ציטוט נכתב במקור על ידי chen green צפיה בהודעה
לדעתי אין תחליף ללימוד הטסה עם טריינר כנף עילית ויסלחו לי כל מטיסי הביקסלרים למינהם. הביקסלר לא מדוייק ולא עקבי בטיסה ולכן מאוד מטעה בתגובות. זה שהטיסן עולה לאויר (בזריקה) ומגיע חזרה לרצפה שלם זה לא אומר שיודעים להטיס. עוד לא ראיתי ביקסלר מגיע לנחיתה עם רוח צד בהחלקה עם אף לרוח למשל.
אמנם הביקסלר נותן אפשרות לטעום מעט מה זה להטיס ללא מחיר טעות גבוה וזה מצויין אבל לדעתי מייד אחר כך צריך לעבור לטריינר טוב ויציב איתו אפשר ללמוד הטסה בצורה מסודרת כולל המראה ונחיתה בכל מצב.

לגבי כנף תחתית או עילית לדעתי זה לא החלטי מכיוון שיותר משפיע מבנה הטיסן ופרופיל הכנף. טיסן כנף תחתית עם פרופיל רחב ועומס כנף נמוך יהיה יותר נוח להטסה וללימוד מאשר טריינר כנף עילית צרה וכבד.
מסכים לגמרי!
אני לא התחלתי עם טריינר גלגלים ולא למדתי הטסה נכונה (החזקתי טיסנים באויר ואפילו עשיתי באזים מהירים ...), רק אחרי שבטיסן השלישי (עם גלגלים) למדתי לעשות הקפות מכל המשתמע, ההטסה שלי נעשתה נכונה!
אני מדבר על:
ריצת המראה
עבודה עם גלגלים לשמירת מסלול
הקפות מסודרות למסלול
שמירת זוית גלישה אמיתית לנחיתה (ולא הצפה בלתי נגמרת או ריסוק מבוקר)
משחק עם מנוע לתיקון גובה בגישה לנחיתה (ולא הגה גובה)
שימוש בהגה כיוון לתיקונים למסלול
דיוק נחיתה והליכות סביב

מניסיון, ממליץ לא ללכת בדרך שלי, כי מאוד הפריע לי להתקדם עד שלמדתי הטסה נכונה.

אדי, סליחה שסוטה מהדיון, חשוב היה להבהיר במידה ומתחילים קוראים את השירשור.