שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: SU-47 בישראל

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל SU-47 בישראל

    בניתי אותו בקיץ שעבר היה נורא כיף להטיס אותו עד שתיתרסק טוטאל לוס תהנו מהסירטון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    אם החלון לא עובד יש קישור
    http://www.youtube.com/watch?v=Wp0C0SGuMDw

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    הבעיה עם הSU-47 זה שמבחינת העיצוב שלו הוא בעייתי להמרה לsmall scale בגלל הזווית קדימה של הכנף והקנרדס. נראה שלא היה לך מרכז כובד נכון או שהמנוע לא סחב.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    לא זה לא זה אם תשם לב בסירטון היתה רוח חזק ופשוט אבדתי מהירות אויר כשפניתי לכוון הרוח

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    אההה, בתחילת הסרטון נכנסת לזווית גבוהה וחשבתי שזה בגלל מרכז כובד. עלה לאוויר עוד פעם מאז?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    ציטוט נכתב במקור על ידי alon-zil צפיה בהודעה
    לא זה לא זה אם תשם לב בסירטון היתה רוח חזק ופשוט אבדתי מהירות אויר כשפניתי לכוון הרוח


    אין דבר כזה, הטיסן לא מכיר את כיוון הרוח
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    נראה כי המנוע בקושי "סוחב" את הטיסן..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    כן הטיסן טס מאז ביום בלי לוח הוא טס נהדר וכן המנוע בקושי סחב היתי צריך להיות כול הזמן משהוא כמו 75% מהמעצורת ויותר רק כדי לטוס ועודד הטיסן לא מכיר בכיוון הרוח אבל אם אתה מטיס אותו כנגד כיוון הרוח הוא צריך לטוס יותר לאט כדי ליהיות באויר ואם הוא עם כיוון הרוח הוא צריך לטוס יותר מהר בא נגיד ככה לטיסן כדי שיטוס הוא צריך 30 קמ"ש מהירות אויר אם יש לך רוח של 10 קמ"ש והטיסן טס נגדה יש לו עכשיו 40 קמ"ש של מהירות אויר ואז אתה יכול להנמיך את המעצורת ועדיין תיהיה
    באויר אבל אם את פונה לכוון הרוח אתה צריך להאיץ את עושה 30 קמ"ש יחסית לקרקע אבל מהירות האויר שלך היא 20 קמ"ש.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    אתה בטוח שהרכבת את הפרופ בכיוון הנכון?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    ציטוט נכתב במקור על ידי alon-zil צפיה בהודעה
    כן הטיסן טס מאז ביום בלי לוח הוא טס נהדר וכן המנוע בקושי סחב היתי צריך להיות כול הזמן משהוא כמו 75% מהמעצורת ויותר רק כדי לטוס ועודד הטיסן לא מכיר בכיוון הרוח אבל אם אתה מטיס אותו כנגד כיוון הרוח הוא צריך לטוס יותר לאט כדי ליהיות באויר ואם הוא עם כיוון הרוח הוא צריך לטוס יותר מהר בא נגיד ככה לטיסן כדי שיטוס הוא צריך 30 קמ"ש מהירות אויר אם יש לך רוח של 10 קמ"ש והטיסן טס נגדה יש לו עכשיו 40 קמ"ש של מהירות אויר ואז אתה יכול להנמיך את המעצורת ועדיין תיהיה
    באויר אבל אם את פונה לכוון הרוח אתה צריך להאיץ את עושה 30 קמ"ש יחסית לקרקע אבל מהירות האויר שלך היא 20 קמ"ש.


    זה לחלוטין לא נכון ידידי
    עבור הטיסן אין רוח, המהירות שאתה רואה היא מהירות ביחס לקרקע, הטיסן טס ביחס לאויר סביבו תמדי באותה מהירות עם מצערת זהה.
    אם הטיסן טס במהירות של 30 מול רוח של 20 אתה תראה אותו מתקדם במהירות 10 קמ"ש, אבל עבור הטיסן זה נשאר 30 קמ"ש, וכנ"ל גם לטיסה בכיוון הרוח,באותו מקרה אתה תראה אותו טס 50 קמ"ש אבל שוב, הטיסן "רואה" רק 30 קמ"ש

    יש השפעה של נושא התנע והחדירות, אבל זה נושא אחר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    עודד (WIND556) כמובן צודק
    קשה לקלוט ולהבין את זה, וזה גם נוגד את האינסטינקט.
    אבל מבחינת הטיסן אין רוח (בנושא זה) !!!!!!!!

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dani2002 צפיה בהודעה
    עודד (WIND556) כמובן צודק
    קשה לקלוט ולהבין את זה, וזה גם נוגד את האינסטינקט.
    אבל מבחינת הטיסן אין רוח (בנושא זה) !!!!!!!!

    נניח שהטיסן טס ברוח צד שמהירותה 30 קמש הטיסן מתקדם במהירות קרקעית של 30 קמ"ש.

    עכשיו נניח שהוא מבצע פניה כך שיטוס עם הרוח אז מהירותו הקרקעית תיהיה 60 קמש והמהירות האווירית תשאר 30 קמש ( כי כאמור הטיסן אינו יודע מה זה רוח)

    אבל ברור שיהיו מספר שניות בהן הטיסן אמור להאיץ ממהירות קרקעית של 30 למהירות קרקעית של 60
    מכיוון שניתן לקבוע דיי בוודאות שהקרקע לא מאיצה יהיו מספר שניות בהן מהירותו הקרקעית שלהטיסן תיהיה נמוכה מ60 וכמובן שמהירות האווירית תיהיה נמוכה מ30 אם יש לו מנוע שמביא אותו למהירות טיסה גבולית אז פניה כזו יכולה בהחלט להפיל את הטיסן.

    הדבר בולט במיוחד בהמראות בהן לא מבצעים את הפניה הראשונה אל תוך הרוח.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SU-47 בישראל

    לזה היתכוונתי

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •