ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
קבל תשובותי לפי הסדר:
א. כמות העשן המתקבלת היא כמות החום המצטברת במשתיק כתוצאה מפעולת המנוע. מנוע 55 מייצר מעט מאד (יחסית) כמות חום, ולכן כמות הנוזל שיהיה מסוגל לאדות ולהפכה לעשן, קטנה מאד. באופן מעשי יתקבל שובל שהוא מעט יותר מאשר מצב מנוע עשיר.
ב. נוזל העשן אינו בא במגע עם הדלק. הוא מוזרק למשתיק. בטיסן הוא מאוחסן במיכל נפרד.
ג. קיימות משאבות עשן המקבלות פיקוד ישיר מערץ במקלט.
ד. משאבות העשן המקובלות פועלות במתחים שבין 6V ו-7.2V
המשאבה של סוליבן שמוצעת למכירה אצל הסיני, מתחברת ישירות למקלט? במידה והמשאבה לא מתחברת ישירות למקלט? זה אומר שהיא צריכה סרבו נוסף+מקור מתח חיצוני נוסף? במידה והיא מתחברת ישירות למקלט, היא לוקחת ממנו את המתח?