שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: שירות לקוחות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שירות לקוחות

    שלום רב,

    רק לעדכן על שירות לקוחות של הסיני -

    לפני כשבועים וחצי החזרתי ל- Hobby King בקר מהירות ששבק. אתמול קיבלתי זיכוי על הבקר.

    מהיר, פשוט, ללא וויכוח.

    יפה.

    מארק

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    כמה עלה הבקר שהיה שווה ללכת לדואר לעמוד בתור לשלם משלוח וכו... ?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    כמה עלה הבקר שהיה שווה ללכת לדואר לעמוד בתור לשלם משלוח וכו... ?
    הבקר עלה $36, המשלוח עלה 13 ש"ח, בדואר הייתי להוציא חבילה של חולצות שקניתי בחו"ל :-)...

    מ

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    מעניין, שאנחנו מקבלים את המינימום מהסיני זה נראה שהם יותר מבסדר..

    לאחרונה נשלח אלי בקר 80A שקניתי מאתר סיני (אחר), רק שאני קניתי HV והם שלחו לי רגיל, התכתבתי איתם וסוכם שאני אשלח להם חזרה את הבקר הלא נכון שקבלתי,
    הם יפצו אותי וישלחו לי בקר של 100A HV והציעו גם לשלם על משלוח (או להחזיר לי את הכסף דרך פייפל), ההפרש בין מחיר הבקר המקורי שהזמנתי (80A HV) ל-100A HV, הוא 35$.
    לדעתי זה שירות הוגן, לא יותר וגם לא פחות מזה.. טעית? לא מספיק רק לתקן צריך גם לפצות.
    אני חייב לציין שמיד אחרי שראיתי את הטעות בפתיחת בחבילה (לפני שהתקשרתי עם המוכר), פתחתי תלונה בפייפל, אחרי זה ההתכתבות הייתה מאוד מהירה בברורה,
    הבטחתי להסיר את התלונה כאשר הבקר יגיע, ככה יש לשיינו ממריצים ואינטרס.
    עכשיו אני מחכה לבקר ומקווה שהכול ילך בטוב.

    אז מארק, שמח שהכול הלך בטוב, לדעתי זה לא שירות מצויין, זה שירות טוב אבל מינימלי שלפחות לוקח אחריות ומתקן מהר בלי כאבי ראש.
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 22-01-2012 בשעה 12:30:03.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    אני גם חוויתי מהם חוויה חיובית , כאשר BEC הפסיק לתפקד לאחר כ 3 שבועות ובערך 10 טיסות . כתוצאה מכשל ב BEC נשרפו לי שני סרוואים ומקלט , עוד מקלט נשרף כשניסיתי לאפיין את הבעיה.
    לאחר שהבנתי שהבעיה ב BEC. צילמתי את הכל כתבתי מכתב שמתאר את השתלשלות האירועים מילאתי RMA ושלחתי את כל המוצרים התקולים לסיני.
    לאחר שבועיים קיבלתי זיכוי מלא על כל הרכיבים(~50$) . אם הייתי פונה לחנות בארץ הם היו אומרים ללכת לשתות מהים של עזה.
    אז מבחנתי השירות לקוחות שלהם הוא מעל ומעבר...
    נערך לאחרונה על ידי liorz055; 22-01-2012 בשעה 13:28:47.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    מעניין, שאנחנו מקבלים את המינימום מהסיני זה נראה שהם יותר מבסדר..

    לאחרונה נשלח אלי בקר 80A שקניתי מאתר סיני (אחר), רק שאני קניתי HV והם שלחו לי רגיל, התכתבתי איתם וסוכם שאני אשלח להם חזרה את הבקר הלא נכון שקבלתי,
    הם יפצו אותי וישלחו לי בקר של 100A HV והציעו גם לשלם על משלוח (או להחזיר לי את הכסף דרך פייפל), ההפרש בין מחיר הבקר המקורי שהזמנתי (80A HV) ל-100A HV, הוא 35$.
    לדעתי זה שירות הוגן, לא יותר וגם לא פחות מזה.. טעית? לא מספיק רק לתקן צריך גם לפצות.
    אני חייב לציין שמיד אחרי שראיתי את הטעות בפתיחת בחבילה (לפני שהתקשרתי עם המוכר), פתחתי תלונה בפייפל, אחרי זה ההתכתבות הייתה מאוד מהירה בברורה,
    הבטחתי להסיר את התלונה כאשר הבקר יגיע, ככה יש לשיינו ממריצים ואינטרס.
    עכשיו אני מחכה לבקר ומקווה שהכול ילך בטוב.

    אז מארק, שמח שהכול הלך בטוב, לדעתי זה לא שירות מצויין, זה שירות טוב אבל מינימלי שלפחות לוקח אחריות ומתקן מהר בלי כאבי ראש.
    הי עדי - לא אמרתי שהשרות הוא מצוין, אמרתי שהוא יפה, מהיר וללא וויכוח.

    אין זו הפעם הראשונה שקיבלתי שירות ללא וויכוח מ- HK. אז אני לא משווה לא לטובה ולא לרעה - רק מדווח.

    מרק

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    לא התלוננתי..תקרא את במשפט האחרון שכתבתי, אני עומד מאחורי כול מילה.
    אגב, כמו ש-liorz055 כתב, בארץ אתה יכול לאכול *** מחנויות, לא כולם כמובן, פה יש מערכת די מסודרת ובהחלט מנסה לתת שירות טוב.

    והשם הוא אדי.
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 22-01-2012 בשעה 13:53:14.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    הודעות
    656
    תודה!
    1
    הודה 30 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שירות לקוחות

    נראה אצלם זה על המזל מטען ששלחתי להם זוכה תוך איזה יומיים מרגע שקיבלו אבל מצד שני בקר ששלחתי להם עוד נראה שיחגוג אצלם את היומהולת הקרוב שלו.... הכל על המזל שם אין שום דבר שאפשר לצפות

נושאים דומים

  1. [חדשות] שירות לקוחות נהדר Infinity Hobby
    על ידי עמרי רז בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 21-01-2012, 18:20:38
  2. [זהירות!] BEVRC - שירות הלקוחות שאינו קיים.
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-06-2011, 23:20:01
  3. שירות לקוחות R2HOBBIES
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-11-2010, 17:53:08
  4. [מדליק] איך להתקשר אל שירות הלקוחות של HobbyKing בחינם
    על ידי OneLink בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-08-2010, 12:42:50
  5. [חדשות] שירות לקוחות מצויין ב eHirobo
    על ידי MDreamer בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24-05-2010, 12:31:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •