ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
הי אמיר,
אנחנו מטיסים עם ה-TotalG.
התחושה שאלון מרגיש (וזו גם התגובה ששמעתי ממטיסים נוספים שמטיסים עם המע' הזו), היא מהירות תגובה מהירה מאוד, שמירה מעולה על הזנב ותחושה מאוד מחוברת להתנהגות הסייקליק במסוק.
מלבד כך, כיול המע' פשוט מאוד וניתן לביצוע הן באמצעות מחשב והן באמצעות פנל חיצוני.
ה-TotalG משמש גם כמקלט (יש לחבר לויין אחד או 2) עבור מיד שמטיס עם מע' ספקטרום ויכול לעבוד גם עם מקלטים חיצוניים כגון פוטבה ומולטיפלקס (כמו שאנחנו עובדים).
מבחינה טכנית, קיימת אינטגרציה בין פעולת הסייקליק לעבודת הזנב (כמו ברוב המערכות הטובות) וקיים מנגנון אשר יודע לבטל את פעולת תיקון הסייקליק האוט' מתחת לסל"ד נמוך. זה עוזר למנוע עצירת להבים בעת אוטורוטציה עם סל"ד נמוך מידי.
עבור מי שמשתמש במקלט חיצוני, במקום להוציא 5 חוטים בעלי 3 גידים למקלט, יוצאים 2 חוטים בעלי 3 גידים כאשר כל גיד מתחבר לערוץ אחר במקלט ומספק לו את הסיגנל. באופן זה מקבלים חיווט נקי ויפה.
ה-TotalG כולל גוברנור פנימי אולם יכול לעבוד גם עם חיצוני.
המערכת כמעט ואיננה רגישה לרעידות. זה רלוונטי יותר למסוקי ניטרו. לטובת התקנתה, השתמשתי בדו"צ רגיל אשר מגיע איתה, בדיוק כמו שקונים בהום סנטר וזה עובד מעולה.
נדב,
איזה ראש FBL הרכבת על הראפטור 90 והאם קיים כזה גם לראפטור 50?
תודה