ציטוט נכתב במקור על ידי מני2000 צפיה בהודעה
להבדיל ממך שכותב בלי לבדוק כלום אני דווקא עשיתי עבודת מחקר רצינית בעניין, גיליתי כמה דברים:
1. היה ריקול בעבר
2. ספקטרום מכרו קבל שצריך לחבר בערוץ פנוי במקלט כדי שימנע נפילות מתח (כי בנפילת מתח רגעית המערכת יוצאת מביינד).
3. דיברתי עם 50 איש שהשתמשו/משתמשים במערכת הזו, 13 מתוכם טענו שריסקו בוודאות בגלל המערכת, עוד כ30 טוענים שזו המערכת הטובה בעולם והשאר הפסיקו להשתמש מהפחד.
אני לא מכיר עוד מערכת רדיו אחת, הכי פשוטה והכי זולה שיותר מ20% מהטיסנאים שהשתמשו בה טוענים שהיא ריסקה להם את הטיסן - לי היו רועדות הביצים...

אגב, רוב האנשים שטוענים שהמערכת טובה (מתוך המדגם שאני עשיתי) מטיסים חשמלי וזה מסביר את ההבדל.
הבעיה של המערכת הזו היא כשישנה נפילת מתח היא מאבדת ביינד, בטיסן חשמלי יש סוללה חזקה עם בקר שדוחף למקלט בדיוק מה שהוא צריך, לעומת זאת בטיסני הדלק הסוללה היא קטנה וכשאתה צורך הרבה בבת אחת... אופס.

ועוד משהו קטן: בתחילת הדרך הטסתי עם פוטאבה ואחרי הרפתקה קטנה עם הספקטרום עברתי לסנווה, גם בפוטאבה וגם בסנווה מעולם לא הייתה לי בעיית קליטה לא משנה איפה ואיך מיקמתי את המקלט - רק בספקטרום אתה צריך להתחרבש כל הזמן עם המקלט והמקלט לווין ולראות עם הוא מהבהב או לא...

מה אתה אומר, שאלת 50 איש והם אמרו שריסקו בוודאות בגלל המערכת הזאת? מרתק. אני הטסתי בעבר עם dx6i וגם בסביבה שלי הטיסו בעבר ועדיין מטיסים לא מעט אנשים עם dx6i ואותנו לא שאלת ולא כללת במדגם המדעי שלך, ולא היתה לאף אחד מאיתנו מעולם תקלה עם המערכת הזאת. מילא. כנראה שאנחנו לא מטיסים נכון עם השלט הזה.
אבל אתה יודע מה - כשאני חושב על זה עכשיו, אולי אתה צודק. בפעמיים הראשונות שניסיתי לעשות nose in במסוק, ריסקתי אותו, וזה היה עם dx6i! ואחר כך החלפתי שלט - וגם לקחתי שעורים עם מדריך - וראה איזה פלא: מאז אני עושה nose in ולא מרסק! אני באמת מתחיל לחשוב שאולי dx6i זה שלט על הפנים.