עשר דקות באויר זה 60/10=6C
6C לסוללת 2200 זה2.2*6=13A סביר מאוד לטיסה רגועה בחצי מצערת ומעלה.
בסה"כ מדובר על צריכה ממוצעת של 150W לטיסן של קילו - סביר מאוד.
מה שכן, כל אחד "מרגיש אחרת לדבי הסוללה שלו, לא ציינת אם נחתת כי הבקר "חתך" את הסוללה או כי חשת שיש ירידה בכח הסחיבה.
אני גם לא שולל את העובדה שלא איזנת פרופ וכן הקיזוזים שלך לא אופטימליים.
כשאני מטיס את הפאןקאב (של גיא, שלי עוד מתחבא ממני בקופסא) אני יכול חצי מהזמן להחזיק מצערת על אפס וסתם לתת לו לגלוש.