שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 62

נושא: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    אני חושב שבשביל לדעת אם מקור הבעיה היא מהדלק.

    צריך לבדוק כמה מנועים ולא רק אחד.


    יצא לי להטיס גם עם הרפיקון לא ניתקלתי בבעיה.

    אני לא פוסל אפשרות כזאת, אבל הבדיקה צריכה להיות רצינית ולא חובבנית לפני שפוסלים את הדלק.

    אילן שלא תחשוב שאני חושב אותך לחובבן .

    יהיו לזה השלכות מאוד קשות ליבואן , לכן צריך במקרה כזה לנהוג בזהירות.

    הרי אנחנו לא רוצים לפגוע בפרנסה של אף אחד ,כמובן לא על חשבון הכיס שלנו.
    משה,
    אני מסכים ב 100% איתך, אבל חושב שצריך הסבר למה שרואים בתמונות. ממה ששמענו ביום שישי האחרון, כנראה שגם המנוע ב Trex 600 השני בדרך. למעט פירוק ובדיקה, יש דרך מקצועית נוספת לשער ממה הנזק?
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    משה,
    אני מסכים ב 100% איתך, אבל חושב שצריך הסבר למה שרואים בתמונות. ממה ששמענו ביום שישי האחרון, כנראה שגם המנוע ב Trex 600 השני בדרך. למעט פירוק ובדיקה, יש דרך מקצועית נוספת לשער ממה הנזק?
    יורם
    קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
    כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

    אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

    אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
    ולא ניתקלנו בבעיה.



    אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

    כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

    נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 26-12-2009 בשעה 22:03:31.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    יורם
    קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
    כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

    אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

    אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
    ולא ניתקלנו בבעיה.



    אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

    כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

    נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
    משה,
    לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
    1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
    2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
    3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
    4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
    5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
    6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר (לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
    7. אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    משה,
    לאחר שאילן ואני שוחחנו בנדון, אני יכול להגיב בשמו כדלקמן:
    1.אילן מכוון לעצמו את המנועים.
    2.אילן פותח סיכה ושלושת רבעי סיבוב לתערובת עשירה.
    3.המנועים נקנו חדשים בחנות מוכרת ועברו הרצה לפי הכללים.
    4.אילן בודק טמפרטורה כפי שכתב ומעולם לא זיהה בעיה של חום.
    5.אנו מטיסים ומנחיתים על אספלט/מדרכה, כך שאין סיבה לגרגירי חול וכו' לחדור.
    6.את כל האמור לעיל, ביצע אילן גם על מסוקים אחרים ומנועים שונים עם דלק אחר (לא רפיקון) ולא הייתה לו בעיה.
    7. אם יש משהו שפיספסתי, אילן יוסיף.

    כמו שצינתי מבלי לפגוע באף אחד .

    הנושא צריך להיבדק ברצינות ובאחריות.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    יורם
    קשה מאוד לבדוק מנוע תקול ולזהות את הבעיה מסיבה פשוטה שיש פה הרבה משתנים.
    כגון האם המנוע התחמם, מי כיוון את המנוע ואיך ,האם ניכנס משהו למנוע, וכדומה.

    אבל אם התופעה תחזור על עצמה עם כמה וכמה מטיסים אז כנראה שיש משהו .

    אנחנו לעומת זאת קבוצה של כמה מטיסים אשר ניסינו דלק מסויים (לפחות על 10 מסוקים).
    ולא ניתקלנו בבעיה.



    אני מאמין שאם יהיו עוד בעיות כמו לאילן שכולם השתמשו ברפיקון אז יש פה בעיה.

    כרגע עוד מוקדם לשייך את הבעיה לדלק אלא אם יש מישהו מוסמך שיכול לקשר בין השניים.

    נ.ב. האם המסוק השני גם שייך לאילן ומי מכוון לו את המנועים?
    הכיוונים אופטימלים (סיכה פנימית וחיצונית) אנוכי יודע לא מעט, ובעזרתו של ציקי שבעיני "שף בכיוון מנועים.(לא הכיוון הוא הבעיה)
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    משה,
    אני מסכים ב 100% איתך, אבל חושב שצריך הסבר למה שרואים בתמונות. ממה ששמענו ביום שישי האחרון, כנראה שגם המנוע ב Trex 600 השני בדרך. למעט פירוק ובדיקה, יש דרך מקצועית נוספת לשער ממה הנזק?
    שריטות בבוכנה בד"כ נובעות מחימום יתר של המנוע , בהנחה שלא חדר למנוע שום גוף זר כגון חול
    וכדומה... יש מצב שאילן לא בודק חום מנוע נכון. 2-3 גלונים, אני בספק אם הבעיה מגיע מהדלק,
    למרות הצבע הכהה שנגרם לכל המיכלולים שהוא כן מהדלק, מה שלדעתי לא כל כך מזיק.
    צחי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •