בדיוק!פיזיקה זה פיזיקה.ושהקוטר גדל הדרך נעשת ארוכה יותר לכן זה מצריך יותר זמן לפדל שנימצא בקצה לגלגל את המסוק עם כי יהיה לו קל יותר
בדיוק!פיזיקה זה פיזיקה.ושהקוטר גדל הדרך נעשת ארוכה יותר לכן זה מצריך יותר זמן לפדל שנימצא בקצה לגלגל את המסוק עם כי יהיה לו קל יותר
נכון ידידי.אולם כאן נכנס אפקט הגיירו.(מהיר יותר מדויק יותר,חריף יותר,זריז יותר,הבנת אותי אני מקווה)
קבל קישור שמצאתי עכשיו,
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=54275
עוד אחד
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=62381
תהנה.
קראתי.אז אם אני יחבר לו 460 הוא יהיה יותר מהיר וכך הלאה? לא ניראה לי![]()
כמו שאני מכיר את היצרנים התחרותיים האלה לפי מה שאתה אומר הם אמורים ליצר פלייברים ארוכים יותר ויותר ואני לא רואה את זה קורה
עמית,
מה קורה בטיסה ללא פלייבר?
הבנתי שהמסוק לא יציב אבל זריז בטירוף.
איתן
T-REX 600LE
Mini Titan E325
Funjet 008
קודם כל אני אציין שמעולם לא הרגשתי מסוק ללא פלייבר.אולם שלושת הגיירואים (בנוסף לזה של הזנב) עובדים בצורה סינכרונית כך שהלהבים עצמם עושים את מלאכת הפלייבר.(בנוסף לעילוי שהם מייצרים כמובן) אגב.מערכת FLYBARLESS איננה מצטיינת באוטורוטציה,ויש להתרגל לצורת ההטסה איתה.(הכל מחומר תיאורטי שקראתי)
נערך לאחרונה על ידי אורח; 07-11-2008 בשעה 02:28:42.