ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
שמעתי כמה אנשים שאמרו שהחליפו מנוע בטירקס 600 מהמנוע של אליין למנוע סקורפיון.
נאמר גם שבחשמליים בכלל כדאי להחליף את המנוע המקורי של אליין במנוע אחר, עם עדיפות לסקורפיון. לי מעולם לא היתה בעיה עם המנועים בטירקס 500 ועכשיו עם ה 700 - המנוע חזק מאוד ולא ממש מתחמם ואני לא רואה סיבה להחליף, בעיקר מכיוון שגם ככה הוא יותר חזק מהניטרו. אנשים שכן שידרגו עשו את זה בשל רצון לעודף כח - וקנו מנוע KDE שמגיע להספק של 12.5 כ"ס!
לשני חברים שמטיסים 600 גם כן אין בעיה והם מטיסים עם המנועים המקוריים של אליין, אחד מטיס חזק ואחד מטיס די בסיסי.


מה דעתכם בעניין?
אני חושב שהעניין הוא עניין של העדפה אישית
קודם כל יש לזכור שעד לאחרונה המנועים של אליין היו אאוטרנרים בתוך פחית. זהו תכנון מאוד לא מוצלח
ובעצם ככה נוצרו מנועים שמתחממים מאוד ולכן הם גם מאוד נצילים ונהרסים עם הזמן
לאחרונה אלייו יצאה עם ליין חדש של מנועים אשר הם אאוטרנרים אמיתיים וגדולים, אלה הם מנועים
הרבה יותר מוצלחים וחזקים
ככה הם עשו ב- 500 ב- 600 וב- 450, וגם ב- 700 החדש שבא עלינו לטובה
נכון שהמנועים האלה לא מוצלחים כמו מנועים של אקטרו או ניו, אבל הם גם לא עולים כמוהם.
מה שכן הם בהחלט דומים מאוד בביצועיהם למנועים של סקורפיון, רק בלי הבעיות המטופשות עם המייסבים שהסקורפיונים סובלים מהם. (שימו לב אני מדבר על המנועים החדשים של אליין)
קודם כל אלעד השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא כזאתי
האם אתה באמת צריך יותר כוח ממה שלטירקס 700 שלך יש כרגע?
האם המנוע של אליין ב- 700 שלך יורד רותח מטיסות?
האם הסוללות שלך יורדות חמות מטיסה? (בהנחה שדירוג ה- C שלהן גבוה)
על סמך התשובות לשאלות האלה, האם יש לך צורך להחליף את המנוע המקורי?
להזכירך שגיא ההשוואה שאתה עורך בין מנועי אליין וסקורפיון מבוססת על מנועי האליין הישנים לכן היא אינה רלוונטית יותר.