שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 28

נושא: עזרה--מהי הטעות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה--מהי הטעות

    אני דיי חדש בתחום, רציתי לשאול מהי הטעטת שלי בהמראה? ראיתי שבעת ההמראה הטיסן מתרומם ואף עושה "סלטה" האם זה בגלל שמשכתי הגה גובה מהר מידי והרבה מידי?
    אנא היסתכלו בסירטון והגיבו
    לצערי (לא מצולם) בהמראה השנייה שלי עשיתי את אותה טעות אבל הפעם לא "יצאתי" מהסלטה והחרטום פגע בריצפה
    אודה לתגובות עינייניות

    דני
    הסרטון אצלי בפייס ב
    https://www.facebook.com/danny.karas...51192018102206

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    לא ניתן לראות את הסרטון, ממליץ לך להעלות ליו-טיוב.
    בכל מקרה, הבעיה נשמעת כמו טיסן שזוית המנוע בו לא מכוונת טוב ולכן בפול מנוע הוא מושך למעלה, זה בשילוב עם ה-Up שאתה נותן בכדי להמריא בטח גורמת לסלטה. אנא התייעץ עם חבר שוותיק בתחום... כבר ראיתי מישהו שעשה סלטה כזו ונחת מטר מעצמו - זה יכול להיגמר לא טוב.

    בהצלחה
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ... ועד שהסרטון יגיע - הייתי בודק גם מרכז כובד. טיסן שהמרכז כובד בו אחורי מדי יגיב מאוד בחריפות לפקודות סטיק, ואם המנוע חזק מספיק הטיסן יכול להתפרע. ואם המטיס שולט בהתפרעויות, קוראים לזה הטסת 3D

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    הנה הסירטון

    מרכז הכובד 100% עבר בדיקה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    האם הטיסן מקוזז לטיסה ישרה ? כלומר האם כשהוא באוויר ואתה עוזב סטיקים בחצי מצערת, הטיסן ממשיך באותו קו ?
    לגבי מרכז הכובד, האם הוא ממוקם איפה שמומלץ בהוראות ?

    במבט שני זה נראה שאתה מושך יותר מידי UP, כי אחרי שהוא עושה 90 מעלות, הוא ממשיך כלפי מעלה, אם הוא היה מקוזז יותר מידי ב UP הוא היה ממשיך לתוך הרצפה. גם אח"כ הוא ממשיך ישר, אלא אם אתה דוחף DOWN במשך כל הטיסה.
    תטיס עם מישהו עם נסיון בהתחלה.
    גיא.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    תטיס עם מישהו עם נסיון בהתחלה.
    +1
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    מכוון שאתה מצליח לשלוט בו כל הטיסה בצורה סבירה, כניראה הטעות היא בהמראה.
    בנוסף למה שכתב master_bebe, שים לב שטיסן ממריא לבד כשהוא במהירות המתאימה. לכל היותר עוזרים לו עם מעט מאוד UP ומחזירים מיד למצב נטראלי.
    אבל כמו שחיה, הטסה לא לומדים בהתכתבות - קח מדריך או מישהו בעל נסיון שיעזור לך !
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 04-10-2012 בשעה 19:38:11.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    טעות מספר 1. הינה קישור לתיקון


    תבוא למסלול הקרוב לביתך תמצא מטיס טוב אחד נחמד (או לא) אם הוא מטיס 3D עוד יותר טוב. תבוא ישועה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    טעות מספר 1. הינה קישור לתיקון



    תבוא למסלול הקרוב לביתך תמצא מטיס טוב אחד נחמד (או לא) אם הוא מטיס 3D עוד יותר טוב. תבוא ישועה.

    א.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    1+ למה שנאמר למעלה (מדריך, חבר, נסיון)
    וגם בחרת יום לא הכי אידאלי להתנסות - הרוח חזקה ומשבית ודרושה יד יציבה ומנוסה על הסטיקים ביום כזה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ידידי היקר, זו טעות מטיס ולא בעייה כלשהי בטיסן.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    מניסיון עם הפאן קאב:

    א. תבדוק שלמנוע יש הטייה כלפי מטה בהתאם להוראות. אם עשית זאת, תן הטייה מלאה כלפי מטה. (ד"א באיזה מנוע אתה משתמש, נראה בעל כוח רב וזו גם הסיבה)
    ב. בטיסה ישרה ואופקית בפתיחת מצערת הטיסן מושך כלפי מעלה? אם חיובי (אז תגיד חיובי ), ונתת הטייה מקסימלית למנוע (סעיף א), תעשה מיקס לדאון (DOWN) בפתיחת מצערת
    ג. נסה לתרגל ריצת המראה ופתיחת מצערת הדרגתית, זה ימנע את התופעה, יקנה לך הרגלי הטסה נכונים וילמד אותך לשלוט גם המצבים כאלו. במקרה זה תמצא שביל כבוש או כביש ולא שדה.
    ד. קח מדריך מנוסה שיקז לך את הטיסן וילמד אותך הטסה נכונה.

