
נכתב במקור על ידי
umbo
זה נכון אבל זה רק חלק מהסיפור.
למנועים בעלי הספק דומה אפשר להתקין פרופים שונים. אם אתה רוצה פרופ' גדול, יתאים לך מנוע עם KV נמוך שיוכל לסובב את הפרופ' הזה. אבל אם אתה רוצה את אותו הספק עם פרופ' יותר קטן (לדוגמה, אם מרווח הגחון בטיסן יותר קטן) אתה יכול להשתמש המנוע עם KV יותר גבוה. הוא יסובב עם אותה סוללה את הפרופ' יותר מהר ותקבל את אותו הספק (כמובן בערך) מהמנוע.
הדבר נכון גם הפוך, אם אתה רוצה להגדיל את הפרופ' בטיסן שיש בו מנוע מסוים יתכן שהפרופ' הגדול יותר יעמיס מאוד את המנוע והזרם יגדל מעבר למה שהמנוע והבקר יכולים "לסבול". לשם כך יש צורך במנוע עם KV נמוך יותר שיכול לעמוד בעומס של הפרופ' הגדול במגבלות הזרם של הבקר.
מסובך ומבלבל, נכון ! אבל זה חלק מהסיפור של מערכות חשמליות שחשוב להבין !