גרף לינארי ?
זה אומר שבתזוזת סטיק של רבע, הסלד משתנה ב 25% ? זה נראה לך תקין ?
אם אתה עושה את זה במהירות (מכות פיצ') תחשוב כמה אתה מעמיס את המערכת.. גם הפיצ משתנה וגם הסלד קופץ!
בנוסף, אם בחצי סטיק אתה בריחוף ובכ 50% מצערת, אז ב 0 מעלות יש לך כ 25% מצערת? זה גם נראה לך תקין ?
בכל אופן, תבין, אין מקום לשינויי סלד באויר! שינוי של מקסימום 10-15% פרוס על פני חצי סטיק לא יותר!
גם בנורמל, מהנקודה של ה 0 מעלות שים גרף 65-70 לפחות ומשם זוית מתונה לכיוון ה 100%, כל דבר אחר יעשה לך בלאגן באויר.
אם אתה רוצה למתן את המסוק יש דרכים לעשות זאת מבלי לפגוע בביצועים ולהוציא את המערכת ממצב עבודה נכון..
שים אקספו או DR אבל בשום אופן אל תוריד סל"ד למען השם! זה לא תורם לך בכלום, להיפך!
אם אתה קצת מבין באוירודינמיקה, אתה יודע שרכיב המהירות על כנף נמצא בריבוע.. כלומר, מהירות גדלה פי 2, עילוי גדל פי 4 וכן הלאה..
עכשיו תחשוב מה אתה עושה למסוק שלך כשאתה משנה את המהירות הראש ב 25% ותוך כדי זה גם משנה את הפיצ', אתה משנה את העילוי בקיצוניות לכאן ולכאן, שלא לדבר על שינויי הטורק שמעמיסים על הג'ירו ועל יציבות הכלי באופן כללי.
(איך בדיוק אפשר ללמוד להטיס בתנאים כאלה)
תכניס לך לראש.. מסוק באויר = סל"ד ק ב ו ע
המתחילים ביננו לא מבינים שכשהם מנסים למתן המסוק בדרכים לא נכונות, זה רק מזיק ללימוד ההטסה ומעכב אותם!
אני אישית אכלתי הרבה קש עד שהבנתי את דבר הבסיסי הזה!