אשמח לטיפים לגבי הטסות ראשונות
האם סוללת 3000 4 תאים מתאימה לטיסות ראשונות?
איני מחפש מהירות, אלא הטסה יותר סקיילית...
http://www.hobby-lobby.com/su34_twin...ueryId=1771627
אשמח לטיפים לגבי הטסות ראשונות
האם סוללת 3000 4 תאים מתאימה לטיסות ראשונות?
איני מחפש מהירות, אלא הטסה יותר סקיילית...
http://www.hobby-lobby.com/su34_twin...ueryId=1771627
יש כל כך הרבה שידרוגים לעשות שזה מצריך טלפון.יש למכירה מנועים חזקים מאוד לטיסן הזה אצל תומר (bop999) כולל מניפות שיקחו את הטיסן הזה ב 90 מעלות למעלה בלי בעיה וגם תהנה מאוד מהתרגילי ה3D.וגם בקרים וסוללות 4000 מיל 4 תאים.דבר אתי.
חיים גיל תעשה תרגיל
אני מתאר לעצמי שיש צורך בשידרוגים, אבל לעת עתה התרשמתי שגם ה STOCK יכולים להספיק.
מה שהכי מפליא אותי זה הבטריה המסופקת.
כיצד בטריה של 3000 מיליאמפר 20C יכולה לספק זרם ל 2 בקרים של 45 אמפר?
תודה.
כנראה שבגלל זה הם ממליצים לשדרג ל 30C
לא פחות מי C 40
4000 יתן לך זמן טוב
היום הטסתי אותו לראשונה בלי שום שידרוג. אפילו בטריה מקורית.
טסתי פעמיים שתי דקות לערך כל פעם.
להפתעתי המנועים היו מסונכרנים היטב. לפני כן בדקתי אותם על הקרקע עם מד רוח
בחצי מצערת וההבדל במהירות הרוח היה זניח (פחות מ 2%). במצערת מלאה מד הרוח יצא מהסקלה...
הטיסן שוקל 1.6 ק"ג והדחף שמדדתי הינו 1.2, כלומר יחס דחף משקל של 75%. בהחלט מרשים לציוד STOCK.
הטיסן מתמרן היטב על הקרקע בזכות סרוו נוסף שהוסיפו להטית הנחירים ימינה/שאלה (גלגל האף מאבד אחיזה בשעת ריצה).
הבטריה לא היתה חמה מידי לאחר ההטסה.
כאשר ארגיש שאני שולט עליו היטב, אתחיל להפעיל את ה TVC לעלרוד וגלגול (יש מפסק לכל מוד)
לסיכום:
טיסן EDF מוצלח מאוד. תמורה מעולה לכסף, במיוחד לאור העובדה שהוא טס מעולה ללא שום שידרוגים.
החיסרון היחיד שהוא עשוי מ EPS (קלקר), אבל לכן הוא מיוחד ויפה (קראתי ב RCGROUPS שטיסני ה ה EDF המוקצפים היפים ביותר עשויים EPS ולא EPO ודומיו)
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 15-09-2011 בשעה 14:40:31.
לא מאמינים בלי סירטון.![]()
הייתי לבד.
בפעם הבאה יהיה סרטון![]()
דניאל יש לי שני מנועים בשבילך קטלניים וגם זולים ,זה ייתן לך יחס של יותר מ1 ל1 וכוח מטורף.
חיים גיל תעשה תרגיל
יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948
https://www.facebook.com/asher.saportas.9
יש שיטה להוציא את החיפוי של המנועים בלי ליגרום שום נזק.עשיתי כמה פעמים בלי בעיה.
חיים גיל תעשה תרגיל
אבל אז אני מניח שיהיה צורך להחליף גם את הבקרים?
הם רק 45 אמפר כל אחד...
עדכון. הטסתי את הסוחוי כבר למעלה מ 20 הטסות. חוץ מכן הנסע הקדמי שעושה לעיתים בעיות (תושבת פלסטיק נשברת) אין צורך לשדרג כלום !
ללא ספק, זהו טיסן RTF הטוב ביותר שרכשתי עד היום. קניתי 2 סוללות טורניגי ננו-טק 3300 35-70C והם עשו שידרוג רציני לכוח
(לדעתי לפחות 20%). כעת אני משוכנע שאין שום צורך בהחלפת מנועים/בקרים.הוא מטפס אנכית די יפה כעת.
אחד התרגילים היפים שהוא מבצע עם TVC זה לופים על הגב.
דבר נוסף שאני מאוד אוהב בו, זה הגישה לנחיתה. הוא מגיע לנחיתה כמו פודל מאולף ודי קל לנחות איתו עם מעט מנוע.
אפילו בעל טיסן סילוני שהיה במנחת דלתון התלהב ממנו.
ממליץ בחום !
נ.ב
צחי, אני מניח שהחברה רוצים לראות סרטון "הוכחה"
אשמח אם תוכל להעלות את הסרטון שצילמת לרשת ולשלוח לי לינק.
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 29-10-2011 בשעה 09:13:15.
סרט![]()
יש לי הרבה חלקי חילוף למטוס הזה
דבר איתי בפרטי עם מעניין אותך![]()
מה למשל?
תודה צחי.
אני מניח שאת ה EXTRA 300 תוכל למחוק מהחתימה
השם יקום דמו![]()
נראה טיסן מדליק
צחי, יש לך עתיד בתור צלם, הצלחת לשמור עליו יפה בתוף הפריים...
שימו לב ללופים שהוא מבצע על הגב עם ה TVC
וכיצד הוא שומר על יציבות גם במהירות נמוכה
אגב, הטסה זו התבצעה עם בטרית סטוק של 20C !
כעת אני מטיס עם ננו-טק 35C, וההבדל בביצועים די משמעותי...
מסקנה, לפני שאתם רצים להחליף מנוע ובקר, תנסו בטריה טובה יותר...
נ.ב
גיא, הטיסן אכן מדליק, ואפילו ברמות גבוהות
כאשר אני מטיס אותו אני מתלהב כמו ילד קטן...
מי שמחפש EDF תקופה ארוכה, ממליץ לו בחום לנסות אותו
אני משוכנע שלא יתאכזב...
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 30-10-2011 בשעה 07:33:50.
לפני שמחליפים סוללה או בקר או מנוע או פרופ/מניפה קונים מד הספק
ממש יפה הטיסן ..נראה לי שאפשר להנות איתו מתרגילים וגם ממהירות גם כן
052-3200015