שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 163

נושא: מוגי 150...

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי 150...

    לפי התמונות יש זוית מאוד גדולה למנוע ,עם כזאת זוית לדעתי הטיסן ימריא ומיד יזדקר .
    נסה ללכוון עד כמה שאפשר שקיר האש יהיה בניצב לקו התחתון של הטיסן ,במוגי הקו התחתון אמור להיות ישר והוא בעצם נותן את הקו הדימיוני של מיתר הפרופיל.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי 150...

    ציטוט נכתב במקור על ידי amnon צפיה בהודעה
    לפי התמונות יש זוית מאוד גדולה למנוע ,עם כזאת זוית לדעתי הטיסן ימריא ומיד יזדקר .
    נסה ללכוון עד כמה שאפשר שקיר האש יהיה בניצב לקו התחתון של הטיסן ,במוגי הקו התחתון אמור להיות ישר והוא בעצם נותן את הקו הדימיוני של מיתר הפרופיל.
    אמנון, הזדקרות היא תופעה אוירודינמית של הכנף ואינה קשורה למנוע כלל וכלל.
    במקרה הקיצוני יהיה לו מומנט מרים/מוריד אף שימשוך את הטיסן לנסוק/להנמיך. בכל מקרה המצב הקיצוני הוא סגירת מנוע ומעבר לגלישה, אם הוא מאוזן היטב זו לא בעיה.

    אני תמיד ממליץ בטיסנים מסוג זה לבצע מספר הגלשות ללא מנוע לכוון שיחים בטרם עליה לאויר, זה מונע הפתעות....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי 150...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אמנון, הזדקרות היא תופעה אוירודינמית של הכנף ואינה קשורה למנוע כלל וכלל.
    במקרה הקיצוני יהיה לו מומנט מרים/מוריד אף שימשוך את הטיסן לנסוק/להנמיך. בכל מקרה המצב הקיצוני הוא סגירת מנוע ומעבר לגלישה, אם הוא מאוזן היטב זו לא בעיה.

    אני תמיד ממליץ בטיסנים מסוג זה לבצע מספר הגלשות ללא מנוע לכוון שיחים בטרם עליה לאויר, זה מונע הפתעות....
    בוגל ,

    אוירודינמיקה לא צריך ללמד אותי : אני בוגר תיכון למגמות התעופה,קורס טיסני רדיו ,קורס מנוען j-79 ,ובמהלך חיי תמיד השתמשתי במה שלמדתי ,כך שתמיד חזרתי ושיננתי את חוקי האוירודינמיקה.

    הזדקרות היא תופעה של היתנתקות זרימת האויר משטח הפרופיל העליון של הכנף .
    התופעה נגרמת בעיקר מזוית נסיקה במהירות נמוכה ,זאת בדיוק התופעה שיכולה להיווצר בהמראה בזוית גבוהה, כי בהמראה הטיסן עדיין לא פיתח מספיק מהירות .
    אז לדעתי זה כן קשור לזוית המנוע.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •