אחוז גבוהה יותר לא מאריך חיי מנוע , אם כבר מקצר
מאחר ונהנים מסלד גבוהה יותר. יותר כוח יותר סל"ד או מומנט אם משתמשים בפרופ גדול יותר
מאחר וזה מנוע שתי פעימות אז מדובר בסלד גבוהה יותר-- בלאי גבוהה יותר
אבל איזה כיף!
ושוב פעם... זה ל א מקרר.
סיכה פתוחה יותר גורמת למעבר אוויר גדול יותר , אז המנוע פחות מתחמם בסל"ד המסוים שבו היה מתחמם אולי יותר אם היה פחות ניטרו כי הסיכה היתה סגורה יותר...
תעבוד חזק , המנוע יתחמם באבוע בועאא! (סלנג)