חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
להלן הקישור:
http://www.magnumfuels.com/