היום סוף סוף, חודש וחצי אחרי ההזמנה קיבלתי את הכלי.
כאשר אני הלקוח לא קיבלתי את מספר החבילה לא דרך המייל ולא דרך פייפאל.
תודה שרון על העזרה.
היות והמייל שלי הוא כלי עבודה יום יומי לא נראה שזו הבעיה.אתמול נשלח אליו עוד מייל עם תיבה חדשה לאחר שקראתי שהתיבה שלי מלאה .עד כה ללא מענה.
הגם ולמרות לא משנה את העובדה שההזמנה התעכבה משמעותית ללא מענה גם בפייפאל תוך טעויות רצופות והתנצלויות מצידם.
לכל המצדדים בדיספיוט .
כלי זה חשוב המגן עלינו הקונים .זו הדרך להתקשרות עם הספק בדיוק למקרים שבה "תיבת המייל מלאה".
כלי זה מלמד את המוכר לעמוד בהבטחותיו או לפחות להודיע על איחור ,ולא למכור ולגבות תשלום עבור מוצרים שלא יושבים אצלו על המדף.כפי שהיה במקרה זה.
אין צורך להגזים, לפתוח דיספיוט לאחר לאחר שבוע ? לא אני. ולא במקרה זה.
אני עובד מול ספקים בחו"ל בסכומים קצת יותר גדולים .עובד עם פייפאל כמעט מיום היווסדם.
מודה עדיין לא נתקלתי במקרה כפי ספק זה.
הבחור שם הציע לי פיצוי על העיכוב והבלבול שהיה להם .
אני מתכוון לשלוח לו מייל מוותר על הפיצוי.
בטעות חשבתי שהם נוכלים ועל כך אני ישלח להם מייל התנצלות.
לו הגיב למייל או לדיספיוט זה היה נמנע...