ציטוט נכתב במקור על ידי s.mario צפיה בהודעה
אם היה צורך בטיסן קשיח - לבטח לא היינו משתמשים בEPP לבנייתם.
צריך לעשות את ההפרדה בין קשיח לחזק , כאשר אנו יוצרים הדבקות קשיחות\פריכות - דבק CA , בריסוק הבא(וכמו שאייל אמר , כנראה שלא יאחר לבוא) - רוב המאמצים יתרכזו באיזור ההדבקה -יפתחו סדקים ומכאן לשבר הבא הדרך קצרה ביותר.
אני חושב שאין סוף לשימוש בגורילה בטיסני הEPP(וכמובן שלא רק להדבקת צירים).
יצא לי להשתמש בדבק הנ"ל גם להדבקת משטחים... ולכן בטח יעשה עבודה טובה באיזורים כמו כן-נסע , חיזוק הכנפיים, ואפילו פיירוואל.



קודם כל השימוש במונח "דבק גורילה" השתרש כאן בצורה לא נכונה
יש גם CA גורילה, אפוקסי גורילה וכו'

השם הנכון הוא דבק PU (פוליאוריטאן)

ואם כבר נגענו בזה, אז מחירי גורילה הם שוד לאור היום, הכמות (1 ליטר) שעולה בגורליה 250 ש"ח עולה באדסטיק 60 ש"ח לאותו חומר בדיוק!!! (וזה תוצרת הארץ)



ולעניין הגמישות-קשיחות של כלל המבנה של הטיסן, ב99% מהמקרים לא יהיה כשל אדהסיבי בדבק CA בטיסן EPP ולא משנה מה הוא יעבור.

ולא אכנס לעומק המכאניקה של זה, אבל כל אחד מוזמן לנסות להדביק חתיכת EPP בדבק CA ולנסות לשבור את ההדבקה כאשר האחיזה שלו אינה צמודה להדבקה עצמה