אם כבר יש לך מעגלים המייצבים 12V ו5V למה שלא תיקח לגיבוי 4S בקיבול נמוך?
תאורטית יספיק לך עכשיו להזין את הרגולטורים משתי הסוללות דרך דיודות.
אם כבר יש לך מעגלים המייצבים 12V ו5V למה שלא תיקח לגיבוי 4S בקיבול נמוך?
תאורטית יספיק לך עכשיו להזין את הרגולטורים משתי הסוללות דרך דיודות.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
דיודות לא עובד, חייבים משווה ומנגנון נעילה, אחרת יהיו זליגות מתח ו"תיקתוקים" בין שני המקורות.
תחשוב שסוללת הגיבוי טעונה כמו שצריך, ז"א שהמתח שלה יהיה 16.8 וולט. הסוללה הראשית יורדת מהר מאוד למתח עבודה נומינאלי של 15.5 וולט. ברור לך שמייד נכנסת סוללת הגיבוי לעבודה.
המיקוד הראשוני הוא באמת במעגל שממתג בין שתי הסוללות והרגולציה יכולה להיות חיצונית בשלב שני נכניס פנימה מערכת Buck–boost.
אשמח לקבל תשובות גם מכיוון מהנדסי האלקטרוניקה ולא רק המכונות![]()
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
צביקה ידידי היקר לי מאוד, סוף סוף אני מתחיל לחזור למציאות, זה לא מהכפור, הוציאו לי ת'שנורקל.
אתה חושב שלא דיברתי עם "הסיני"! היות ואני מעסיק אותו (תרתי משמע) בכל מיני פרוייקטים, אין לו סבלנות יותר לשטויות שלי.
בדקתי בתחום הסילוניים לפני כמה זמן.
גם המערכות שלהם עובדות לרוב עם 2S (אין מנוע חשמלי כמובן), משום שזה יותר קרוב למתחי היעד (5-6 וולט). וכמובן, יקר, יקר, יקר.
לבקשת הקהל נפתח פורום "אלקטרוניקה" וחשבתי ששרשור כנ"ל יתאים כאן. במקום זה אני מקבל ברזלנים!
נראה לי שאני הולך להציק ללטאה אחת!
ברזליציק
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen