שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: דלק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    94
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דלק

    שלום.
    עד עכשיו אני משתמש בדלק 5%.
    רציתי לשאול מתי אפשר או מומלץ לעבור לדלק 10% והאם זה משנה סוג הדלק?
    רצוי להגיד שהמנוע עבר טיסן אחד.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    לא משנה מתי עוברים, אבל אפילו רצוי שתעבור ל-10%. וכמה שיותר מוקדם כך יותר טוב כי באמת לא הכי טוב לשנות דלקים למנוע. תשתדל להחליף לדלק מאותה חברה. אבל אני מאוד ממליץ על cool power הירוק של מורגן. לאותה חברה יש גם דלק ורוד שנקרא אומגה אבל הירוק עדיף לדעתי.
    השימוש בו יתן לך קצת יותר כוח ובנוסף גם יקרר את המנוע טוב יותר וזה מאוד חשוב בימים החמים שהולכים לבוא.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    ...תוספות ניטרו זה לא מקרר...זה יכול לצלות את המנוע חבל"ז, מה שכן בסלד גבוהה המנוע פחות יתחמם באחוז ניטרו גבוהה יותר , אבל תצטרך להיות עשיר יותר בסיכה הראשית מבלבל? אני מסכים.. דלק וורוד של COOLPOWER בד"כ אומר שיש בו אחוז מסוים של שמן CASTOR או משהו לא סינטטי אחר , צריך לקרוא באתר
    ישנם מנועים שעובדים יותר טוב עם CASTOR באחוז מסוים.
    תוספת ניטרו משפרת ביצועים. אם המנוע בנוי לזה אז יאללא איזו שאלה.
    בספרות של המנוע רשום כמעט הכל.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    הודעות
    38
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אני משתמש בדלק cool power %10
    חייב להגיד שלא ממש משנה לי ורוד או ירוק אבל מסיבה לא ברורה אני מעדיף את הירוק
    לפני כמה חודשים ניסיתי גם איזהשהו דלק של חברה אחרת והמנוע עבד מצויין
    לגבי האחוזים, אני ממליץ על ה10% כי הוא מקרר מעט יותר את המנוע ובימים חמים זה יכול להיות משמעותי
    וגם כדי להאריך את חיי המנוע
    בדלק 5% מומלץ להשתמש בימים קרים יותר בתקופת החורף

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אחוז גבוהה יותר לא מאריך חיי מנוע , אם כבר מקצר
    מאחר ונהנים מסלד גבוהה יותר. יותר כוח יותר סל"ד או מומנט אם משתמשים בפרופ גדול יותר
    מאחר וזה מנוע שתי פעימות אז מדובר בסלד גבוהה יותר-- בלאי גבוהה יותר
    אבל איזה כיף!
    ושוב פעם... זה ל א מקרר.
    סיכה פתוחה יותר גורמת למעבר אוויר גדול יותר , אז המנוע פחות מתחמם בסל"ד המסוים שבו היה מתחמם אולי יותר אם היה פחות ניטרו כי הסיכה היתה סגורה יותר...
    תעבוד חזק , המנוע יתחמם באבוע בועאא! (סלנג)

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי edgarfov צפיה בהודעה
    סיכה פתוחה יותר גורמת למעבר אוויר גדול יותר
    היות והסיכה שולטת על מעבר הדלק, פתיחתה גורמת לתערובת עשירה ובעטיה הפחתת טמפרטורת העבודה של המנוע. מעבר האויר נקבע אך ורק ע"י סיבוב 'חבית' המצערת, בתגובה להזזת הסטיק המתאים.
    מנוע מתחמם כאשר מותקן עליו פרופלור גדול מידי ו/או כאשר כיוון התערובת עני מידי ו/או כאשר כמות השמן בדלק נמוכה מידי.
    התפקיד של הניטרו במנוע הוא להקדים את ההצתה במידה מסוימת. הצתה מאוחרת גורמת לחימום המנוע. לפיכך הגדלת אחוז הניטרו בדלק תגרום לקידום ההצתה, דבר שיביא בעקבותיו ירדת טמפרטורת העבודה. ככל שיחס הדחיסה של המנוע המסויים יותר נמוך, הוא יפעל יותר טוב עם אחוז ניטרו גבוה. במנועים מסוימים, בעלי יחס דחיסה גבוה במיוחד, יש להשתמש בדלק נטול ניטרו בלבד.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    היות והסיכה שולטת על מעבר הדלק, פתיחתה גורמת לתערובת עשירה ובעטיה הפחתת טמפרטורת העבודה של המנוע. מעבר האויר נקבע אך ורק ע"י סיבוב 'חבית' המצערת, בתגובה להזזת הסטיק המתאים.
    מנוע מתחמם כאשר מותקן עליו פרופלור גדול מידי ו/או כאשר כיוון התערובת עני מידי ו/או כאשר כמות השמן בדלק נמוכה מידי.
    התפקיד של הניטרו במנוע הוא להקדים את ההצתה במידה מסוימת. הצתה מאוחרת גורמת לחימום המנוע. לפיכך הגדלת אחוז הניטרו בדלק תגרום לקידום ההצתה, דבר שיביא בעקבותיו ירדת טמפרטורת העבודה. ככל שיחס הדחיסה של המנוע המסויים יותר נמוך, הוא יפעל יותר טוב עם אחוז ניטרו גבוה. במנועים מסוימים, בעלי יחס דחיסה גבוה במיוחד, יש להשתמש בדלק נטול ניטרו בלבד.
    מנוע מתחמם כאשר הוא עובד. המשחק העדין של טמפ' אופטמלית עוברת דרך הרבה פרמטרים כמו אלה שציינת , א ב ל הכי חשוב , ידיו של המטיס - מעבר אוויר גדול יותר \תערובת עשירה יותר , יותר חומר בנפח נתון , יותר ספיגת חום ופינויו , אין קשר לקידום ההצתה לבין קירורו של המנוע
    קידום הצתה או איחור ישפיע על הכוח שמנוע יפתח, יותר כוח - יותר חום , ההסבר כאן קצר ולא ממצה מודה..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    94
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אחרי המיכל דלק שיש לי אני אקנה 10%.
    בעיניין כיוון המנוע אין לי שום ניסיון(וזה דבר שמציק לי).
    מקסימום אני אבקש ממישהו במנתח שיכוון לי.
    תודה רבה!

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    בימות הקיץ עדיפות ל-10%
    COOL POWER =שמן סינטטי
    OMEGA מכיל גם שמן קיק
    הכי מוצלח אם תשיג: 15% OMEGA למסוקים
    בהצלחה
    רק בשמחות

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    טעות הנובעת מבטחון יתר. מנוע הפועל במאמץ, במצב של הצתה מאוחרת, מפתח פחות כוח ומתחמם באופן קיצוני.
    מה לעשות, הייתי בזמנו סטודנט טוב בפקולטה הנכונה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אין שום טעות, לא כתבתי בשמומקום משהו על מיקום הבוכנה בהצתה מאוחרת או מוקדמת , ומה משמעותה בפיתוח כוח וחום.
    הייתחסתי למיקומו של הניטרו בעולמינו ועל הקשר לחום המנוע..ש ה ו א ל א מ ק ר ר אבל...(כל מה שכתבתי..) , כל פקולטה מאמינה שהיא הנכונה..

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    94
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אז בשביל זה אני מרגיש שאין למנוע שלי כוח.
    זה קשור אכשהו לכיוון שלו או לדלק?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    גם.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אני השתמשתי בעבר בomega ועברתי לcool power . אני באמת אשמח לדעת מה ההבדל בין עבודה עם שמן קיק לבין עבודה עם שמן סינטטי לגמרי.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    תלוי מה המנוע צריך, זה יהיה רשום בספר שלו
    COOLPOWER בד"כ שמן סינטטי מלא, . יש מנועים צריכים קצת שמן קיק מעורב

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    94
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אני עכשיו משתמש בדלק Rapicon 5% 2C.
    זה קשור לדלק שאין למנוע כוח או שצריך פשוט לכוון את המנוע?

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    לשני הדברים יש השפעה. אני נוהג להשתמש אך ורק בדלק 10%. ממליץ לך מאד לעבור לדלק כזה. השלב הבא הוא לוודא שהמנוע מכוון היטב, ואם לא, אז לכוון כראוי. אחרי שני הדברים האלו, אני מאמין שתרגיש בהבדל ממשי.
    כמובן עליך גם לוודא שהפרופלור שאתה משתמש בו, אכן מתאים למנוע המסויים. פרופלור גדול מידי מעמיס מאד את המנוע, מביא אותו לגבול יכולתו וגורם להתחממות יתר. פרופלור קטן מידי, המנוע סובב בסל"ד גבוה, אבל איננו יכול להעביר את מלוא ההספק, מה שנקרא בשפת העם "טוחן על ריק".

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    94
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אחרי שאני אסיים עם הדלק 5% אני אקנה 10%, פשוט קניתי לא מזמן.
    ותודה על כל העצות!

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    94
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    יש לי עוד שאלה שלא קשורה לדלק.
    איזה גודל פרופלור צריך למנוע os 46?
    כי לי יש פרופ סטנדר 10כפול 6
    ועוד פרופ חלופי-11כפול 7
    נערך לאחרונה על ידי oriyakar; 16-05-2013 בשעה 09:25:30.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    להרצה - 10X6
    להמשך אחרי ההרצה - 11X7

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק

    אני ממליץ 10x7 עובד מעולה ואופטימלי ל-46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •