
נכתב במקור על ידי
amnon
ליאור ,
מצב מבאס בהחלט ,מסכים איתך וגם אני הייתי מרגיש כמוך .
הייתי אומר לנסות להחזיר את המוצר ולקבל פיצוי חזרה אבל אני מרגיש שזה ילווה בהרבה בירוקרטיה וכל הבילבול מוח הזה רק יכביד עליך .
לדעתי אם אתה לא מקבל תשובה ברורה ומוחלטת לא כדאי להכנס לזה .
אתה אומר שאתה יודע מה צריך לעשות כדי לתקן את העיניין ,הרי בכל אופן אין אחריות על המוצר ,תעזר באחד האלקטרונאים (והאנשים) הטובים שיש בארץ ואני בטוח שהכל יפתר על הצד הטוב ביותר.
שיהיה בהצלחה ...