שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 26

נושא: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

    הי

    הייתי בודק כמה דברים:
    1. אפילו בלוגו הצירים עלולים להגיע מעט מחוספסים מדי. קל לבדוק את ע"י הצבה של הגריפ (ללא מיסב הדחיקה, רק הרדיאלי) על הציר ובדיקת סיבוב. אם הגריפ עולה בלחץ או לא מסתובב - קצת נייר שיוף עדין (מאד) פותר את הבעיה.
    2. כמו שכתבו - כדאי לבדוק את המיסבים לעניין (1) תקינות (2) סדר הרכבה (3) לוקטייט. לא יודע איך זה בלוגו 400, אבל ב-500 פינלס זיהה שיש חשיבות לכיוון שבו מכניסים את המיסבים הרדיאליים לגריפ. אני אישית לא נתקלתי בזה, אבל יכול להיות שזאת הבעיה.
    3. את ברגי הספינדל באמת צריך לסגור חזק, אבל אפשר לפתוח חצי סיבוב (לא יותר) מסגירה "מלאה", כדי לשחרר את הלחץ על המיסב.


    מקווה שעוזר...
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

    ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
    את ברגי הספינדל באמת צריך לסגור חזק, אבל אפשר לפתוח חצי סיבוב (לא יותר) מסגירה "מלאה", כדי לשחרר את הלחץ על המיסב.
    לפתוח חצי סיבוב מסגירה מלאה? בשום אופן לא.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    לפתוח חצי סיבוב מסגירה מלאה? בשום אופן לא.
    הי ציקי,

    אני בדיוק גמרתי להרכיב ראש חדש ל500
    גם אני הייתי חייב לפתוח כרבע סיבוב את ברגי הספינדל כדי לשחרר לחץ,
    בסגירה מלאה הגריפים היו קשים והורגש קפיצות בתנועה שלהם,
    ההרגשה שלי הייתה שזה לא נכון אבל שום דבר אחר לא פותר את זה חוץ משחרור,

    אתה טוען שהרכבתי לא נכון? וזה הסיבה שבהידוק מלא הגריפים קשים?
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    הי ציקי,

    אני בדיוק גמרתי להרכיב ראש חדש ל500
    גם אני הייתי חייב לפתוח כרבע סיבוב את ברגי הספינדל כדי לשחרר לחץ,
    בסגירה מלאה הגריפים היו קשים והורגש קפיצות בתנועה שלהם,
    ההרגשה שלי הייתה שזה לא נכון אבל שום דבר אחר לא פותר את זה חוץ משחרור,

    אתה טוען שהרכבתי לא נכון? וזה הסיבה שבהידוק מלא הגריפים קשים?
    קשה בהתכתבות לעמוד על הבעיה.
    אפשר לפתור את הבעיות הללו על יד שימוש בדיסקיות דקות יותר כמובן שתמיד באופן סימטרי עבור שני הצדדים.
    דבר אחד בטוח, כשאתה לא סוגר את ברגי הספינדל עד הסוף אתה גורם למספר בעיות.
    1. חוסר איזון של הראש.
    2. סגירה לא מבוקרת - לעולם לא תדע אם הראש סגור מספיק חזק או לא, מה גם שהחברות לוקחות בחשבון את מספר הכריכות לנעילה ועמידה בעומס.
    3. חופש יתר של המייסבים.
    אם החלק לא ננעל כראוי או יוצר לחץ לא סביר ואתה בטוח ב 100% שהרכבת כמו שצריך אז כתוב לחברה וקבל תשובה מסודרת או חלק חליפי.
    מעולם לא ראיתי המלצה לסגירה לא מלאה של ברגי הספינדל.
    לדעתי מסוכן מאד להטיס ככה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 05-10-2011 בשעה 08:27:00.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

    גם אני נתקלתי באותה הבעייה כשחיברתי את המייסבים והגריפים של רוטור הזנב ב TREX 500 שלי.
    צד אחד הורכב בלי שום בעיה והתנועה של הגריפ היתה חלקה ואילו הצד השני נע בקושי, פירקת והרכבתי את הצד הבעייתי פעמיים/שלוש ווידאתי שהחלקים מורכבים בסדר הנכון וזה לא עזר.
    לבסוף החלפתי בין שני הגריפים והמייסבים וצד הציר והבעייה נפתרה.
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...

    יכול להיות שאני טועה, אבל יש לי כמה הסתייגויות:

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    קשה בהתכתבות לעמוד על הבעיה.
    אפשר לפתור את הבעיות הללו על יד שימוש בדיסקיות דקות יותר כמובן שתמיד באופן סימטרי עבור שני הצדדים.
    דבר אחד בטוח, כשאתה לא סוגר את ברגי הספינדל עד הסוף אתה גורם למספר בעיות.
    1. חוסר איזון של הראש.
    בכמה הראש לא יהיה מאוזן מרבע סיבוב של הבורג (פחות ממילימטר הפרש - לדעתי זוג דיסקיות לעולם לא יהיו כ"כ סמטריות)?
    2. סגירה לא מבוקרת - לעולם לא תדע אם הראש סגור מספיק חזק או לא...
    תמיד סוגרים עד הסוף. רק אם מרגישים שהגריפ תקוע ואין בעיה אחרת (כלומר בדקת איזוון ספינדל, דיסקיות, מיסבים וכו'), פותחים כרבע סיבוב. ובכל מקרה, אם צריך לפתוח יותר מזה, כנראה שהבעיה היא במקום אחר.
    ... מה גם שהחברות לוקחות בחשבון את מספר הכריכות לנעילה ועמידה בעומס.
    לגבי עמידה בעומס - הנדסת מכונות די נחרצת בעניין הזה. העומס תמיד נופל על 3 כריכות, כל השאר הן לאבטחה. לא חושב שפתיחה של רבע סיבוב מסכנת את שלמות הגריפ, כמובן בתנאי שיש לוקטייט והבורג בסדר. לגבי הנעילה - לא חושב שיש חברה שמדייקת ברמה של רבע כריכה באורך הברגים שלה. כשהרכבתי את הלוגו שלי, מדדתי את הרגים בקליבר, כדי לוודא שאני לא לוקח בורג לא נכון. לא חושב שמצאתי בורג אחד שאורכו היה בדיוק כמו שכתוב במנואל
    3. חופש יתר של המייסבים.
    ראה סעיף 2.
    אם החלק לא ננעל כראוי או יוצר לחץ לא סביר ואתה בטוח ב 100% שהרכבת כמו שצריך אז כתוב לחברה וקבל תשובה מסודרת או חלק חליפי.
    מעולם לא ראיתי המלצה לסגירה לא מלאה של ברגי הספינדל.
    ממה שאני זוכר, אני ראיתי - אצל פינלס באחד מסרטי ההרכבה. מצד שני, אני יכול לטעות
    לדעתי מסוכן מאד להטיס ככה.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

נושאים דומים

  1. [עזרה!] צריך עזרה בהרכבת בקר במסוק
    על ידי GoZzlaN בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-07-2010, 13:05:50
  2. [עזרה!] עזרה בהרכבת טירקס 500
    על ידי orendar181 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-12-2009, 08:27:42
  3. עזרה בהרכבת מסוק
    על ידי chen_shriki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-08-2009, 03:04:33
  4. עזרה בהרכבת מסוק מ-0
    על ידי chen_shriki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-07-2009, 01:20:44
  5. עזרה בהרכבת hk450
    על ידי david si בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-07-2009, 21:54:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •