http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=15517
12.22$!!
נחכה לביקורות.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=15517
12.22$!!
נחכה לביקורות.
בברכה,
תומר עינבר
דומה מאד (מאד!) לזה - רק בשני שליש מחיר.
ברשותי על המסוק , עושה עבודה נהדרת.
.Itay.
עדיין לא הבנתי למה זה טוב..
שמתכבה לך הטיסן פשוט תנחית ותדליק מחדש,
אשמח שיסבירו לי מה היתרונות של מכשיר כזה.
הוזמן![]()
אני גם בדרך להזמין.
בברכה,
תומר עינבר
קבל חישוב לדוגמה, לגבי המוצר המדובר.
באתר הסיני רשום מחיר המוצר 12.22$ ליח'. משקל הפריט 46 גרם.
בחישוב סטטיסטי שערכתי, מצאתי שכל 40 גרם (בערך) מחוייבים בדולר אחד.
מכאן שמחיר המוצר הזה, כולל המשלוח, יהיה 12.22 + 1.15 = 13.37$
כל זאת בתנאי שאתה ממלא את המשלוח עד לניצול מכסימלי של המשקל ליחידת מחיר המשלוח. כדי לראות את עלות המשלוח לפי משקלים משתנים, אתה צריך להכנס לתווית עלויות הדואר הנמצאת בכותרת האתר.
זה ציוד מיותר, אלא אם מדובר בטיסן גדול וכבד שלא יושפע ממשקל המצבר; ושזה משמש בו רק להתנעת המנוע.
למה מתעצלים פה לכוון את המנוע נכון; ובמקום זה 'נוסעים מחיפה לעפולה, דרך אשדוד'?...
מריו ותומר,
את מצבר ה-LiPo שדרוש, דווקא כן תצטרכו לטעון לפני כל סדרת טיסות, או לחליפין, 'להגדיל' את המצבר המשמש את ה-UBEC, אם הוא עצמאי...
תוספת המשקל תהיה להערכתי כ-100 גרם בסך הכל.
עם כוונון נכון של המנוע; לא יידרש שימוש במכשיר בטיסה. ואם המצת גלוי, או שיש לו חיבור חיצוני; הוא לא יידרש גם להתנעה... בוּסטר רגיל יעשה את העבודה ויישאר על הקרקע - ואותו כבר יש לכם!
פעם אמרו לי שכדי לשתות כוס חלב, אין צורך לקנות את הפרה...
רכישת המכשיר וטעינת מצברו לפני כל פעם שיוצאים לשטח, הם אנלוגיה לרכישת פרה.
אני הזמנתי אותו מסיבה אחת פשוטה, ההרכבה והפירוק של הבוסטר מהמנוע מבחינה בטיחותית הם כמו לשבת על החלון ולקוות של תאבד שיווי משקל ותיפול...
אני פוחד שיום אחד משהו יסיח את דעתי ואני אקצוץ את היד שלי.
שווה לי להוסיף 100 גרם בשביל זה.
אתה איש יקר,
אני מחכה כבר חודשים שיכניסו אותו למלאי (היה להם משהו אחר שנראה יותר רע וכנראה ספג ביקורות קשות) כולל תכתובות איתם ובעקבות הפרסום שלך הזמנתי גם הזמנתי![]()
עשינו את חישוב התצרוכת בשרשור קודם אבל הנה זה שוב :
הנתונים הם 3-4A במתח של 1.4-1.6V
כדי שיהיה פשוט יותר נניח 5A ומתח של 2V
כלומר תצרוכת של 10W בזמן פעולה .
ההפעלה היא למשך 10שניות .
כלומר סוללת מקלט פשוטה של 1000MAH
מספיקה בערך ל 180 התנעות
אם עשית ביום הטסה 18 התנעות קיצרת את זמן הטיסה ב 10%
בטרינרים וטיסנים שהם אינם עתירי סרווים סוללה בנפח 1000 מספיקים ל כ 2-3 שעות טיסה בערך 10 טיסות של 10 - 15 דקות כל אחת .
בנוסף לכל מה שנאמר כאן
אם אפשר מבחינת מקום ומשקל אני הייתי ממליץ לשים סוללה נוספת עבור המתנע, כדי שחו"ח לא יגמר מקור הכוח של הסרווים והמקלטתוך כדי טיסה
יכול להיות שהם משאירים ליותר מ 10 שניות בוסטר , אבל המכשיר הזה ודומיו פועלים למשך 10 שניות וכבים .
מצב שני חישבתי לפי נתוני צריכת אנרגיה של 10W כי קל היה לי לחשב 2V*5A במקום החישוב המסובך של 1.5A*3.5V
ובנוסף רוב המטיסים משתמשים בסוללות מקלט בעלות נפח גבוהה הרבה יותר.
וכדי לקבל פרופורציות תצרוכת האנרגיה היא בערך כמו סרוו דיגיטלי שקצת יותר חזק מהממוצע
הבעיה היחידה שבגינה לא היתי ממליץ להפעיל כזה התקן באוויר ללא סוללה עצמאית כרוכה באופן המרת המתח מכיוון שלפעמים תהליך מיתוג כזה יוצר הפרעות למקלט בכל אופן אם לאחר בדיקה על הקרקע אין הפרעות מקלט/סרווים כשהחימום עובד אז אין בעיה להפעיל על סוללת מקלט.
רעיון -
לחבר את הגיד של הסיגנל (אני מניח שהוא הלבן) לערוץ פנוי במקלט
ואת ההזנה (שחור אדום) לבטריה הנוספת.
האם זה יילך? ישנו סיכון למקלט?