
נכתב במקור על ידי
RonTo
סקירה מאוד איכותית ואינפורמטיבית. כל הכבוד ליאור.
דבר נוסף שרצוי לדבר עליו הוא נושא נחיתה ברוח צד.
במקרה כזה הטיסן יבצע את הגלישה בפיינל כאשר אפו לכיוון הרוח. זוהי תופעה שתקרה באופן טבעי ואין להילחם בה בשום אופן התופעה נקראת Crabing - על שם ההליכה הצידה של סרטנים. הסוד הוא לבצע יישור של אף הטיסן לכיוון המסלול עם ההגה כיוון ממש בסמוך לרגע הנגיעה כלומר, רגע לפני שהגלגלים נוגעים במסלול.
מוקדם מדי - הטיסן יפיל כנף.
מאוחר מדי - הטיסן עלול לקפוץ חזרה לאויר.