ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
על קצה המזלג:
1.החומרים מהם בנוי הקיט (כשתראה את ה SHAPE תבין).
2.עובי הפריימים (כנ"ל).
3.גאומטריית הראש וגובהו.
4.איכות המייסבים, הגיר כו...
5.לפרופיל המסוק,מבנה השילדה שלו, צורתה ובכלל התיכנון הכללי שלו חשיבות מכרעת בחוזק המיכני שלו ועמידה לאורך זמן בעומסים.
6.החופה (ראה ערך TDR).

הכל שאלה לאיזו רמה רוצים להגיע ועם איזה מסוק.
בגדול בשביל להגיע לאיכות טיסה ואמינות גבוה ביותר בכלי כמו טירקס 700 נדרשת השקעה לא קטנה מה שבד"כ מגיע כסטנדרט במסוקים האיכותיים יותר.צריך לקחת את זה בחשבון לפני קנייה משום שטירקס 700 הכולל את מיטב השידרוגים יכול להגיע בסופו של דבר לעלות קיט של וויב.
לא התכוונתי לחוזק מכאני ואני לא חושב שליאור התכוון, התכוונתי לחוזק מבחינת הספק, power.
אני מסכים איתך לגבי הרוב, חוץ מזה שאין סיכוי שאתה מגיע עם 700 לעלות קיט של וייב, זה פשוט לא קיים אלא אם אתה דוחף כל זבל של KDE שאתה מוצא (מה שמבטל את היתרון של מסוק זמין עם חלקים זולים, לך תרוץ אחרי חלקי אפטרמרקט בכל ריסוק, מיותר).

כמו שהוא נרכש, עם האלקטרוניקה המקורית - למעט ה3G השנוי במחלוקת - ה700E מספק מסוק איכותי שטס מעולה. יש לו כמה נקודות תורפה אבל לא בטוח שלאחרים יש פחות, הן רק פחות ידועות.

עלויות החלקים במקרה של הVIBE 90, בפעם האחרונה שבדקתי, היו מחרידות. זה פחות או יותר מסוק לטייסי מפעל בלבד