עודד (WIND556) כמובן צודק
קשה לקלוט ולהבין את זה, וזה גם נוגד את האינסטינקט.
אבל מבחינת הטיסן אין רוח (בנושא זה) !!!!!!!!
עודד (WIND556) כמובן צודק
קשה לקלוט ולהבין את זה, וזה גם נוגד את האינסטינקט.
אבל מבחינת הטיסן אין רוח (בנושא זה) !!!!!!!!
נניח שהטיסן טס ברוח צד שמהירותה 30 קמש הטיסן מתקדם במהירות קרקעית של 30 קמ"ש.
עכשיו נניח שהוא מבצע פניה כך שיטוס עם הרוח אז מהירותו הקרקעית תיהיה 60 קמש והמהירות האווירית תשאר 30 קמש ( כי כאמור הטיסן אינו יודע מה זה רוח)
אבל ברור שיהיו מספר שניות בהן הטיסן אמור להאיץ ממהירות קרקעית של 30 למהירות קרקעית של 60
מכיוון שניתן לקבוע דיי בוודאות שהקרקע לא מאיצה יהיו מספר שניות בהן מהירותו הקרקעית שלהטיסן תיהיה נמוכה מ60 וכמובן שמהירות האווירית תיהיה נמוכה מ30 אם יש לו מנוע שמביא אותו למהירות טיסה גבולית אז פניה כזו יכולה בהחלט להפיל את הטיסן.
הדבר בולט במיוחד בהמראות בהן לא מבצעים את הפניה הראשונה אל תוך הרוח.