נו ומה רשמתי
נו ומה רשמתי
דודו קרני
צוות לעניין
GOBLIN 700 12S IKON
GOBLIN 630 12S IKON
GOBLIN 500 6S IKON
GOBLIN 770 12S IKON
GOBLIN 570 12S IKON
GOBLIN 380 6S IKON בקרוב
DX7
HYPERION EOS1420I
HYPERION EOS730I
ונרגילה חייב.
צודק.... ההסבר שלך הכי נכון...
אם במצב נתון הסל"ד עולה מעל נקודת העבודה האופטימלית, אז הפיץ משתנה לגבוה יותר כך שהסל"ד יורד.
ולהיפך - אם המטוס מאט והסל"ד יורד מתחת לנקודה האופטימלית אז הפיץ הופך לנמוך יותר על מנת שהסל"ד של המנוע יעלה בחזרה.
בעצם זה בדיוק כמו הילוכים באוטו... מחליפים הילוכים לפי הסל"ד של המנוע... המהירות של האוטו ודוושת הגז הם רק משפיעים על הסל"ד
טעות שלי..