
נכתב במקור על ידי
bartovmoti
שמע, אצלי ב 500 היו תופעות מוזרות גם עם הג'ירו הזה.. כלמור, סחיפת זנב קלה בריחוף, מכות בזנב בפתיחת פיצ'!
אגב, אם ניסית לתת מכות פיצ' בנורמל ויש לך גרף מצערת תלול מה אתה חושב ? גם אם תשים הג'ירו הכי יקר אתה מביא אותו לקצה היכולת שלו..
ממש לא מומלץ שינויי סלד מהירים וגדולים בטיסה.
בכל אופן מה שהתחלתי להגיד זה, שכל הבעיות שאתה מתאר לא קשורות כנראה לגיין (60 לפי שיטת פוטבה?? אתה מבין שאתה בכלל לא בכיוון)
אצלי היו בעיות כאלה ומה לא עשיתי אחי.. החלפתי לטורק טיוב, החלפתי להבי זנב, סליידר שהיה קצת דפוק.. למעשה החלפתי את כל מכלול הזנב אך לשוא!!
לא תאמין מה פתר לי את הבעיה, לקחתי סקוטש כזה כמו שקושרים איתו את הסוללות רק מהסוג הצר, שמתי סביב הג'ירו כדי להדק אותו והבעיות נעלמו לחלוטין! אחי, אין סחיפות אין זריקות פשוט מסוק אחר!
דרך אגב, עוד סיפור שדומה לסיפור שלך, לפני כמה שבועות בא אלינו MsGenady לשטח עם 550 FBL עם מערכת 3G שעבר תיקון לאחר ריסוק..
אחי, הבנאדם לא יכל להטיס את המסוק כי הזנב פשוט היה זוועה.. הסתכלנו בשטח הכל מכנית נראה בסדר.., בסוף הבנאדם החליף את המדבקה שמצמידה את יחידת הג'ירו ומיקם אותה מחדש, המסוק טס כמו שד!
בקיצור, הייתי בודק את הדברים האלה.. הג'ירו של אליין ידוע בשיגעונות שלו וכנראה הצמדה נכונה משנה את הכל!