לקוח טוב שלו ואמשיך להיות נקודה.
    לא אמרתי שזה הדלק העלתי מספר השערות ובינהם את הדלק, בהזדמנות זו רוצה לומר שהדלק "מנגן" פצצה ואני עדיין מטיס איתו!
    אני בין הראשונים שהללתי את הדלק פה על דפי הפורום אך יחד עם זאת אציין שדיברתי עם מיטב המטיסים המטיסים עם הRAPICON שלא נתקלו בבעיה דומה.
    אך מה שאני מתאר פה זו עובדה.
    ההערה מקצועית ביותר!

    אני רק מציין שיש לבדוק יותר לעומק את הבעיה.

    ואני לא חשבתי לרגע שיש לך כוונה לפגוע ביבואן.

    אם זאת התגובה של יורם

    "ציטוט"
    לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
    1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
    2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
    3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
    4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
    5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
    6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר(לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
    7.אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.


    פיספסתי משהו
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 26-12-2009 בשעה 23:39:31.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    ההערה מקצועית ביותר!

    אני רק מציין שיש לבדוק יותר לעומק את הבעיה.

    ואני לא חושבתי לרגע שיש לך כוונה לפגוע ביבואן.

    אם זאת התגובה של יורם

    "ציטוט"
    לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
    1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
    2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
    3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
    4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
    5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
    6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר(לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
    7.אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.


    פיספסתי משהו
    משה,
    מה שיורם התכוון והוא מכיר את המציאות כי הוא נמצא שם הוא שהמנוע האחרון שהראה סימנים של "פרישה מהעולם הזה" עשה זאת בממוצע של 20 גלונים,
    אני לא מבין אסור להביע דעה?
    מעלים ספקולציות זה חלק מהעניין, יורם הינו מטיס מושבע של רפיקון, והיום אמר לי בעצמו שזה בטח המייסבים וזהו דלק של אלופים, פולימר מיוחד ששומר על המנוע...וכד
    אך יחד עם זאת הוא ציין עובדה.
    רוצה לציין שוב!! מאוד מעריך את תגובתך ומערך את הידע שלך אך מלכתחילה בסך הכל העליתי זאת כהשערה וזה חלק מעניין של פורום מקצועי.
    ושוב אחזור להיבט המקצועי, אולי אני צריך לסגור סיכה ולעבוד חם יותר?
    אגב אני מטיס עם OS מס 8 \ENYA מס3 קבוע.
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •