הכנף לא גמורה, אבל במצב רע מאד. ניתן לתקן עם מים חמים (לא רותחים!), קצת דבק מהיר ושני שיפודי עץ שייתנו לזה צורה ישרה. בכל אופן רק עם מישהו מנוסה. הנזק להגה כיוון זניח וניתן לתיקון בקלות.
כך או כך מסכים עם כולם שבשום אופן אל תנסה לתקן כלום לפני שתמצה את הנסיון לקבל מהם החזר, או כנף חלופית. אם נגעת בטיסן בנסיון תיקון הכי קטן שאפשר - הביטוח מבוטל. דבר איתם בצ׳אט, שלח תמונות, תנסה להימנע ממשלוח הטיסן חזרה כי זה לוקח מללללא זמן. אם הם ינסו לדרוש זאת, נסה להגיד להם שעלות המשלוח אליהם יקרה מאד והופכת את ההחזר ללא משתלם כלכלית עבורך.
אם הם יעמדו על דרישתם לשלוח חזרה את המוצר הפגום, אני הייתי מנסה להתפשר איתם על החזר חלקי - או שישלחו כנף חלופית, או שיחזירו לך אחוז נכבד מהסכום ששילמת. כי בסופו של דבר, זה בר תיקון, וגם אם זה לא ייראה מושלם, זה יכול לטוס אחרי שעה שעתיים של עבודת תיקון מקצועית, בזמן שאם מנגד אתה שולח להם את המוצר חזרה לבדיקה, אתה מתעכב עם הכניסה להטסה בחודש וחצי - חודשיים.
את הדיספיוט תשמור כ״נשק יום הדין״ (רק שים לב שאתה לא חורג ממסגרת ה45 ימים המותרים לדיספיוט)- גם ככה כשפותחים דיספיוט פייפאל שולחים אותך קודם כל לנסות לפתור את העניינים בעצמך עם המוכר ״בדרכי נועם״, ומצד הוביקינג- ברגע שפתחת דיספיוט הם מפסיקים לתקשר איתך בכל דרך אחרת, וכל אופציה אחרת לפתרון המצב, יורדת מהפרק.