בגדול אמינות עבודת מנוע בתנאים קשים, עמידות לאורך זמן.
דוגמא קלאסית תראה את ההבדלים בין מנועים של חברות שונות ,אחרי 5 גלונים ואחכ 15 גלונים,
אחד יהיה חסר קומפרסיה והאחר עדיין ירגיש חדש ואפילו טוב יותר. למשל..
דוגמא נוספת שהרבה נופלים בה היא עבודת מצערת מאומצת , לאחד זה יוביל מיד למנוע מת , והאחר
תוכל להתעלל בסלד עולה יורד ללא חשש. וכל זה למרות כוונים ודלקים משובחים וכל התררם.
אבל שוב פעם , שאלה של יעוד. לטריינר או טיסן מרגוע בסלנג המקומי, לא צריך מנוע עמיד לחבטות סלד וחימום יתר.
הפרש של כמה מאות דולרים יהיה ביזבוז.
א.