    תעדכן.
    בהצלחה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    מניסיון עם הפאן קאב:

    א. תבדוק שלמנוע יש הטייה כלפי מטה בהתאם להוראות. אם עשית זאת, תן הטייה מלאה כלפי מטה. (ד"א באיזה מנוע אתה משתמש, נראה בעל כוח רב וזו גם הסיבה)
    ב. בטיסה ישרה ואופקית בפתיחת מצערת הטיסן מושך כלפי מעלה? אם חיובי (אז תגיד חיובי ), ונתת הטייה מקסימלית למנוע (סעיף א), תעשה מיקס לדאון (DOWN) בפתיחת מצערת
    ג. נסה לתרגל ריצת המראה ופתיחת מצערת הדרגתית, זה ימנע את התופעה, יקנה לך הרגלי הטסה נכונים וילמד אותך לשלוט גם המצבים כאלו. במקרה זה תמצא שביל כבוש או כביש ולא שדה.
    ד. קח מדריך מנוסה שיקז לך את הטיסן וילמד אותך הטסה נכונה.

    תעדכן.
    בהצלחה

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    תודה לכולם, הטיסן היה מקוזז עם מדריך מנוסה בהחלט!!!
    אני מסיק מתשובתכם שאני משכתי הגה גובה "לפול" וזאת כניראה הטעות.
    לאחר תיקון המטוס אני לא אמשוך הגה גובה בבת אחת עד הסוף (כניראה שזאת הטעות), תודה לכולם אעדכנכם בהטסה הבאה


    דני

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    לעולם אין צורך למשוך הגאים לתנועה מקסימלית, אלא אם מדובר במכוון בתמרון חריף, או יציאה ממצב חירום (וגם שם חשוב להיזהר מתנועות מוגזמות שרק יכולות להחמיר את המצב).
    שים לב שבנוסף היתה לך רוח לא חלשה כ"כ, מה שאיפשר לטיסן להמריא במהירות קרקע אפסית,
    לכן, שים לב שבמקרה שכזה, אין צורך בפתיחת מצערת עד הסוף. חצי מצערת ככל הנראה היתה מספיקה כאן.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    זה נראה כמו תופעה של מרכז כובד אחורי
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ציטוט נכתב במקור על ידי saportas צפיה בהודעה
    זה נראה כמו תופעה של מרכז כובד אחורי
    גם בטיסה עצמה רואים שהאף עולה לשמיים
    אבל אי אפשר לדעת אם זה בעיה בקיזוז, או במרכז כובד, או בהטסה עצמה

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    הוא טוען שבדק מרכז כובד. מניסיון ארוך עם הטיסן הזה, זה לדעתי זוית מנוע ו/או שימוש בכוח מנוע מוגזם.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ממש לא סביר שזה מרכז כובד אחורי. הטסה עם מרכז כובד אחורי קשה מאוד גם למטיס ותיק. מטיס מתחיל היה שותל טיסן כזה באדמה תוך שניות ספורות.
    הוא הצליח להטיס אותו זמן לא קצר ואפילו להנחית אותו.
    מסקנה - שכל אחד יחליט לעצמו......

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ממש תעופה בחקירה

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bob Shark צפיה בהודעה
    ממש תעופה בחקירה
    נכון
    אבל תוך כדי, מי שרוצה יכול גם ללמוד ולהחכים ולקבל פרספקטיבה רחבה יותר

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    כל ההשערות כאן לא יותר מאשר מטעות את הקוראים
    יש דברים שרק בדיקה בפועל יכולה לתת מסקנה אחראית
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    מהשערות וניסיון אחרים אנשים לומדים וידעו לתקן דברים בעצמם.
    אם פותח השירשור אכן יבדוק וידווח, נדע מה הייתה הבעייה הספציפית שלו

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    גיא, מכל מה שנאמר כאן איש לא לומד מאומה, אלו רק מילים שרק מי שמבין אותם יודע להשתמש בהם, אבל מי שמבין לא זקוק להם.
    יש הבדל עצום בין נסיון להשערות , כאן יש רק זריקת מילים בלי אחיזה במציאות הספציפית של אותו טיסן ומטיס
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה--מהי הטעות

    אין, לא היה ולא יהיה כמו לימוד הטסה מסודר בהדרכת מדריך מנוסה. משיכת סטיק חזקה בהמראה אומרת על המטיס יותר מכל דבר אחר. לפי איך שהדברים נשמעים, זה נשמע כמו לימוד שחיה בהתכתבות.
    עצתי לך (לפותח השירשור), מצא מדריך שיוביל אותך בצורה מסודרת, ילמד אותך איך, ובעיקר למה אתה מבצע את הפעולות הנדרשות במהלך ההטסה, החל מההמראה, דרך ההטסה וכלה בנחיתה.
    רק כשתעבור ותפנים את השלבים הללו תבין כמה אתה רחוק מהם היום.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. ההטסות היפות שבשקיעה
    על ידי Baki12311 בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-08-2011, 11:23:13
  2. הטעות שכל מתחיל עושה בתחום המסוקים
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 21-09-2010, 15:12:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •