אני גם חוויתי מהם חוויה חיובית , כאשר BEC הפסיק לתפקד לאחר כ 3 שבועות ובערך 10 טיסות . כתוצאה מכשל ב BEC נשרפו לי שני סרוואים ומקלט , עוד מקלט נשרף כשניסיתי לאפיין את הבעיה.
לאחר שהבנתי שהבעיה ב BEC. צילמתי את הכל כתבתי מכתב שמתאר את השתלשלות האירועים מילאתי RMA ושלחתי את כל המוצרים התקולים לסיני.
לאחר שבועיים קיבלתי זיכוי מלא על כל הרכיבים(~50$) . אם הייתי פונה לחנות בארץ הם היו אומרים ללכת לשתות מהים של עזה.
אז מבחנתי השירות לקוחות שלהם הוא מעל ומעבר...