להלן הקישור לבלוג עם התמונות:
http://www.efly.co.il/forums/blog.php?b=69
תהנו !
להלן הקישור לבלוג עם התמונות:
http://www.efly.co.il/forums/blog.php?b=69
תהנו !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
נראה טוב תתחדש!
רק הערונת קטנה, אני לא יודע אם אתתושבות המנוע הרכבת לשם התמונה או לא כי להרכיב את המנוע כשהתושבות מורכבות על הגוף זה לא אפשרי כמעט..
בסך הכל נראה מעולה תתחדש!![]()
ישראל אני חולק עליך - ניתן ואף רצוי בתחזוקה שגרתית (לדוג' החלפת רפידת קלאצ') לפרק את המנוע מהתושבות ולא את התושבות מהגוף.
ההליך לא מסובך מידי לביצוע ולא דורש איזה שהוא מאמץ מיוחד.
נכון שעם פירוק התושבות הרבה יותר קל - אך המלצתי מבוססת על העובדה שרוב מחזיקי הטירקס נשארים עם ברגי הסטוק שמגיעים עם הקיט, ברגים אלו הם הברגים באיכות הכי נמוכה שיצא לי להיפגש מעודי (ראיתי איזה בורג או שנים) - והם נוטים להישחק יתר על המידה גם בסגירה עם כלי מתאים (וחדש) במומנט סגירה נמוך יחסית...
עם זאת ברגי המנוע (לתושבת) הם ברגי אלן מעט יותר רובוסטיים, שמתאימים לפתיחה/סגירה רב פעמית ללא חשש לגזירת הבורג או התבריג.
אוקי מקובל... אני מראש החלפתי את הברגים האלו בגלל הצפי של התחזוקה, אבל יצא לי גם להרכיב כמה קיטים ולפרק אותם אחכ ולהרכיב בחזרה ולא נתקלתי בבעיות, להערכתי רוב הבעיות שקשורות בעניין הן בגלל שאנשים פשוט לא יודעים כמה לוקטייט מספיק לסגירת בורג אחד... בלי לפגוע באף אחד, מנסיוני זו הבעיה העיקרית.
אין ספק שבכל זאת עדיף להחליף את הברגים![]()
עברית שפה קשה או שצריך משקפיים ?![]()
אם תשימו לב הברגים של התושבות משודרגים....
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
לדעתי, בהרכבה הראשונה של המנוע, רצוי להרכיב קודם את התושבות לגוף ורק אח"כ לחבר את המנוע לתושבות וזאת בגלל העובדה שהברגים שנכנסים לתוך המנוע קטנים יותר מקוטר החור ולכן יש משחק קטן של המנוע על גבי התושבת. כדי למנוע עיוות בהרכבה, רצוי קודם להרכיב את התושבות לגוף וכך לקבע את הזווית שלהן, ואח"כ להרכיב את המנוע, ואז לא תהיה בעיית המשחק (חופש).
אח"כ, כשהמנוע מורכב כבר על התושבות בזווית הנכונה, אין בעיה להוציא את המנוע עם התושבות.
רק דעתי . . .
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG
התמונה של סוף בניית הזנב השאר בבלוג![]()
![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
עוד כמה תמונות שממצות את הליך הבניה....
הפירוט המלא בבלוג !
![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
וקצת.......
חיווטים
![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
יפה, תתחדש !
יש סיבה לכך שהשרשור מתחיל ב"[זהירות!]" ?![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
תתחדש
ממליץ ך להחליף את גוברנר של אליין הוא לא משהו בכלל!
דביר עיני.
אני דווקא חולק עליך, לדעתי הוא עובד מעולה....:I
התשובה לזה תהיה בהמשך
רגע אז עם חשמלי מה צריכה להיות הכותרת ?
בקרוב אני מצטרף לשטח תומר יש כמה דברים
שצריך להשלים......
חשבתי לקנות גוברנור אחר אבל אין בתקציב של 1,000$ גוברנור
שיעשה את מה שאני רוצה....![]()
שרוליק כל עוד שהגוברנור של אליין
ישמור על הסל"ד שאני רוצה זה לא
משנה לי מי מייצר אותו.... עברתי
את השלב "למי יש יותר טוב"![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
מסכים עם ישראל, הגוברנור של ALIGN לגמרי מספק את הסחורה.
שגיא, ישר כוח על הבנייה - לא אהבתי את צורת הכנסת החוטים לפריים בתמונה הזו, שים לב שהם רצים בצורה חשופה על הקארבון; עובדה שמסכנת את החוטים (והמסוק לצורך העניין) בסכנת קריעה, כתוצאה משיפשוף...
מייעץ לך להגן באחת מהדרכים הבאות על החוטים שנכנסים לפריים:
1. השרוול רשת המסורתי - ניתן לראות שיטת יישום אצלי בשירשור הבנייה של ה 500, פשוט ונוח.
2. ספירלת פלסטיק - אמנם טיפה פחות אסטית (לדעתי) משרוול הרשת, אך יעילה לא פחות (אם לא יותר - הפלסטיק עמיד יותר מרשת הניילון), כמו כן היישום של שיטה זו קל בהרבה מבידוד הרשת.
3. גרומט / "טרקטור" - סוג של מגן פלסטיק שמדביקים לגוף ולא לחוט, נראה כמו גלגל של טרקטור כשמעגלים אותו. הוא מיועד לשימוש הנ"ל וקל מאוד להשתמש בו ולהלביש (ולהדביק) אותו בפריים במקום המיועד - אם אתה לא מכיר, תן קריאה ואוסיף בנושא הגרומט.
4. צינורית דלק - גם ממנה ניתן להכין בידוד זול ויעיל, פשוט יש לחתוך לאורך הצינורית, להשחיל את החוט/ים שברצוננו להגן, לעגן את העסק עם אזיקון/שרינק/אמצעי אחר ו Viola יש לך בידוד מגן במחיר 2 סנט...
בכל מקרה לדעתי לא מומלץ להשאיר את זה ככה - כבר ראיתי מסוקים שנשברו כתוצאה מחוטים קרועים....
ליאור עד כמה שהספקת להכיר אותי נראה לך שזה ישאר ככה ?
זהו חיבור ראשוני לצורכי סאטאפ. המיתקון הסופי יעשה
כאשר המנוע יהיה מורכב וכמובן האגזוז.....
אני כרגע עובד על הלינקים האחרונים של המסוק ונמכניס אותו
לסאט אפ ראשוני..... הכולל מרכוז הסרוואים וישור הסווש פלייט.
ברגע שיגיע המנוע אוכל לסיים את פרויקט החללית הזו
יש לי כבר במלאי את הסלייבים האלו (נשאר לי מה-600).
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
תתחדש אני מתרגש איתך
מזכיר לי את הבניה של ה 500
מביא גם לי חשק לניטרו חדש
כל הכבוד על השיתוף
שגיא.
עבודה יפה וחבל שלא עבדת לפי החוברת ולא התקנת את המיכל דלק לפני שסגרת את הפריים.
עכשיו תצטרך לגרז, ללחוץ, לקבצ'ץ' וחבל.
בהצלחה
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
לא קשור זה לא בריא לו
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
עמית
אין שום בעיה להכניס את מיכל הדלק מהצד כשהמסוק מורכב (כך אגב גם אמורים להרכיב אותו).
מורחים את הגומיות עם שמן סיליקון והמיכל מחליק בקלות פנימה, כנ"ל לגבי הוצאתו החוצה לצרכי תחזוקה או החלפה.
אין צורך להאבק או למעוך אותו, הכל הולך ממש בקלות.
שגיא
מה שחשוב יותר זה לשים O רינג על שסתום המיכל לפני שאתה מרכיב אותו על המסוק על מנת לשמור על אטימה טובה לאורך זמן ,למנוע תופעה של נזילות או גרוע מכך חוסר דיחוס במיכל מה שישליך גם על עבודת מנוע ענייה מבלי שתרגיש בכך.
גומייה כזו אתה מוצא בחנות טמבור, היא עולה גרושים וחוסכת המון כאב ראש בעתיד.
לא דיברתי על פרוק המיכל אלא על ההרכבה שלו כמצויין בחוברת ההוראות וזה הרבה יותר נוח לדעתי.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009