שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: SU-47 בישראל

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    עודד (WIND556) כמובן צודק
    קשה לקלוט ולהבין את זה, וזה גם נוגד את האינסטינקט.
    אבל מבחינת הטיסן אין רוח (בנושא זה) !!!!!!!!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dani2002 צפיה בהודעה
    עודד (WIND556) כמובן צודק
    קשה לקלוט ולהבין את זה, וזה גם נוגד את האינסטינקט.
    אבל מבחינת הטיסן אין רוח (בנושא זה) !!!!!!!!

    נניח שהטיסן טס ברוח צד שמהירותה 30 קמש הטיסן מתקדם במהירות קרקעית של 30 קמ"ש.

    עכשיו נניח שהוא מבצע פניה כך שיטוס עם הרוח אז מהירותו הקרקעית תיהיה 60 קמש והמהירות האווירית תשאר 30 קמש ( כי כאמור הטיסן אינו יודע מה זה רוח)

    אבל ברור שיהיו מספר שניות בהן הטיסן אמור להאיץ ממהירות קרקעית של 30 למהירות קרקעית של 60
    מכיוון שניתן לקבוע דיי בוודאות שהקרקע לא מאיצה יהיו מספר שניות בהן מהירותו הקרקעית שלהטיסן תיהיה נמוכה מ60 וכמובן שמהירות האווירית תיהיה נמוכה מ30 אם יש לו מנוע שמביא אותו למהירות טיסה גבולית אז פניה כזו יכולה בהחלט להפיל את הטיסן.

    הדבר בולט במיוחד בהמראות בהן לא מבצעים את הפניה הראשונה אל תוך הרוח.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •