תודה לעונים,
אכן סביר להניח שהתשובה תיהיה חדגונית, אבל ככה היא גם תיהיה בפורום השני..
בנוסף אשמח לשמוע על ההיתרונות של החשמלי והדלק לכאן וכאן.
ותודה שוב, דרך אגב אני מיסוד המעלה (שזה מרחק 15 דקות מקריית שמונה..)
תודה לעונים,
אכן סביר להניח שהתשובה תיהיה חדגונית, אבל ככה היא גם תיהיה בפורום השני..
בנוסף אשמח לשמוע על ההיתרונות של החשמלי והדלק לכאן וכאן.
ותודה שוב, דרך אגב אני מיסוד המעלה (שזה מרחק 15 דקות מקריית שמונה..)
בעבר הטסתי טיסני דלק ורק דלק כי לא היה משהו אחר ,היום אני מטיס חשמלי ורק חשמלי למרות שיש את אופצית הדלק , ולמה ...
טיסן חשמלי הרבה הרבה יותר קל ונוח לתיפעול ,אין צורך במילוי דלק ,אין צורך במיכשור מסורבל וכבד נוסף כמו סטרטר חשמלי ,מיכלי דלק כבדים ויקרים ,אבזרי התנעה ועוד ועוד ,פשוט לחבר סוללה לבדוק תקינות ולהמריא ...
שלא נדבר על העניין האסטטי ,בטיסן חשמלי אין שום סימנים על הטיסן אחרי טיסה ,לעמת זאת בטיסן דלק ,כל הטיסן נמרח בשמן וממש לא נעים להתעסק איתו אחרי הטיסה .
וכל עניין הכיוונים של המנוע בטיסן דלק לפעמים אפילו מתסכל .
בקיצור , היום אם אני מקבל מתנה טיסן דלק ,אני באופן אוטומטי חושב מה צריך כדי להפוך אותו לחשמלי.
תודה רבה, בדיוק לתגובה כזו חיכית!
בנוסף יש לי עוד שאלה, כמה בערך יעלה טיסן חשמלי ואני לא מתכוון לקלקר הדחוס..? כשאני מעדיף משהו שבא בקיט, ואני בונה אותו מבלזה, וכמה יעלה טיסן פאזל?(כלומר מספר חלקים בודדים)
תודה והמשך יום נעים!
יתרון נוסף בחשמלי הוא שיש לך מגוון גדול יותר של סוגי טיסנים ולא רק מבלזה אלא ה"מוקצפים".
אפ אתה מתחיל, הייתי מציע לך ללכת על מוקצף (קלקר דחוס) כיוון שהוא יותר "סלחן" בריסוקים והתיקון קל ומהיר יותר.
אני מבין שאתה בניגוד לאחרים רוצה להנות מהבנייה אבל הייתי מחכה לשלב שני אחרי שתדע להטיס.
לגבי מחירים זה מאוד תלוי החברה, חומר ומה מסופק עם החבילה.
אם תבחר ב"מוקצף למתחילים" עם האלקטרוניקה (פאזל בשפתך או ARF בשפתנו) ושלט זול תסתובב סביב ה-1000 ש"ח. קיט בלזה (שוב תלוי בגודלו והחברה) יכול לנוע באותו סדר גודל.