שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 71

נושא: בלי נייטרו

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי קרמבו צפיה בהודעה
    אני מקווה שזה רק נידמה לי שאתה מיתנשא.אל תדבר סביב סביב אם אין נייטרו בדלק אין שום סיבה שניראת לעין שהוא יעלה 130 ש"ח בטח לא דלק שכזה.הייתי זורם איתו ומטיס איתו בכול מחיר אם הוא היה עולה 60 ש"ח לגלון.רק אז היה שווה לבזבז את המנוע עליו
    חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
    על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
    לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
    מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
    הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
    הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
    עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
    דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
    בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
    להלן הקישור:
    http://www.magnumfuels.com/
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
    על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
    לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
    מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
    הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
    הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
    עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
    דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
    בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
    להלן הקישור:
    http://www.magnumfuels.com/
    תודה על תשובה\תגובה רצינית ועיניינית! מה שנשאר כרגע( מלבד מיבחן אמינותו של הדלק
    לאורך זמן) הוא לבדוק ולדרוש הסבר לסוגיית המחיר, מה זאת אומרת "בארץ זה לא תופס"?
    צחי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    תודה על תשובה\תגובה רצינית ועיניינית! מה שנשאר כרגע( מלבד מיבחן אמינותו של הדלק
    לאורך זמן) הוא לבדוק ולדרוש הסבר לסוגיית המחיר, מה זאת אומרת "בארץ זה לא תופס"?
    צחי
    אם היצרן מציין שהחדש זול מהישן ב- 10$ ובארץ הוא נמכר באותו המחיר לזה התכוונתי "לא תופס" ועוד מכינים אותנו לעליית מחיר הדלק. למה?
    פה אני מסכים עם קרמבו. זה לא המחיר עצמו, הרי כולנו נשלם בסופו של דבר. מחיר הדלק לא ישבור אותנו, אבל מרגיז שעושים על גבינו כסף מסיבה לא מוצדקת תוך ניצול תקופת העמימות.
    נותנים לי להרגיש פראייר. לא אוהב את זה.
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  4. #4
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    אם היצרן מציין שהחדש זול מהישן ב- 10$ ובארץ הוא נמכר באותו המחיר לזה התכוונתי "לא תופס" ועוד מכינים אותנו לעליית מחיר הדלק. למה?
    פה אני מסכים עם קרמבו. זה לא המחיר עצמו, הרי כולנו נשלם בסופו של דבר. מחיר הדלק לא ישבור אותנו, אבל מרגיז שעושים על גבינו כסף מסיבה לא מוצדקת תוך ניצול תקופת העמימות.
    נותנים לי להרגיש פראייר. לא אוהב את זה.
    זו אחת הסיבות שאני לא מתכוון להטיס עם הדלק הזה יותר.
    גם להשתמש באדולן וגם לשלם מחיר של "חומר" אמיתי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    173
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמית שיסל צפיה בהודעה
    זו אחת הסיבות שאני לא מתכוון להטיס עם הדלק הזה יותר.
    גם להשתמש באדולן וגם לשלם מחיר של "חומר" אמיתי
    ******************ח

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    אם היצרן מציין שהחדש זול מהישן ב- 10$ ובארץ הוא נמכר באותו המחיר לזה התכוונתי "לא תופס" ועוד מכינים אותנו לעליית מחיר הדלק. למה?
    פה אני מסכים עם קרמבו. זה לא המחיר עצמו, הרי כולנו נשלם בסופו של דבר. מחיר הדלק לא ישבור אותנו, אבל מרגיז שעושים על גבינו כסף מסיבה לא מוצדקת תוך ניצול תקופת העמימות.
    נותנים לי להרגיש פראייר. לא אוהב את זה.
    איתן,
    תגובותיך רציניות ונכונות באספקט המקצועי והמסחרי. גם אני התלבטתי באיזה דלק להשתמש ובסופו של דבר מאחר ואינני מטיס באטרף ולא 3D קל לי לשמור על הכיס וכמויות הדלק בהן אני משתמש ולכן
    החלטתי לשלם מעט יותר כדי להשאר עם אמינות מנוע ארוכה יותר.
    לגבי האיזכורים על בלאי מיסבים\מנוע בגוף השרשור, המרדף אחרי ביצועים מקטין תמיד ומשמעותית את אורך חיי המנוע מה גם שאינני יודע עד כמה אנשים באמת מתחזקים המנוע לפי הוראות היצרן. כל אחד יעשה את החושבים שלו מה עדיף לו יותר: מחיר דלק\ביצועים\חיי מנוע.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    173
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלי נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    חבל על ההתלהמות המיותרת. אי מצרף לעיונך קישור לאתר מאגנום ותוכל להתרשם בעצמך מהדלק ומרכיביו ואף להשוות אותו לדלק הישן.
    על אריזת החדש מופיע בתכולה כי הוא מכיל ניטרומתאן + מתאנול. חברת מאגנום אינה מוכנה לפרט את התרכובת עצמה בטענה שמדובר בפטנט.
    לגבי השמן - בישן 22% ובחדש 20% (ולא 18% כפי שרשמת).
    מה שידוע הוא שהתרכובת החדשה בעלת כושר קירור גבוה יותר (בעצם לדייק - טמפ' בעירה נמוכה יותר) ולכן יש צורך בפלאג חם יותר כדוגמת A3, ENYA 3 או המיוחד של מאגנום שבעצם מקביל להם.
    הבעיה המרכזית היא שבשל כושר הקירור של הדלק יש צורך לעבוד עם סיכה סגורה יותר כלומר תערובת ענייה יותר, שמן הסתם מזרימה פחות דלק/שמן למנוע ולמיסבים. מכאן נובע החשש שייגרם נזק בלתי הפיך למנוע/מיסבים.
    הדלק ייבחן רק לאורך זמן בדגש להשפעתו על המנוע.
    עד כה הביקורות שקראתי ב RR משבחות את הדלק ואת החסכון המשמעותי בצריכה (הגדלת זמן טיסה) בהנחה שבוצעו הכיוונים הנכונים.
    דרך אגב, המחיר המומלץ ע"י מאגנום לגאלון דלק ישן - 31$ והמומלץ לחדש הוא 21$.
    בארץ זה לא תופס כנראה ומחירי הדלק לא השתנו למרות שהוא נרכש ע"י הספקים במחיר זול יותר.
    להלן הקישור:
    http://www.magnumfuels.com/
    תשובה מקיפה ויפה.לגבי הפלג יש הבדל בין אילה שציינתה לשל מגנום.הפלג שלהם בעל קדח פנימי גדול יותר.אני מעריך שזה לטובת תא בערה גדול יותר.וביזכות זה ניראה לי שהוא שמר על סרק יפה יותר

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •