אז ככה הפיתרון נעשה בעזרתו של משה גולדשטיין התותח שאין מילים לתאר את כמות הידע שיש לו ואת כל העזרה שהוא נותן לכל מי שרק מצייץ.
לחלק מהאנשים זה יראה מוזר אבל אלו הדברים שפתרו את הרעידות:
1) הצינורית שבאה מהבקפלייט של המנוע ועד למיכל דלק (לצורך דיחוס) חייבת להיות 10 ס"מ לא פחות ולא יותר (אחרי השסתום שמחובר על הצינורית)!!!
2) המנוע הזה ספציפי עובד בסל"ד נמוך יותר מרוב המנועים המוכרים לכולנו בשוק וזה כתוצאה מהנפח הגדול של המנוע, לאחר הורדת סל"ד זה כבר הוריד 50% מהרעידות.
3) משהו שזיהינו ולא היינו בטוחים לגביו אלו התומכי הבום שמגיעים מגוף המסוק ותופסים את הבום, הם היו משוחררים קצת וזה כתוצאה מהחיבור ש-ALIGN עשו בין הקרבון לפלסטיק שהחיבור בינהם לא מוצלח כלכך(תופעה מוכרת!).
4) כמובן כיוון מנוע מחדש שיעבוד יותר עגול ובצורה יותר נקייה, והכל כמובן בזכות המקצועיות והעזרה של משה גולדשטיין...
5)ודבר אחרון חביב שלא בדיוק עזר לפתירת הרעידות, אולי קצתאבל בטוח שהוא עזר בכל הדברים האחרים: זו אם לא אחרת גברת BEASTX שעושה את עבודתה נאמנה, ישר כוח
בקיצור הרעידות נעלמו ה-700 טס מדהים וכל השאר כבר לא מעניין
בקרוב יועלה סרטון של המסוק בפעולה.