מוטי אני מציע שלא תגיד דברים שאינך מבין.
זה פורום ציבורי ושאתה מתבטא כך כולם רואים את הגסות שלך ואופן ההתנסחות של שוק הכרמל.

ולעניין:
KV ומתח נותנים לך מהירות ללא עומס. נקודה. מהירות זו משתנה באופן משמעותי כאשר מעמיסים את המנוע.
ובוודאי שאם העומס עולה בתמרונים המצריכים הספק רב מזה שקיים תגיע נקודה בה המנוע, הבקר והסוללה לא יוכלו לתת ההספק הדרוש לשמירת מהירות הראש. שום גוברנר טוב לא יעזור לך.
מהירות הראש תיפול. כמה היא תיפול זה כבר תלוי בהרבה פרמטרים כמו שכתבו פה.

מה שכן יעזור לך זה ללמוד את התאוריה של בקרת תנועה והנע חשמלי בצורה יסודית.






ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
תגיד, מה אתה מחרטט לנו בשכל ?
יש מתח סוללה, יש נתוני מנוע ויש יחס תמסורת ועל פי כל אלו וניתן לחשב מהירות ראש בקירוב..
כל ההשפעות המשניות שציינת גורמות לשינויים רגעיים של כמה אחוזים בודדים במהירות הראש לכאן או לכאן במיוחד שיש לך גוברנור טוב שעל פי צריכת הזרם ועוד פרמטרים יודע לשער מה הסל"ד ברגע הנתון לפצות בהתאם..

אם יש לך מהירות ראש בסדר גודל של 2500 סל"ד אז שינויים רגעיים של 5%-10% לכאן ולכאן זה זניח.