
נכתב במקור על ידי
נדב בועז
לדעתי זה עדיין לא פוטר אותו מהתשובות המגעילות שלו.
נגיד שקיבלת מוצר מקולקל, מה תצטרך לעשות?
לשלוח לו מייל ולחכות שבוע לתשובה
אחרי שבוע קיבלת מייל שלא ציינת את המדינה שלך או משהו כזה ואז אתה אומר לו ומחכה עוד שבוע
אחרי עוד שבוע הוא אומר לך לשלוח לו את זה לבדיקה מכספך הפרטי ורק אז תקבל תחליף (שכל התהליך הזה יכול לקחת מעל לחודש)
עוד סיטואציה:
הזמנת חבילה עם X מוצרים
מוצר אחד לא הגיע, מה תצטרך לעשות?
1. לצלם את החבילה
2. לשקול את החבילה
3. לצלם את השקילה של החבילה
4. לשלוח לסיני תמונות עם הוחכות ולחכות חודש עד שהוא שם לב שאתה ב"junk mail" שלו
5. ורק אז אולי תקבל את המוצר חזרה וגם זה אחרי הרבה וויכוחים
הסיני פשוט מנסה לגרום ללקוחות שלו להתייאש (וזה בדרך כלל מצליח)
כי לדוגמא אם הזמנת 2 סרוואים כחולים ואחד מהם לא עובד, מחיר המשלוח חזרה יעלה כמו מחיר של חדש, וגם למה לך לחכות עד שהסיני יענה לך? פשוט קונים חדש כי אין עצבים לכל הטרטור הזה