בכל הטסה אני נאלץ לתקן את המרוח בין הלהבים
המסוק רועד אני מסדר וטס יפה
מחליף סוללה הכל מישתנה
מה הסיבה יכולה להיות?
בכל הטסה אני נאלץ לתקן את המרוח בין הלהבים
המסוק רועד אני מסדר וטס יפה
מחליף סוללה הכל מישתנה
מה הסיבה יכולה להיות?
מדובר בפרוטוס 500 ספינדל חדש וציר ראשי חדש
אם אתה מכוון נכון ואין בעיה מכנית כמו שאתה מתאר. זהירות !!! הלהבים מסוכנות.
עם איזה להבים אתה מטיס ?
יתכן ומהירות הראש אצלך גבולית ועם סוללה חלשה יותר אתה יורד מתחת למהירות הראש הרצויה.
פרק את הלהבים
בדוק את מרכז הכובד והאיזון בינהם.
כוון טרקינג ומהירות ראש עם סוללה תקינה.
אם הכל מכוון כראוי והטרקינג חוזר כשאתה מחליף סוללה אז אולי אתה מטיס עם סוללה חלשה יותר מה שמוריד לך מעט את מהירות הראש ומכניס לך רעידות.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 03-05-2010 בשעה 10:18:10.
בוקר טוב לכולם!
1. בדוק איזון להבים.
2. בדוק שאכן הספינדל ישר.
3. בדוק הייטב את מייסבי הגריפים.
4. בדוק מהירות ראש.
בהצלחה.
רואי
בנוסף לכל הנאמר כאן, תבדוק היטב את הדמפרים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
יש לי שני סוגי להבים שהזוג הטוב גם בלי טראקין גרם למסוק לירעוד
והזוג השני שהוא פחות נחשב ושאין טראקין המסוק לא רועד
הסוללות תקינות
הספינדל והדמפרים חדשים
הסלד תקין
את מסבי הגריפים לא בדקתי
תבדוק טוב את הברגים שמחזיקים את מכלול הראש מאחורי מבנה הפלייבר - יש שם שני ברגים שנוטים להשתחרר בלי שנשים לב..
הבעיה שאתה מתאר מופיעה כאשר מיסבי הלחץ אינם מותקנים כמו שצריך או לחילופין שהם לא בסדר.
מיסבי לחץ הם אלה שיושבים בתוך המיגרעות בגוף אוחזי הלהבים (גריפים).
פרק אותך ובדוק את שלמותם, האם הם מגורזים כמו שצריך ואף אם הם מותקנים כמו שצריך לפי חוברת ההוראות.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
הבעיה שאתה מתאר מוכרת לי היטב ממסוק ה FREYA 90 של HIROBO (הדגם עם הראש פלסטיק- לא ה EVO).
מה שהיה קורה שם הוא התרחבות/התעוותות של בית המיסב בגריפ והתוצאה הייתה שבכל טיסה יש לכוון טרקינג מחדש.
בהנחה שהכל אצלך פיקס פוקס (ספינדל ישר לחלוטין / מיסבים מורכבים כראוי וכו') אני מהמר על התרחבות בית המיסב בגריפ (או כמובן ברבים) מה שאומר שיהיה עליך להחליף גריפים.
זה בד"כ שכיח יותר בגריפים פלסטיק.
בן כמה המסוק ?
האם אתה מטיס חזק במיוחד ויתכן שבתי המיסב התרחבו בזמן קצר? (בהנחה שהמסוק די חדש)
אולי הלינקים טחונים ואז במהלך הטיסה הלינק מתארך במעט
תבדוק חופש של הלהב על הספינדל (עי נסיון הזזת הלהב למעלה ולמטה) וחופש בשינוי זוית ההתקפה של הלהב (ע"י פיתול בציר ימינה/שמאלה) - בדוק כל להב בנפרד.
במידה ויש חופש נסה לאתר את המקור - לינק/ציר/מיסב.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
המסוק הזה אצלי טס בנורמל אבל המטיס הקודם היה מטיס חזק מאוד
הראש והגריפים מאלומיניום וכרגע מה שעשיתי החלפתי פעם נוספת ספינדל
והחלפתי ללהבים של רדיקס ומיסב אחד שניראה לי אולי טיפה שחוק בגריפ
וכרגע המצב הוא שיש לי טראקין קטן מאוד שאני מבחין בו רק בצד הימני ואנילא מצליח להיפטר ממנו
במצב הזה המסוק טס הרבה יותר טוב וחלק ולא מושלם