זה תלוי מאד בסוג המסוק..
יש מסוקים שכשהסליידר באמצע והזרוע ב 90 מעלות אז יש כבר זוית כלשהי לפיצוי וישנם מסוקים שלא.. (וישנם מסוקים כמו 450 פרו שכשהסליידר באמצע מתקבלת זוית דווקא שלילית כלומר, כזו שמחריפה את המומנט שמיצר הרוטור במקום לפצות עליו)
במקרה כמו של גירו 401 בגלל שאין לימיט לכל צד בנפרד, זו תהיה טעות לשים את הסליידר לא במרכז ולא משנה איזה זוית יש בלהבים..
אם יזיזו הסליידר לכיוון מסויים כדי למנוע סחיפת זנב במצב "לא שומר" אז הלימיט יהיה מוגבל לצד "הצר" ואז לצד "הרחב" תהיה פחות תנועה בסרוו, ואם יכוונו את הלימיט לפי הצד "הרחב" אז בצד "הצר" תהיה פגיעה של הסליידר ויווצר מאמץ על הסרוו.