לפי התמונות יש זוית מאוד גדולה למנוע ,עם כזאת זוית לדעתי הטיסן ימריא ומיד יזדקר .
נסה ללכוון עד כמה שאפשר שקיר האש יהיה בניצב לקו התחתון של הטיסן ,במוגי הקו התחתון אמור להיות ישר והוא בעצם נותן את הקו הדימיוני של מיתר הפרופיל.
לפי התמונות יש זוית מאוד גדולה למנוע ,עם כזאת זוית לדעתי הטיסן ימריא ומיד יזדקר .
נסה ללכוון עד כמה שאפשר שקיר האש יהיה בניצב לקו התחתון של הטיסן ,במוגי הקו התחתון אמור להיות ישר והוא בעצם נותן את הקו הדימיוני של מיתר הפרופיל.
אמנון, הזדקרות היא תופעה אוירודינמית של הכנף ואינה קשורה למנוע כלל וכלל.
במקרה הקיצוני יהיה לו מומנט מרים/מוריד אף שימשוך את הטיסן לנסוק/להנמיך. בכל מקרה המצב הקיצוני הוא סגירת מנוע ומעבר לגלישה, אם הוא מאוזן היטב זו לא בעיה.
אני תמיד ממליץ בטיסנים מסוג זה לבצע מספר הגלשות ללא מנוע לכוון שיחים בטרם עליה לאויר, זה מונע הפתעות....
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
בוגל ,
אוירודינמיקה לא צריך ללמד אותי : אני בוגר תיכון למגמות התעופה,קורס טיסני רדיו ,קורס מנוען j-79 ,ובמהלך חיי תמיד השתמשתי במה שלמדתי ,כך שתמיד חזרתי ושיננתי את חוקי האוירודינמיקה.
הזדקרות היא תופעה של היתנתקות זרימת האויר משטח הפרופיל העליון של הכנף .
התופעה נגרמת בעיקר מזוית נסיקה במהירות נמוכה ,זאת בדיוק התופעה שיכולה להיווצר בהמראה בזוית גבוהה, כי בהמראה הטיסן עדיין לא פיתח מספיק מהירות .
אז לדעתי זה כן קשור לזוית המנוע.