שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: חשמלי או בנזין?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    10
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    תודה לעונים,
    אכן סביר להניח שהתשובה תיהיה חדגונית, אבל ככה היא גם תיהיה בפורום השני..
    בנוסף אשמח לשמוע על ההיתרונות של החשמלי והדלק לכאן וכאן.
    ותודה שוב, דרך אגב אני מיסוד המעלה (שזה מרחק 15 דקות מקריית שמונה..)

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    בעבר הטסתי טיסני דלק ורק דלק כי לא היה משהו אחר ,היום אני מטיס חשמלי ורק חשמלי למרות שיש את אופצית הדלק , ולמה ...
    טיסן חשמלי הרבה הרבה יותר קל ונוח לתיפעול ,אין צורך במילוי דלק ,אין צורך במיכשור מסורבל וכבד נוסף כמו סטרטר חשמלי ,מיכלי דלק כבדים ויקרים ,אבזרי התנעה ועוד ועוד ,פשוט לחבר סוללה לבדוק תקינות ולהמריא ...
    שלא נדבר על העניין האסטטי ,בטיסן חשמלי אין שום סימנים על הטיסן אחרי טיסה ,לעמת זאת בטיסן דלק ,כל הטיסן נמרח בשמן וממש לא נעים להתעסק איתו אחרי הטיסה .

    וכל עניין הכיוונים של המנוע בטיסן דלק לפעמים אפילו מתסכל .

    בקיצור , היום אם אני מקבל מתנה טיסן דלק ,אני באופן אוטומטי חושב מה צריך כדי להפוך אותו לחשמלי.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    10
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    תודה רבה, בדיוק לתגובה כזו חיכית!
    בנוסף יש לי עוד שאלה, כמה בערך יעלה טיסן חשמלי ואני לא מתכוון לקלקר הדחוס..? כשאני מעדיף משהו שבא בקיט, ואני בונה אותו מבלזה, וכמה יעלה טיסן פאזל?(כלומר מספר חלקים בודדים)

    תודה והמשך יום נעים!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    יתרון נוסף בחשמלי הוא שיש לך מגוון גדול יותר של סוגי טיסנים ולא רק מבלזה אלא ה"מוקצפים".
    אפ אתה מתחיל, הייתי מציע לך ללכת על מוקצף (קלקר דחוס) כיוון שהוא יותר "סלחן" בריסוקים והתיקון קל ומהיר יותר.
    אני מבין שאתה בניגוד לאחרים רוצה להנות מהבנייה אבל הייתי מחכה לשלב שני אחרי שתדע להטיס.
    לגבי מחירים זה מאוד תלוי החברה, חומר ומה מסופק עם החבילה.
    אם תבחר ב"מוקצף למתחילים" עם האלקטרוניקה (פאזל בשפתך או ARF בשפתנו) ושלט זול תסתובב סביב ה-1000 ש"ח. קיט בלזה (שוב תלוי בגודלו והחברה) יכול לנוע באותו סדר גודל.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    ק.שמונה
    הודעות
    639
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: >>בעיה<<

    ציטוט נכתב במקור על ידי TNT צפיה בהודעה
    תודה לעונים,
    אכן סביר להניח שהתשובה תיהיה חדגונית, אבל ככה היא גם תיהיה בפורום השני..
    בנוסף אשמח לשמוע על ההיתרונות של החשמלי והדלק לכאן וכאן.
    ותודה שוב, דרך אגב אני מיסוד המעלה (שזה מרחק 15 דקות מקריית שמונה..)
    תוכל להטיס במנחת גיבור/דלתון/מנפטה.
    והחנות הקרובה ביותר היא "טיסן הצפון" בהנהלתו של אושר שנמצאת בשאר ישוב.

נושאים דומים

  1. [שאלה] שמן למנוע בנזין
    על ידי matix בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-10-2014, 19:19:49
  2. [עזרה!] שמן למנועי בנזין
    על ידי asafsee בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-06-2010, 12:30:24
  3. מחפש מיכל בנזין
    על ידי yoavik בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2009, 12:35:31
  4. [עזרה!] עזרה בטיסני בנזין
    על ידי SuperTiger בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 16:52:34
  5. רפטור 30 על בנזין
    על ידי אופיר נחום בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-12-2008, 13:08:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •