שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: חשמלי או נייטרו

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חשמלי או נייטרו

    לא הטסתי כלי ניטרו למעלה מ20 שנה, וגם אז זה לא היה משהו מתקדם במיוחד... בשנתיים האחרונות שלי בתחום השלט רחוק כל הכלים שלי היו ועודם חשמליים - מסוקים, טיסנים, רחפן. גם אני אוהב את הפשטות בסטאפים החשמליים, ולהודות באמת - חושש מלהיכנס לתחום הדלק שתמיד נראה מהצד כדורש המון התעסקות. יחד עם זאת, אני חייב להודות שכשבשטח ההטסה אצלינו עולה לאוויר טיסן ניטרו, הנוכחות שלו היא דבר אחר לגמרי מטיסן חשמלי. יש משהו בצליל, בעשן, ברעש, שמאד מושך אותי, ומצד שני גם קצת מפחיד אותי להיות זה שמחזיק את השלט ששולט בכלי מרעיש שכזה. אני כן רואה סיכוי שבעתיד אתנסה אולי בטיסנים בעלי מנועי ניטרו; במסוקים, לא יודע, האלגנטיות של החשמליים נראית לי מנצחת, אני לא רואה את עצמי מטיס מסוק ניטרו. בניגוד לטיסני ניטרו, מסוקי ניטרו ממש לא מושכים אותי אישית...
    לגבי החסכון, צריך לזכור שסוללות נוטות להידפק עם הזמן, שלא לדבר על ריסוקים שבהם בד״כ הסוללות נדפקות ראשונות (אחרי הלהבים). גם בלי ריסוקים, סוללה סינית ממוצעת מחזיקה מקסימום שנה בהטסה שוטפת, וכל קנייה של סוללה שווה לכמה גלוני דלק. ככה שאני לא חושב שבטווח הארוך יש הבדל משמעותי בעלויות.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חשמלי או נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    לא הטסתי כלי ניטרו למעלה מ20 שנה, וגם אז זה לא היה משהו מתקדם במיוחד... בשנתיים האחרונות שלי בתחום השלט רחוק כל הכלים שלי היו ועודם חשמליים - מסוקים, טיסנים, רחפן. גם אני אוהב את הפשטות בסטאפים החשמליים, ולהודות באמת - חושש מלהיכנס לתחום הדלק שתמיד נראה מהצד כדורש המון התעסקות. יחד עם זאת, אני חייב להודות שכשבשטח ההטסה אצלינו עולה לאוויר טיסן ניטרו, הנוכחות שלו היא דבר אחר לגמרי מטיסן חשמלי. יש משהו בצליל, בעשן, ברעש, שמאד מושך אותי, ומצד שני גם קצת מפחיד אותי להיות זה שמחזיק את השלט ששולט בכלי מרעיש שכזה. אני כן רואה סיכוי שבעתיד אתנסה אולי בטיסנים בעלי מנועי ניטרו; במסוקים, לא יודע, האלגנטיות של החשמליים נראית לי מנצחת, אני לא רואה את עצמי מטיס מסוק ניטרו. בניגוד לטיסני ניטרו, מסוקי ניטרו ממש לא מושכים אותי אישית...
    לגבי החסכון, צריך לזכור שסוללות נוטות להידפק עם הזמן, שלא לדבר על ריסוקים שבהם בד״כ הסוללות נדפקות ראשונות (אחרי הלהבים). גם בלי ריסוקים, סוללה סינית ממוצעת מחזיקה מקסימום שנה בהטסה שוטפת, וכל קנייה של סוללה שווה לכמה גלוני דלק. ככה שאני לא חושב שבטווח הארוך יש הבדל משמעותי בעלויות.
    כמה שזכור לי, עשו חישובי עלויות בעבר בפורום. העלויות לא שונות מהותית, בסוף זה הכל מסתכם בהעדפה אישית.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

נושאים דומים

  1. HSP נייטרו 10\1
    על ידי bargad בפורום פורום מכוניות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-11-2010, 19:56:34
  2. תל אביב והסביבה מכוניות HSP נייטרו
    על ידי bargad בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-11-2010, 19:51:19
  3. אלון -הובי נייטרו
    על ידי ניסן וצחי בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-12-2009, 09:21:20
  4. החלפה מסוק נייטרו במסוק חשמלי
    על ידי tomshalom בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-12-2008, 20:10:24
  5. [שאלה] בלי נייטרו
    על ידי קרמבו בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 70
    הודעה אחרונה: 11-11-2008, 22:34:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •