שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: מה עדיף חשמלי או ממונע?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question מה עדיף חשמלי או ממונע?

    אני חדש בתחום ומטיס ולא תמיד בהצלחה KING 3 חשמלי היום אני מתלבט אם לעבור לדלק בגלל מוגבלות זמן ההטסה בחשמלי.אני כל כך נהנה אבל זה קצר למרות שקניתי סוללה נוספת.
    מה יותר יקר חשמלי או דלק ואני מתכוון לא רק הרכישה?
    מה היתרונות והחסרונות ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ואווו אתה לא יודע מה התחלת פה

    חשמלי :
    נטו עוצמה זמן טיסה קצר פחות טיפולים עלות סוללות יקרה !

    ניטרו :
    טיפולים ותחזוקה שוטפת זמן ארוך בטיסה ועם מנוע 55 אותה עוצמה כמו של חשמלי !

    אני אישית היום רוצה לעבור לניטרו רק בגלל
    הזמן שאני יכול להשיג באוויר במיוחד בתרגילים !
    מבחינת הטיפולים וכוח כמעט ואין על החשמלי
    אבל שוב כל אחד וההעדפה שלו !
    כל זה היה בקצרה בטוח שתקבל תשובות יותר ארוכות
    ומנוסחות הרבה יותר וזה גם יעזור לך להתלבט יותר !
    בסופו של דבר צא תתרשם ואז תחליט !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    121
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    +1

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    תמיד עדיף ממונע, אחרת המסוק לא יטוס
    אבל אם תשאל לדעתי,עדיף ממונע בחשמל
    לדלק אין שום יתרון מלבד זמן אויר רציף.
    החשמלי יותר נקי, יותר זמין,ואפילו יותר חזק גם במסוקים הגדולים. ניתן להטיס בהרבה מקומות שעם דלק לא תוכל להטיס, תחזוקה נוחה וקלה יותר ועם מחירי הסוללות היום זה יוצא הרבה הרבה יותר זול מדלק.
    בשורה התחתונה חשמל יותר זול, ובהרבה.
    אבל יש את המכורים לריח הדלק , אין את זה בחשמלי
    מה שכן, אין לך דוגמה טובה בבית להכיר באמת את התחביב הזה, המסוק שלך הוא אחד הגרועים בעולם, אם לא הכי גרוע. כשתתחיל להטיס מסוק אמיתי ההתייחסות שלך לזמן באויר תשתנה ותראה שהזמן שמספק מסוק חשמלי באויר לרוב האנשים הוא יותר ממספיק.
    אם תרצה עזרה והכוונה, אתה מוזמן להתקשר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    תמיד עדיף ממונע, אחרת המסוק לא יטוס
    אבל אם תשאל לדעתי,עדיף ממונע בחשמל
    לדלק אין שום יתרון מלבד זמן אויר רציף.
    החשמלי יותר נקי, יותר זמין,ואפילו יותר חזק גם במסוקים הגדולים. ניתן להטיס בהרבה מקומות שעם דלק לא תוכל להטיס, תחזוקה נוחה וקלה יותר ועם מחירי הסוללות היום זה יוצא הרבה הרבה יותר זול מדלק.
    בשורה התחתונה חשמל יותר זול, ובהרבה.אבל יש את המכורים לריח הדלק , אין את זה בחשמלי
    מה שכן, אין לך דוגמה טובה בבית להכיר באמת את התחביב הזה, המסוק שלך הוא אחד הגרועים בעולם, אם לא הכי גרוע. כשתתחיל להטיס מסוק אמיתי ההתייחסות שלך לזמן באויר תשתנה ותראה שהזמן שמספק מסוק חשמלי באויר לרוב האנשים הוא יותר ממספיק.
    אם תרצה עזרה והכוונה, אתה מוזמן להתקשר
    ממש לא מסכים!!!
    הבחור חדש, תכניס לעלויות שלו גם את הסיכון שבריסוק הוא מפוצץ את הסוללה!!!
    ובכלל במסוקים הגדולים( מנועי 90) עלויות החשמלי הרבה יותר גדולות-מחיר הדלק נשאר אותו
    דבר לעומת מחירי הסוללות שמכפילים ומשלשים עצמם במחיר!
    צחי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    צחי באותה מידה אפשר גם להגיד על ניטרו !
    אי אפשר לדעת איך תתרסק ואם הלך מנוע ?!
    בחשמלי המנוע הרבה יותר זול מניטרו (114$ לעומת 200$+)
    עלות סוללה היום מגיע בלחץ ל-100$ מהסיני (40C)
    לעומת זאת יש תחזוקה שוטפת בניטרו כמו מיסבים פלאגים.....
    בחשמלי אתה צריך רק לשמן את המיסבי מנוע ואתה באוויר !
    איפשהו עדיף חשמלי מבחינת תחזוקה וביצועים אבל הניטרו היום
    יכול לתת מענה לביצועים ולזמן הטיסה לעומת החשמלי !
    בסופו של דבר זה חישוב כלכלי מול רמת ביצועים וזמן טיסה שהוא רוצה !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי shlomiv10 צפיה בהודעה
    אני חדש בתחום ומטיס ולא תמיד בהצלחה KING 3 חשמלי היום אני מתלבט אם לעבור לדלק בגלל מוגבלות זמן ההטסה בחשמלי.אני כל כך נהנה אבל זה קצר למרות שקניתי סוללה נוספת.
    מה יותר יקר חשמלי או דלק ואני מתכוון לא רק הרכישה?
    מה היתרונות והחסרונות ?
    כאן הגודל והתקציב קובעים.
    אם אתה בכיוון של להישאר בקטגוריית המסוקים הקטנים קרי 400-500 אך לעבור לאיכותי אז הפיתרון האידיאלי הוא חשמלי.
    אם אתה בכיוון של מסוקים גדולים וזמן הטיסה כמו שציינת קריטי לך אז הפיתרון המתאים הוא ניטרו.

    במסוקים הגדולים 90 הניטרו כלכלי יותר מהחשמלי.
    במסוקי 50 זה כבר תלוי בסטאפ של המסוק אך הפערים מצתמצמים לכיוון החשמלי וכאן כבר יש התלבטות ועל מה לחשוב לפני שקונים.
    במסוקי 500 ומטה אין התלבטות, חשמלי זו הבחירה הנכונה למרות שלמסוקי 500 יש הסבות לניטרו אבל זו הוצאה שאני לא בטוח שהיא כדאית מבחינה כלכלית.

    לדעתי האישית היתרון הבולט ביותר במסוק ניטרו ללא קשר לגודל,כוח ליכלוך זה הנשמה שיש למסוק (רעש,עשן וכו...) מה שחסר מאד בחשמלי.
    מי שמטיס את שניהם מבין על מה אני מדבר.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    צחי באותה מידה אפשר גם להגיד על ניטרו !
    אי אפשר לדעת איך תתרסק ואם הלך מנוע ?!
    בחשמלי המנוע הרבה יותר זול מניטרו (114$ לעומת 200$+)
    עלות סוללה היום מגיע בלחץ ל-100$ מהסיני (40C)
    לעומת זאת יש תחזוקה שוטפת בניטרו כמו מיסבים פלאגים.....
    בחשמלי אתה צריך רק לשמן את המיסבי מנוע ואתה באוויר !
    איפשהו עדיף חשמלי מבחינת תחזוקה וביצועים אבל הניטרו היום
    יכול לתת מענה לביצועים ולזמן הטיסה לעומת החשמלי !
    בסופו של דבר זה חישוב כלכלי מול רמת ביצועים וזמן טיסה שהוא רוצה !

    שגיא, עוד לא נתקלתי במישהו שריסק מסוק נייטרו "והלך" לו המנוע, אבל כן נתקלתי בחברה
    חדשים שריסקו אין ספור פעמים מסוקים חשמליים ודפקו את הסוללות שלהם-כולל אותי!
    תחזוקה? פלגים? אני מזמין אותך לשאול כל מי שמכיר אותי, כמה פעמים החלפתי מייסבים( שאגב
    עולים 60ש"ח בלחץ) וכמה פעמים החלפתי פלגים- אולי פעם פעמיים בשנה. גם לתחזק צריך
    לדעת, כולל את החשמליים.
    שורה תחתונה, לדעתי זה עניין של אהבה והרגל, למרות שאני אוהד מושבע של נייטרו, לפעמים בה
    לי להשתעשע עם איזה מפלצת חשמלית בעלת 12 תאים המסובבים להבי 710
    צחי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    אין ספק שלחשמלי יש עוצמה מיותרת אבל....
    אני כבר התחלתי לפזול לניטרו ולגבי המנוע ניטרו
    זו רק הייתה דוגמא צחי אני יכול לספר לך שחבר
    החליף כבר 5 מנועים בשנה ! אז הכל תלוי גם בתחזוקה
    וגם ברמת ההטסה שלך ! אני לא הייתי מתקרב לפני שנה
    למסוק כזה גדול ! לא רק בגלל המחיר אלא גם בגלל רמת ההטסה
    שכתוצאה מזה היה עלול לעלות לי בהרבה חלקי חילוף
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    ממש לא מסכים!!!
    הבחור חדש, תכניס לעלויות שלו גם את הסיכון שבריסוק הוא מפוצץ את הסוללה!!!
    ובכלל במסוקים הגדולים( מנועי 90) עלויות החשמלי הרבה יותר גדולות-מחיר הדלק נשאר אותו
    דבר לעומת מחירי הסוללות שמכפילים ומשלשים עצמם במחיר!
    צחי

    אינך חייב להסכים, זה לא משנה את העובדות
    בהטסת דלק אתה "שורף" עלות של סוללה אחת לכמה הטסות במחיר הדלק עצמו.
    הסיכוי שסוללה תלך לפח בעקבות ריסוק הוא קטן מאד, במהלך השנים שאני מטיס (ותאמין לי שריסקתי) רק פעם אחת סוללה הלכה.
    מחירי הסוללות היום כל כך בזול שאין לזה כמעט משמעות, אתה משיג היום סוללה למתחיל ב450 בעלות של 10$ לסוללה טובה, ו18-20$ לסוללה משובחת ביותר.
    אתה כנראה שוכח כמה עולה לך הדלק.
    ואני מדבר כרגע על מסוקים עד הגודל של ההוריקאן 550- מעבר לזה החישוב משתנה ולא לשם אני מכוון את דברי.אילו היית מדבר על טי רקס 600 אני מאמין ששם העלות מתחילה להתאזן, אבל לא לעבור את עלות ההטסה בדלק.
    אגב, כמה עולה לך דלק ל50 הטסות? חישבת פעם? שזה אורך החיים הממוצע לסוללה הכי זולה שעולה 10$
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    כמה עולה לך דלק ל50 הטסות? חישבת פעם? שזה אורך החיים הממוצע לסוללה הכי זולה שעולה 10$
    עודד, החישוב שלך הוא קר ולא נכון אז בו נדייק בבקשה.
    דלק ל 50 טיסות עולה יותר מסוללה של 10$ אבל...

    1. אתה לא מטיס מסוק 500 או 600 עם סוללה של 10$.
    מסוק 500 מטיסים עם סוללה של כ 50$ ומסוק 600 עם סוללות יקרות יותר.
    2. זמן טיסה של 500 או 600 חשמלי מגיע עד ל 6 דקות וגם זה בלחץ בעוד שבמסוק דלק 8-10 דקות זה סטנדרט.
    3. הכוח של מסוק חשמלי דועך במהלך הטיסה מה שלא מורגש במסוק ניטרו שמכוון כהלכה.
    4. אתה לא מגיע לשטח עם פק בודד, הרוב מחזיקים 3-4 פקים לכן תשלש את הסכומים מסעיף 1 אלא אם אתה מגיע לשטח להטיס 6 דקות וללכת הביתה.
    5. קיים סיכון ממשי לנזק לסוללה בריסוק מסוק חשמלי ולכן הנזק הכספי בריסוק גבוה יותר, מי שאומר אחרת פשוט לא מבין על מה הוא מדבר.

    אז מה מושך בחשמלי?
    1. יש כאלו שלא אוהבים את הדלק,הריח,שמן,לכלוך,רעש וכל ההתעסקות לכן רוצים כלי אלגנטי בנוסח חבר ושגר (לדעתי הם מפסידים).
    2. כלי עם יותר כוח וביצועים טובים יותר (בא על חשבון זמן טיסה).

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    אין ספק שלחשמלי יש עוצמה מיותרת אבל....
    שגיא
    למה התכוונת במונח "עוצמה מיותרת"
    בתחום הזה שום דבר לא מיותר

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?


    אני יודע את זה השאלה אם אתה בטוח בזה ?
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה

    אני יודע את זה השאלה אם אתה בטוח בזה ?
    יותר כוח זמין זה תמיד טוב (כל עוד זה לא מפריע מבחינת משקל ומקום), אתה למדת בעצמך שכשעובדים עם סטאפ משופר שלא מגרד את קצה גבול היכולת שלו מקבלים מנוע סוללה ובקר קרים בסוף טיסה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    נכון ועכשיו לשאלה העיקרית ....
    מה קורה שאתה מרכיב מנוע בעוצמה של 3 וחצי כוח סוס ?!
    עם בקר חזק וסוללות של 40 C 50 מתפרץ ???
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אינך חייב להסכים, זה לא משנה את העובדות
    בהטסת דלק אתה "שורף" עלות של סוללה אחת לכמה הטסות במחיר הדלק עצמו.
    הסיכוי שסוללה תלך לפח בעקבות ריסוק הוא קטן מאד, במהלך השנים שאני מטיס (ותאמין לי שריסקתי) רק פעם אחת סוללה הלכה.
    מחירי הסוללות היום כל כך בזול שאין לזה כמעט משמעות, אתה משיג היום סוללה למתחיל ב450 בעלות של 10$ לסוללה טובה, ו18-20$ לסוללה משובחת ביותר.
    אתה כנראה שוכח כמה עולה לך הדלק.
    ואני מדבר כרגע על מסוקים עד הגודל של ההוריקאן 550- מעבר לזה החישוב משתנה ולא לשם אני מכוון את דברי.אילו היית מדבר על טי רקס 600 אני מאמין ששם העלות מתחילה להתאזן, אבל לא לעבור את עלות ההטסה בדלק.
    אגב, כמה עולה לך דלק ל50 הטסות? חישבת פעם? שזה אורך החיים הממוצע לסוללה הכי זולה שעולה 10$
    אני מדבר איתך על מסוקים בקטגורית ה 600 700 ואתה משווה לי את צריכת הדלק שלהם לסוללה
    סינית פשוטה 3 תאים ב10$????? לגבי כל השאר, לדעתי ציקי נתן תשובות מדוייקות.
    צחי

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף חשמלי או ממונע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    אין ספק שלחשמלי יש עוצמה מיותרת אבל....
    אני כבר התחלתי לפזול לניטרו ולגבי המנוע ניטרו
    זו רק הייתה דוגמא צחי אני יכול לספר לך שחבר
    החליף כבר 5 מנועים בשנה ! אז הכל תלוי גם בתחזוקה
    וגם ברמת ההטסה שלך ! אני לא הייתי מתקרב לפני שנה
    למסוק כזה גדול ! לא רק בגלל המחיר אלא גם בגלל רמת ההטסה
    שכתוצאה מזה היה עלול לעלות לי בהרבה חלקי חילוף
    שיגא, אין ספק שתחזוקה של מנוע זה חלק נכבד ומעניין של מסוקי הנייטרו.
    ניתן להרוס מנוע גם ב10 דקות עבודה!
    אני אישית מאוד מתחבר לתעסוקה עם המנוע, להביא את המנוע לנקודת העבודה של מינימום
    חום ומקסימום כוח, נותן סיפוק אדיר ומספיק כח גם במסוקי 600 וגם ב700.
    צחי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •