שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 37

נושא: חיבור בקרי מהירות במקביל

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חיבור בקרי מהירות במקביל

    שלום לכולם,
    אני מעוניין לחבר 2 בקרי מהירות למקלט, מבקר המהירות (ESC) מתחבר חוט הזנת מתח ובקרת מנוע למקלט , מה קורה כשיש 2 בקרי מהירות ל2 מנועים? האם מחברים את 2 הבקרים עם Y קונקטור למקלט?

    שאלה נוספת- אם בקר המהירות גם מספק את המתח למקלט, לשם מה משתמשים באביזר ה UBEC; או שהUBEC משמש להמרת מתח מליפו ל6V עבור המקלט במערכות סטנדרטיות ולא חשמליות.

    מיכוון שהמנועים מורכבים הפוך (פושרים), האם אפשר להפוך כיוון סיבוב מנוע ע"י הפיכת קוטביות החוטים בבקר?

    תודה מראש

    יוסי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    מספר רב של שאלות, אענה לא בהכרח בסדר בו שאלת.

    קודם כל - BEC. אם יש BEC בבקר, לא צריך חיצוני ולהיפך. אם יש משיכת זרם גדולה לסרוואים, עדיף BEC חיצוני. אם יש BEC חיצוני ויש BEC בבקר, נתק את החוט האדום מהבקר למקלט.

    הפוך את כיוון הנמוע ע"י הצלבה של כל שני המוליכים מן הבקר למנוע (מתוך השלוש).

    השאלה המורכבת ביותר זו שאלת בקרת המנועים. אתיחס אליה בנפרד.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    בקרת המנועים היא שאלה מענינת. אתה צריך ערוץ מצערת נפרד לכל מנוע, לעניות דעתי. אלא שמאוד לא יהיה נוח אם אחד המנועים יישלט מהסטיק השמאלי והשני ממקום אחר.

    אפשרות מעניינת אחת היא לישלוט על שני המנועים מערוצים אחרים לחלוטין. למשל - Futaba 9, 10 כוללים sliders בצידי השלט. ל- Spektrum DX10t יש כאלה במרכז. כך גם ל- Multiplex RyalPro 16.

    אולי אפשר לשרשר את השניים הללו לערוץ המצערת, כך שהסטיק השמאלי ישלוט בשני המנועים גם יחד ואילו הסלידרים ישלטו כ"א בנפרד.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    אתה יכול לשים את שני הבקרים על ערוצים נפרדים ולכוון mix בשלט כך ששניהם ישלטו ע"י סטיק המצערת.
    רון טוסמן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ניתן לחבר את שני הבקרים לערוץ אחד עם קונקטור Y
    לא עשיתי את זה, אבל ראיתי את זה בפעולה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    ניתן לחבר את שני הבקרים לערוץ אחד עם קונקטור Y
    לא עשיתי את זה, אבל ראיתי את זה בפעולה
    אני מניח שאפשר אבל אז השאלה היא כיצד מכוונים לימיטים לכל בקר בנפרד (הלימיטים משתנים מבקר לבקר גם אם הם זהים ועובדים עם מנועים זהים)
    רון טוסמן

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    אני מניח שאפשר אבל אז השאלה היא כיצד מכוונים לימיטים לכל בקר בנפרד (הלימיטים משתנים מבקר לבקר גם אם הם זהים ועובדים עם מנועים זהים)
    ההבדלים זניחים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    ההבדלים זניחים.
    +1 חוצמזה אתה עדיין יכול להגדיר לימיט לכל בקר בנפרד ואז לחבר אותם דרך Y
    מבחינתי הדבר החשוב יותר הינו לשמור על אחידות ב 2 המנועים והבקרים ( כך ממזערים הבדלים אפשריים )
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    +1 חוצמזה אתה עדיין יכול להגדיר לימיט לכל בקר בנפרד ואז לחבר אותם דרך Y
    מבחינתי הדבר החשוב יותר הינו לשמור על אחידות ב 2 המנועים והבקרים ( כך ממזערים הבדלים אפשריים )
    לדעתי שילוב שני המנועים ב mix לא פחות מדוייק מחיבור ב Y. בכל מקרה, כך או כך, זה אמור לעבוד.

    שאלתי היא, איך ניתן להגדיר לימיט לכל בקר בנפרד אם הם מחוברים ב Y? הרי הלימיטים מכויינים דרך הערוץ בשלט ולא בבקר עצמו. הבקר רק נותן אינדיקציה ללימיט שכיוונת בשלט ע"י צפצוף או משהו דומה.
    רון טוסמן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    לדעתי שילוב שני המנועים ב mix לא פחות מדוייק מחיבור ב Y. בכל מקרה, כך או כך, זה אמור לעבוד.

    שאלתי היא, איך ניתן להגדיר לימיט לכל בקר בנפרד אם הם מחוברים ב Y? הרי הלימיטים מכויינים דרך הערוץ בשלט ולא בבקר עצמו. הבקר רק נותן אינדיקציה ללימיט שכיוונת בשלט ע"י צפצוף או משהו דומה.
    עכשיו הבנתי למה התכוונת.. - בתחילה חשבתי שאתה מדבר על טווח מצערת
    אם תחבר ב Y לא תוכל להגדיר לימיט לכל בקר בנפרד אלא לימיט משותף אבל גם לא אמורה להיות בעיה שבגללה הם לא יעבדו אותו הדבר ( אם הכוונה שמנוע אחד ימשוך יותר מהשני ... )
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    עכשיו הבנתי למה התכוונת.. - בתחילה חשבתי שאתה מדבר על טווח מצערת
    אם תחבר ב Y לא תוכל להגדיר לימיט לכל בקר בנפרד אלא לימיט משותף אבל גם לא אמורה להיות בעיה שבגללה הם לא יעבדו אותו הדבר ( אם הכוונה שמנוע אחד ימשוך יותר מהשני ... )
    מכיוון שאני בא מתחום המסוקים, בהם כיוון הגבולות קריטי (עבור פעולה תקינה של הגוברנור) אני יכול רק להניח שכאן הדיוק פחות חשוב. אם כך הדבר, לא אמורה להיות בעיה באף אחת משיטות העבודה.
    רון טוסמן

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    לגבי השתלשלות העניינים-
    מנוע אחד שיהיה חזק יותר מהשני במידה קטנה- הדבר זניח, קיזוז בהגה כיוון וסיימנו.
    הרי גם ככה כל הזמן פרופ אחד יהיה מקוצץ יותר, או על אחד יהיה יותר בוץ וכו' וכו'.... דחף שווה הוא רק תיאוריה.
    אם בכל זאת רוצים טיסת סרגל בציר הכיוון, ניתן לחבר ג'יירו לאחד הבקרים, כך שיתקבל תיקון ע"י הגדלה\הפחתה של עוצמת מנוע אחד בהתאם לשינוי בכיוון הטיסה.

    ולפותח השירשור-
    בכדי למנוע שריפת בקרים מיותרת תנתק את ה+ של אחד הבקרים, במידה ולשניהם יש BEC מובנה.
    אם כמות הסרוואים בטיסן מצריכה זרם שבקר אחד לא יכול לספק- תוסיף BEC חיצוני. פתרון נוסף הוא דיודת זנר על יציאת ה+ למקלט מכל בקר, לא מומלץ למי שלא יודע מה הוא עושה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    . פתרון נוסף הוא דיודת זנר על יציאת ה+ למקלט מכל בקר, לא מומלץ למי שלא יודע מה הוא עושה.
    אתה מוכן להרחיב למה זנר תעשה את העבודה?? לא כל כך ברורה לי כוונתך.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    כי דיודות מרוב הסוגים האחרים מפחיתות מתח משמעותית יחסית, לעומת דיודות הזנר שנותנות מתח יציאה קרוב מאוד למתח הכניסה.
    לא בדקתי ספציפית, פיטר אמר לי את זה באיזו הזדמנות...
    למה זה רלוונטי? הייתי נותן לסרוואים\מקלט שלך 4.2 וולט במקום 4.8?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    תודה לכל המכובדים שענו כאן תשובות עניניות ומקצועיות.
    המנועים מורכבים על טיסן מדגם HONDA HA420 בחלקו האחורי כמנועי דחף.
    הבקרים מגיעים עם הזנת מתח למקלט ,והבנתי שאני חייב לנתק את החוט האדום מאחד מהבקרים כדי למנוע שריפת הבקרים(?).
    כמו כן זאת הפעם הראשונה שאני נתקל במפסק שיוצא מהבקר כדי להפעיל/להפסיק את הזנת המתח לבקרים במקום לנתק את הסוללות.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    הבנת נכון,
    בכל בקר יש רגולטור שמשמש כBEC, הרגולטורים הללו נשרפים תחת חיבור הפוך.
    במקרה הטוב, יש דיודת הגנה ואז הרגולטורים יעבדו לסירוגין וייצרו המון רעש למערכת, בערך כמו רגולטור SWITCH, רק בלי רכיבי הפחתת הרעש, במקרה הגרוע אחד\שני הרגולטורים יישרפו, ועלולים לשרוף עוד רכיבים בבקר.
    בהצלחה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    תודה על ההסבר וסליחה על ההתעלקות, אני מגיע מתחום הסקיילים ומנועי הניטרו/בנזין, ותחום החשמליים חדש לי לחלוטין ובהחלט שונה ומעניין.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    1) בקרי PLUSH ובקרי SS חיברתי באמצעות כבל Y והכל עובד כשורה בלי תופעות שליליות כלשהן.
    2) אפשר גם לחבר לשני ערוצים נפרדים במקלט ולהגדיר MIX בהתאם
    3) במנועים חשמליים אפשר להשתמש בפרופים רגילים להתקין כך שסימון המידות יופנה קדימה מבחינת כיוון הטיסה ולחבר את שלוש חוטים בין המנוע לבקר כך שהדחף יהיה לכיוון הנכון.

    הדבר היחיד שצריך לעשות הוא בפעם הראשונה להגדיר טווח מצערת וזאת לבצע לכל בקר בנפרד ועצמאית אם כי אפשר גם ביחד אבל אז הציפצופים יכולים קצת לבלבל.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    שרטטי לך כשמדברים חשמל עדיף שרטוט אגב אתה יכול גם ללא הBEC
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0072_800x600.jpg‏ 
Views:	93 
Size:	28.9 קילובייט 
ID:	39854  
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    תודה חברים,
    הזנת הבקרים נעשית מ2 סוללות נפרדות של 6000MA .
    אגב- קניתי גם כרטיס תכנות לבקרים ולפי הגדרות יצרן הבקרים כניראה שאין לי הרבה מה לתכנת שם.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    סוללות נפרדות של 6000MA זה רציני ! זה דורש קומבינה שונה אולי תעלה תמונה של "החייה"
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    אם כבר מדובר על כזאת מפלצת (2 סוללות 6A) , אז עדיף שכל סוולה תיהיה מחוברת לבקר שלה בנפרד , ולמקלט תחבר את הבקרים בנפרד (עם מיקס) או בכבל Y את הכבל סרוו (ותנתק את ה + משניהם) , בנוסף לחבר BEC עם סוללה בלעדית למקלט / סרוואים.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    תומר, אכן זה הכיוון ולכן גם רכשתי את האביזרים (לפי המלצה שקיבלתי כאן בשירשור אחר)+ציוד שמצאתי לנכון שיעזור לי בהמשך (תכנת,פרופים,ספינרים).
    תמונות אעלה כשהטיסן יהיה מורכב, בשלב זה ממתין לקבלת קונקטורים מחו"ל (קיבלתי מיקס קונקטורים-כל פריט מגיע עם קונקטור מסוג אחר או בלי) לחיבור והארכת כבלי החשמל.

    תודה רבה.
    נערך לאחרונה על ידי kiyossi; 01-03-2011 בשעה 18:38:29.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kiyossi צפיה בהודעה
    שלום לכולם,
    אני מעוניין לחבר 2 בקרי מהירות למקלט, מבקר המהירות (ESC) מתחבר חוט הזנת מתח ובקרת מנוע למקלט , מה קורה כשיש 2 בקרי מהירות ל2 מנועים? האם מחברים את 2 הבקרים עם Y קונקטור למקלט?

    שאלה נוספת- אם בקר המהירות גם מספק את המתח למקלט, לשם מה משתמשים באביזר ה UBEC; או שהUBEC משמש להמרת מתח מליפו ל6V עבור המקלט במערכות סטנדרטיות ולא חשמליות.

    מיכוון שהמנועים מורכבים הפוך (פושרים), האם אפשר להפוך כיוון סיבוב מנוע ע"י הפיכת קוטביות החוטים בבקר?

    תודה מראש

    יוסי
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקרי מהירות במקביל

    wow!!!
    כל התשובות בסרט אחד-תודה.

    תודה דוד

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. חיבור סוללות במקביל
    על ידי szangvil בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2010, 07:16:25
  2. [שאלה] חיבור במקביל
    על ידי דור בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-09-2009, 12:06:02
  3. ציוד חשמלי לטיסנים חשמלים - חדש בטריות - בקרי מהירות מנועים...
    על ידי davidmd בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-07-2009, 19:53:36
  4. למכירה מנוע חשמלי, 2 בקרי מהירות וספינר
    על ידי oriel5 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-05-2009, 18:14:23
  5. למכירה: 2 בקרי מהירות TSUNAMI 72A
    על ידי ליאור זהבי בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2009, 14:19:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •