שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: אוטורוטציה בטירקס 450

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אוטורוטציה בטירקס 450

    שלום חברים.

    אני שוקל להתחיל להתאמן על אוטורוטציות בטירקס 450 שלי.

    1. האם כדאי לעשות זאת עם להבי פיבר זולים כדי לא לרסק בטעות להבי אליין ב 200 שקל ?
    2. מה הפיצ'טים המומלצים למצב HOLD ?
    3. האם אחרי הHOLD מורידים סטיק בהדרגתיות או בבת אחת ?
    4. מה עדיף - לנסות מעל דשא או מעל שדה חיטה ולנחות בחיטה ? במהירות כזו עם HOLD יקרה משהו למסוק ?
    5. מי עוד עושה אוטורוטציות ב 450 חוץ מאלון ברק ?

    לסיום הנה סרטון עם אוטורוטציות מעולות במסוק 450
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    שלום חברים.
    אני שוקל להתחיל להתאמן על אוטורוטציות בטירקס 450 שלי.

    1. האם כדאי לעשות זאת עם להבי פיבר זולים כדי לא לרסק בטעות להבי אליין ב 200 שקל ?
    להתאמן תמיד כדאי עם ציוד "זול" יותר, בתנאי שהוא מספק את הסחורה.
    2. מה הפיצ'טים המומלצים למצב HOLD ?
    +10 0 -10 ו/או אותם הפסיעות כמו במצב Idle.
    3. האם אחרי הHOLD מורידים סטיק בהדרגתיות או בבת אחת ?
    מאוד תלוי בגובה - אם יש גובה אתה דוחף מעט סטיק ימין, במקביל להורדת סטיק שמאל עד לגובה שבירת הגלישה ואז משנה פיץ' לחיובי בהתאם למהירות ומושך מעט סטיק ימין.
    4. מה עדיף - לנסות מעל דשא או מעל שדה חיטה ולנחות בחיטה ? במהירות כזו עם HOLD יקרה משהו למסוק ?
    רק דשא, אם תנחת על חיטה תגרום נזק וודאי, על תשכח שרוטור ראשי וזנב מסתובבים.
    5. מי עוד עושה אוטורוטציות ב 450 חוץ מאלון ברק ?
    אמממ....
    לדעתי האימון הראשוני באוטורוטציה צריך להיות מגובה ריחוף, פשוט להעביר כפתור מנוע ל Hold להוריד מעט סטיק מנוע/קולקטיב ומיד לפני הנגיעה להרים בהדרגה לנגיעה רכה.

    אורי
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 10-02-2009 בשעה 08:19:31.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן / הוד השרון
    הודעות
    1,086
    תודה!
    19
    הודה 24 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    5. מי עוד עושה אוטורוטציות ב 450 חוץ מאלון ברק ?
    ליאור זהבי עושה "אוטו" עם 450 וממה שראיתי בשטח הוא מביא את העניין לרמת אומנות!
    ---Mayor of Happyville---

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    אני גם ביצעתי עם ה 450, ברגע שאתה מבין את עניין שמירת הסל"ד איתו העסק נהיה די פשוט...
    לאט לאט, ולשמור בראש את צמד המילים "מהירות ראש", אצבע חמה על כפתור ה HOLD ע"מ לבטל בזמן - לא לחכות מאוחר מידי, בסוף תצליח!!
    אגב בחו"ל כבר ביצעו עם ה 250 שזה בכלל להיט
    בהצלחה והכי חשוב - תהנה!
    ליאור

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ראיתי את אלון מהובי ניטרו עושה אוטורוטציה
    בשדה הדשה בגלילות
    לפי דעתי קצת מזיק למסוק אבל אצלו המסוק קיפץ בנחיתה איזה חצי מטר
    שלא כמו trex 700
    והוא הגיע הרבה יותר מהר לקרקע מאשר בסירטון
    נערך לאחרונה על ידי drgabbay; 10-02-2009 בשעה 03:54:25.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    תודה, אבל מה לגבי הפיצ'ים המומלצים לHOLD ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    תודה, אבל מה לגבי הפיצ'ים המומלצים לHOLD ?
    אצלי זה מכוון בדיוק כמו ב Idle.
    +10 0 -10.

    אורי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    אשמח לשמוע עוד חוות דע לגבי הפיצ'ים
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    אישית הייתי מכוון לאדם שלא מכיר את ההתנהגות של מצב הטיסה הזה את גרף הפיטצ' זהה לגרף של נורמאל וכך לא יהיו לך שינויים מיוחדים כשתעבור למצב הולד וגם הנחיתה תהיה לך נעימה יותר.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי FLY3D צפיה בהודעה
    ומהו גרף נורמל לדעתך?
    גרף נורמל זה גרף נורמל.
    אני מניח שעמית התכוון למשהו בכיוון של 4- 5+ 10+
    אגב...הרעיון של עמית מעניין,
    לא חשבתי לעשות ככה את ה Setup של ה Hold פתרון מצויין (אצלי הוא מכוון מכנית כמו ב Idle).

    אורי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    484
    תודה!
    89
    הודה 84 פעמים ב 54 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    לדעתי לא כדאי לשנות את גרף הפיצ' לנורמאל כיוון שעדיף להיות בהיי דל כאשר מכניסים הולד ובכך יש יותר סלד
    ומניסיון אישי הכנסתי הולד על הריצפה המסוק קפץ לשמיים וכמעט התרסק
    גרף הולד וגרף היידל לדעתי צריכים להיות זהים

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי חן תם צפיה בהודעה
    לדעתי לא כדאי לשנות את גרף הפיצ' לנורמאל כיוון שעדיף להיות בהיי דל כאשר מכניסים הולד ובכך יש יותר סלד
    ומניסיון אישי הכנסתי הולד על הריצפה המסוק קפץ לשמיים וכמעט התרסק
    גרף הולד וגרף היידל לדעתי צריכים להיות זהים
    גם אצלי הגרפים ב Hold וב Idle זהים.
    אבל הרעיון שעמית העלה מעניין ושווה בדיקה.

    לא הבנתי איך המסוק "קפץ לך לאוויר" מהריצפה שהעברת ל Hold ....
    גם עם גרף ה Hold שלך היה כמו ב Idle ו/או כמו ב Normal הוא לא אמור "לקפוץ לאוויר", אלה אם העברת ל Hold ומיד דחפת מצערת/קולקטיב למעלה

    אורי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    גם אצלי הגרפים ב Hold וב Idle זהים.
    אבל הרעיון שעמית העלה מעניין ושווה בדיקה.

    לא הבנתי איך המסוק "קפץ לך לאוויר" מהריצפה שהעברת ל Hold ....
    גם עם גרף ה Hold שלך היה כמו ב Idle ו/או כמו ב Normal הוא לא אמור "לקפוץ לאוויר", אלה אם העברת ל Hold ומיד דחפת מצערת/קולקטיב למעלה

    אורי
    אורי מאחר והמסוק מרחף באיזור ה 5 מע' (כתלות בסל"ד כמובן), הזווית ב NORMAL בגרף -5, +5, +10 תינתן במצב בו ריחוף באמצע סטיק מצערת/קולקטיב, לעומת זאת ב IDLE ריחוף יתקבל בגרף של +10, 0, -10 באיזור הרבע העליון של הסטיק מצערת/קולקטיב (כ 3/4 סטיק).
    במצב בו גרף ה HOLD זהה לגרף ה NORMAL במידה ותרחף במוד IDLE (מזכיר באיזור ה 3/4 סטיק) ותכניס ל HOLD - הזווית שתתקבל תהיה באיזור ה 7-8 מע', ז"א עלייה מיידית של כ 2-3 מע' מהמצב האחרון בו היית, דבר שיגרום כמובן ל"קפיצה" של המסוק ובאם לא תגיב מספיק מהר גם לאיבוד דרסטי של סיבובי ראש.
    אני מכוון לחניכים שלי את גרף ה HOLD בהתאם לרמת ההטסה שלהם, תרגולי אוטורוטציה מבחינתי מתוך ראייה של תפעול חירומים, קודמים לתירגולי טיקטוק או טיסה הפוכה ולכן בשלב הראשוני בו המטיס המתחיל מטיס רוב הזמן ב NORMAL אני משווה לו את גרף ה HOLD (עם יותר זווית חיובית במקס' תנועה), כאשר החניך מתקדם ומטיס כבר 3D או אווירובטי - משמע חלק הארי של הטיסה הינו במוד IDLE, אין שום סיבה לטוס עם גרף HOLD שונה מהמצב אותו אתה מטיס, וע"כ בשלב זה אני משווה לחניכים את גרף ה HOLD ל IDLE.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    אורי מאחר והמסוק מרחף באיזור ה 5 מע' (כתלות בסל"ד כמובן), הזווית ב NORMAL בגרף -5, +5, +10 תינתן במצב בו ריחוף באמצע סטיק מצערת/קולקטיב, לעומת זאת ב IDLE ריחוף יתקבל בגרף של +10, 0, -10 באיזור הרבע העליון של הסטיק מצערת/קולקטיב (כ 3/4 סטיק).
    במצב בו גרף ה HOLD זהה לגרף ה NORMAL במידה ותרחף במוד IDLE (מזכיר באיזור ה 3/4 סטיק) ותכניס ל HOLD - הזווית שתתקבל תהיה באיזור ה 7-8 מע', ז"א עלייה מיידית של כ 2-3 מע' מהמצב האחרון בו היית, דבר שיגרום כמובן ל"קפיצה" של המסוק ובאם לא תגיב מספיק מהר גם לאיבוד דרסטי של סיבובי ראש.
    הכל נכון.
    רק הוא ציין שהוא עשה זאת על הקרקע, ז"א שהמסוק לא היה בריחוף לכן גם אם הגרף ב Normal אין מצב שהוא "יקפוץ" לאוויר, אלה אם הוא העלה פיץ' במקביל (במקום להוריד).

    אורי

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    הכל נכון.
    רק הוא ציין שהוא עשה זאת על הקרקע, ז"א שהמסוק לא היה בריחוף לכן גם אם הגרף ב Normal אין מצב שהוא "יקפוץ" לאוויר, אלה אם הוא העלה פיץ' במקביל (במקום להוריד).

    אורי
    מאותה הסיבה,
    המסוק במצב IDLE יכול להיות לצורך העניין על הריצפה החל מ 50% מצערת/קלקטיב ומטה (0 מע' ומטה), לצורך העניין בוא נגיד שהיינו קצת מעט מ 50% על מנת לקבל זווית שלילית מסויימת וכי לא נשמע לי הגיוני שהוא היה 100% שלילי על הריצפה, במצב זה העברה ל HOLD כשהגרפים שלו זהים ל NORMAL בהכרח "תקפיץ" את המסוק לאוויר מאחר ובאותו מצב סטיק נתון זווית הלהבים תעלה מזווית של 0-(-1) לזווית של 4-5 (ריחוף או קרוב לזה).
    אני חושב שזה המצב שהבחור תיאר מאחר וכמו שציינת אין דרך אחרת שהמסוק יעלה לאוויר חוצמיזה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    FLY3D לפי צורת הכתיבה שלך אני מבין מי אתה.
    לומר אסור על כיול מסוק היא הערה לא חכמה.
    כל אחד מכוון איך שמתאים לו.
    אני מבצע אוטורוטציות אוירובטיות עם גרף פיטצ' זהה להולד ונורמל והכל טוב.
    לעומת זאת יש כאלה שמעדיפים גרף ישר.

    אני מלמד לא מעט אנשים לתרגל אוטורוטציה על מסוקים שונים במשך השנה ומניסיוני בלבד למדתי שכך זו הדרך הטובה והנוחה ללמוד.
    אחר כך תשנה תעצב את הסט אפ כרצונך.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    אורילוי.
    אני לא ממליץ לכוון את המסוק פחות מ (-5) מעלות בגרף הנורמל
    אישית אני מטיס עם -7 גם בהולד וגם בנורמל...
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    אכן כיוון סוג הגרף בהולד הוא עניין של העדפה. אני מטיס עם -8, 0 , +13 עם המסוקים הגדולים.
    ועם ה450 הכי הרבה + שאני יכול לקבל ולא פחות ממינוס 10 מעלות...כיוון האמצע נתון להעדפה אישית.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    484
    תודה!
    89
    הודה 84 פעמים ב 54 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ההיתי בהיידל על הרצפה הכנסתי הולד והמסוק קפץ
    לאחר התסכלות על גרף הפיץ בהולד הבנתי שהוא מכוון כמו בנורמאל (מדובר במסוק 600 של אחי) ובעקבות כך כיוונתי את הגרף לפי גרף ההיידל

    תודה ליאור על ההסברים שנתת להודעה שלי ,לא ההיתי יכול להסביר טוב ממך
    בכל מקרה פותח השירשור
    לעשות אוטורוטציה עם 450 זה קשה מאוד כייון שמאבדים סלד מהר מאוד
    במסוקים גדולים יותר הלהבים יותר כבדות ולכן התנופה יותר חזקה ואיבוד הסלד יותר נמוך= יותר זמן ריחוף במידה ואתה צריך כדי לייצב את המסוק לפני הנחיתה
    בהצלחה ולדעתי תחליף את הלהבים ללהבי עץ של אליין ואל תשתמש בקרבון כך תזיל עלויות במקרה הצורך

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    אורילוי.
    לא לוי...
    לביא בשבלך


    אורי לביא.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    תודה רבה על העזרה חברים ובמיוחד לליאור על התשובה המפורטת.
    מכיוון שאני כבר עושה 3D רוב הטיסה אשווה את הגרף לIDLE.

    ברוך שובך ארצה ליאור.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    תודה רבה על העזרה חברים ובמיוחד לליאור על התשובה המפורטת.
    מכיוון שאני כבר עושה 3D רוב הטיסה אשווה את הגרף לIDLE.

    ברוך שובך ארצה ליאור.
    אחינו, אני עדיין בארה"ב רק שחזרתי למחשב שלי ואני כותב בעברית..
    ברוך שובי למחשב
    עוד שבוע ואז נפגש קצת להטיס ביחד!!

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •