תשתמש במתאם המעוגל שקיבלת, נראה כמו מתאם עגול עם ארבע אוזניים מסודרות בצורה סימטרית.
הוא מתאים בצורה טובה מאוד, מה גם שהחורים מתאימים בדיוק ולא תהיה לך שום בעייה של חיכוך.
תשתמש במתאם המעוגל שקיבלת, נראה כמו מתאם עגול עם ארבע אוזניים מסודרות בצורה סימטרית.
הוא מתאים בצורה טובה מאוד, מה גם שהחורים מתאימים בדיוק ולא תהיה לך שום בעייה של חיכוך.
לא צריך לקדוח שום חורים, מה גם שעם המתאים הנ"ל אין לך מקום לחורים חדשים, בסרטון של בוב הוא משתמש במתאם מעוגל ולכן יש לו חופש לקדוח היכן שאפשר, הוא בחר למקם את החורים בצורה סימטרית למיקומם בזרוע.
מה גם שאי הסימטריה יחסית לציר הסיבוב רלוונטית יותר בסרוו האחורי, בקדמיים אי הסימטריה זניחה.
הסיבה לקדיחת החורים שלא דרך הקו המרכזי היא יצירת דיפרנציאל בתנועה.
מעניין שגם היצרן ממליץ על זה, אבל במציאות אין לזה כל שימוש או השפעה, להיפך, זה אפילו יכול להכניס מומנטים מיותרים למערכת.
לא ראיתי שיש הבדל בצורך בין הקדמיים לאחורי.
לגבי קדיחת החורים לא נראה לי שהבנת אותי נכון, המטרה היתה לייצר ספייסר שמגביה את הסרוואים בתושבת במקום להשתמש בשייבות, ואין לזה כל קשר למתאם, אם כי אולי אפשר לחתוך ממנו את שני הפסים הנ"ל
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אם הכוונה היא אליי אזי שהבנתי אותך מצויין, לא התייחסתי כלל לעניין הגבהת הסרוויים.
כמובן שחורים שהקו הדמיוני שלהם עובר דרך המרכז יעמיסו פחות על הסרוו.
עד כמה שזכור לי, בזרועות (המחוברות ללינק שמחובר לסווש) הקדמיות שני הבול-לינקים מחוברים בצדדים מנוגדים והם יחסית מיושרים לציר הסיבוב, באחורית אין משחק וישנה זווית קלה משום מה, תכנון קצת מוזר, שוב ...כל זה על פי מיטב זכרוני שיכול להיות שמטעה אותי.