הצינורית לא אמורה להתקפל קדימה, היא צריכה לנוע בחופשיות בחלקו האחורי של המיכל. כשהטיסן מוחזק עם המנוע כלפי מטה (לא בזמן טיסה) לא מגיע דלק למנוע ודי מהר הוא נכבה. בזמן טיסה כלפי מטה הטיסן מאיץ והדלק ממשיך לזרום היות שהוא בחלק הגבוה / אחורי של המיכל.
הצינורית לא אמורה להתקפל קדימה, היא צריכה לנוע בחופשיות בחלקו האחורי של המיכל. כשהטיסן מוחזק עם המנוע כלפי מטה (לא בזמן טיסה) לא מגיע דלק למנוע ודי מהר הוא נכבה. בזמן טיסה כלפי מטה הטיסן מאיץ והדלק ממשיך לזרום היות שהוא בחלק הגבוה / אחורי של המיכל.
טעות נפוצה. אני לא מכיר הרבה טיסנאים שמאיצים את הטיסן (פותחים מנוע) כאשר האף כלפי מטה.
אני מניח שהתכוונת למצב בו הטיסן גולש/צולל כאשר האף כלפי מטה, ובמקרה זה, הטיסן המיכל והדלק מושפעים ע"י תאוצת הכובד בלבד.
במקרה זה, הדלק ישאר בחלק התחתון של המיכל.
וקל מאוד לבדוק זאת. תקחו בקבוק, מלאו אותו במעט מיים, והפילו אותו מגובה.
המיים ישארו בחלק התחתון.
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 17-04-2011 בשעה 00:40:03.
אז הצינורית דלק אמורה להשאר רק בחלק האחורי של המיכל ולא להתקפל לגמרי לכיוון האף ואז בזמן הצלילה היא ממשיכה לקבל דלק בגלל שהדלק נשאר באזור האחורי של המיכל בגלל כח צנטרפוגלי?
זה כל הסיפור? (הטיסן עדיין לא עלה לאוויר והבדיקה שעשיתי לו לבדוק אספקת דלק הייתה בידיים שלי).