ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
אם הייתי בונה בעצמי את הטיסן הזה או משהו דומה לו, הייתי בונה כתשתית כנף קלה מאד מצופה כולה בלזה 1.5 מ"מ , כמעט ללא חיזוקים פנימיים, גם את הגוף הייתי בונה קל מאד בלי לשים דגש על חוזק, ורק לאחר מכן מצפה את כל הטיסן פיברגלס כיחידה אחת.
זאת דרך שתבטיח חוזק מספק וגימור מושלם
אם אין לך מושג איך לגשת לפיברגלס, אעזור לך בזה
עודד תודה על הרעיונות, אולי נצליח מחר לדבר על כך יותר....
כרגע באמת אין לי מושג איך בכלל מתחילים לגשת לפיברגלס , אבל לא נורא עד לפני שבועיים לא ידעתי איך בכלל מסתכלים על תוכנית של טיסנים ב PDF...
לגבי הטיסן הנוכחי אני אשאר בתוכנית המקורית, לבנות אותו לכיוון ה 500 גרם ולהינות ממה שיצא,
בסה"כ הוא די דומה ל- RAD JET של הסיני מבחינת נתונים יבשים - גם הוא עם שטח כנף של 14 ומשקל טיסה של 400 גרם..
הפכתי אותו לעיסה אבל עד שהוא הפך לכזה הוא היה די טוב עם הסטאפ שמוזכר למעלה.. אבל עברה שנה מאז ואני מאוד השתפרתי