רכשתי את הסרוואים של בלובירד 620 מהסטאפ של עודד ויש בעיה קטנה שני הסרוואים שנמצאים אחד מעל השני מתחככים בתנועה של הסטיק אשמח לעצה ואם יש למישהו פתרון
רכשתי את הסרוואים של בלובירד 620 מהסטאפ של עודד ויש בעיה קטנה שני הסרוואים שנמצאים אחד מעל השני מתחככים בתנועה של הסטיק אשמח לעצה ואם יש למישהו פתרון
הבעייה שלך לא מובנת בכלל.
הם בצדדים מנוגדים, איפה יש לך חיכוך?
שלח תמונה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היי שלומי
אני לא זוכר שנתקלתי בכזו בעיה
אם תוכל להעלות תמונה זה מצויין
דבר איתי מחר כשיהיה לך זמן
אני ב0578191096
dror
T rex 700 DFC / vbar / KDE 495
gaui x4
T rex 450 pro fbl
quad
וכמה מעופפים מתחלפים
DX 8
הצלב של סרוו אחד מתחכך בסרוו העליון ולהפך מכיוון שהסרוו בולט באורך בנתיים קיצרתי אותם אבל נראה לי שזה מחליש את הצלב
מקווה שעכשיו יותר מובן
תשתמש במתאם המעוגל שקיבלת, נראה כמו מתאם עגול עם ארבע אוזניים מסודרות בצורה סימטרית.
הוא מתאים בצורה טובה מאוד, מה גם שהחורים מתאימים בדיוק ולא תהיה לך שום בעייה של חיכוך.
לא צריך לקדוח שום חורים, מה גם שעם המתאים הנ"ל אין לך מקום לחורים חדשים, בסרטון של בוב הוא משתמש במתאם מעוגל ולכן יש לו חופש לקדוח היכן שאפשר, הוא בחר למקם את החורים בצורה סימטרית למיקומם בזרוע.
מה גם שאי הסימטריה יחסית לציר הסיבוב רלוונטית יותר בסרוו האחורי, בקדמיים אי הסימטריה זניחה.
הסיבה לקדיחת החורים שלא דרך הקו המרכזי היא יצירת דיפרנציאל בתנועה.
מעניין שגם היצרן ממליץ על זה, אבל במציאות אין לזה כל שימוש או השפעה, להיפך, זה אפילו יכול להכניס מומנטים מיותרים למערכת.
לא ראיתי שיש הבדל בצורך בין הקדמיים לאחורי.
לגבי קדיחת החורים לא נראה לי שהבנת אותי נכון, המטרה היתה לייצר ספייסר שמגביה את הסרוואים בתושבת במקום להשתמש בשייבות, ואין לזה כל קשר למתאם, אם כי אולי אפשר לחתוך ממנו את שני הפסים הנ"ל
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אם הכוונה היא אליי אזי שהבנתי אותך מצויין, לא התייחסתי כלל לעניין הגבהת הסרוויים.
כמובן שחורים שהקו הדמיוני שלהם עובר דרך המרכז יעמיסו פחות על הסרוו.
עד כמה שזכור לי, בזרועות (המחוברות ללינק שמחובר לסווש) הקדמיות שני הבול-לינקים מחוברים בצדדים מנוגדים והם יחסית מיושרים לציר הסיבוב, באחורית אין משחק וישנה זווית קלה משום מה, תכנון קצת מוזר, שוב ...כל זה על פי מיטב זכרוני שיכול להיות שמטעה אותי.
הנה :
http://www.efly.co.il/forums/showthr...F8%E9%F7%E0%EF
תשתמש במתאמים שמופיעים בתמונות של הבחור.
בוא נעשה סדר:
לא צריך לעשות חורים חדשים, ההמלצה של בוב פינלס במקרה הזה מיותרת לגמרי , יש לה סיבות גיאומטריות זניחות לגמרי ועבורך אין לזה טיפת משמעות.
חשוב שהזרוע תהיה זהה במיפתח שלה לזרוע של המסוק או לפחות קרובה לזה כלל שניתן (בלי לקדוח חורים חדשים)
אם יש לך נקודת מגע למרות כל זה, שים שייבות מתחת לברגי הסרוואים בשני הצדדים והבעייה נפתרה.
ואם אתה רוצה יותר טוב משייבות , קח פיסת לומיניום בעובי הנכון, קדח בה שני חורים במקום הנכון ותשתמש בה במקום השייבות
נערך לאחרונה על ידי wind556; 08-03-2011 בשעה 08:55:54.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה