שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: 450 3gx עושה בעיות

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    ציטוט נכתב במקור על ידי gadily צפיה בהודעה
    שלום אלעד,

    האם מערכת IKON FBL שבה אתה משתמש היתה מתפקדת טוב יותר בתנאים הנ"ל?
    גדי
    בכללי, רוב מערכות הפלייברלס יותר חסינות לוויבראציות מה 3 gx . גם האייקון יכולה להמשיך לעבוד במסוק שרועד, אבל זה יפגע במאפיין ה self level של המערכת.
    אבל להחליף מערכת זה לא הפתרון, הפתרון הוא לפתור את בעיית הוויבראציות.
    אני אישית החלפתי למערכת האיקון ב 450 בגלל שאני יותר אוהב את התחושה של המערכת בטיסה, ואת אופציות הכיוון של המערכת

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2013
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    359
    תודה!
    73
    הודה 37 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    בכללי, רוב מערכות הפלייברלס יותר חסינות לוויבראציות מה 3 gx . גם האייקון יכולה להמשיך לעבוד במסוק שרועד, אבל זה יפגע במאפיין ה self level של המערכת.
    אבל להחליף מערכת זה לא הפתרון, הפתרון הוא לפתור את בעיית הוויבראציות.
    אני אישית החלפתי למערכת האיקון ב 450 בגלל שאני יותר אוהב את התחושה של המערכת בטיסה, ואת אופציות הכיוון של המערכת


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    מאוד ממליץ להקשיב לאלעד
    יש לו ניסיון מאוד עשיר וכמעט תמיד הוא קולע בול לבעיה
    נערך לאחרונה על ידי avishmuel; 24-12-2013 בשעה 12:21:55.
    אבי
    TREX 550 v2 FBL
    TREX 550 PRO DFC
    trex 700
    logo 600
    trex 500
    logo 500

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    473
    תודה!
    45
    הודה 70 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    בכללי, רוב מערכות הפלייברלס יותר חסינות לוויבראציות מה 3 gx . גם האייקון יכולה להמשיך לעבוד במסוק שרועד, אבל זה יפגע במאפיין ה self level של המערכת.
    אבל להחליף מערכת זה לא הפתרון, הפתרון הוא לפתור את בעיית הוויבראציות.
    אני אישית החלפתי למערכת האיקון ב 450 בגלל שאני יותר אוהב את התחושה של המערכת בטיסה, ואת אופציות הכיוון של המערכת

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    אלעד, תודה על תשובתך. הייתי רוצה להתמקד במאפיין החשוב שהזכרת- self level ובביכולות מתקדמות נוספות.

    1.האם תכונה זו יכולה לעזור למטיס שאיבד אורינטציה ברוב המצבים (למנוע ריסוק שקורה בדרך כלל במצב זה)
    2. האם מתוך ניסיונך ה-self level עובד בדרך כלל בצורה אמינה ונוחה באיקון?
    3. מה דעתך על יכולות מתקדמות של ריחוף במקום ו"חזרה הביתה" (כמו במסוק הזה הכולל גם GPS)
    http://www.banggood.com/Walkera-G400...-p-907484.html

    הערה: בתחושתי הייתי למנוע את הריסוק האחרון שקרה לי בטירקס 450 לאחר שאיבדתי אורינטציה (עקב התרחקות המסוק) בעזרת יכולות מתקדמות אלו.

    בתודה מראש
    גדי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    ציטוט נכתב במקור על ידי gadily צפיה בהודעה
    אלעד, תודה על תשובתך. הייתי רוצה להתמקד במאפיין החשוב שהזכרת- self level ובביכולות מתקדמות נוספות.

    1.האם תכונה זו יכולה לעזור למטיס שאיבד אורינטציה ברוב המצבים (למנוע ריסוק שקורה בדרך כלל במצב זה)
    2. האם מתוך ניסיונך ה-self level עובד בדרך כלל בצורה אמינה ונוחה באיקון?
    3. מה דעתך על יכולות מתקדמות של ריחוף במקום ו"חזרה הביתה" (כמו במסוק הזה הכולל גם GPS)
    http://www.banggood.com/Walkera-G400...-p-907484.html

    הערה: בתחושתי הייתי למנוע את הריסוק האחרון שקרה לי בטירקס 450 לאחר שאיבדתי אורינטציה (עקב התרחקות המסוק) בעזרת יכולות מתקדמות אלו.

    בתודה מראש
    גדי
    אז ככה
    :
    1. כל עוד אתה בגובה מספיק- אז כן, יש מספר מערכות עם פיצ'ר של יישור המסוק באוויר, האייקון היא בעלת היישור הכי בסיסי ביניהם, אבל בסופו של דבר אם אתה מאבד אורינטציה באוויר המערכת תיישר לך את המסוק- ותשאיר אותו מיושר. מה שיכול לחסוך המון $$$$
    2. ה-self level באיקון עובד יפה מאוד, בהנחה שהמסוק נקי לגמרי מוויבראציות, מכיוון שמדי התאוצה על האיקון מאוד רגישים לוויבראציות
    3. אני יודע שכרגע יש רק מערכת פלייברלס אחת שיש איתה ניסיון מוצלח לריחוף וחזרה הביתה בעזרת GPS, וזו הסקוקום+חיישן GPS, אבל הסט אפ הנל עולה קרוב ל-1000$ (!!) ספציפית לגבי המסוק בקישור שלך אני יודע שהוא מבוסס על מסוק ישן יותר ולא מוצלח של וולקרה, ובכללי מסוקים בגודל הזה לא עובדים
    כל כך יפה עם מנוע זנב, מנוע זנב שמסובב פרופ פשוט לא מצליח לשנות סל"ד מהר מספיק כדי לשמור זנב כמו שצריך. על מסוקים כמו ה-MCPX זה עוד עובד יפה, אבל ככל שעולים בגודל ככה זה יותר גרוע.

    ועכשיו לגבי מערכות עם פיצ'רים של חזרה הביתה
    אני לא מחשיב את ה-APM, שזו מערכת שיכולה לעבוד גם על מסוקים ובשילוב עם GPS אתה יכול לקבל ב-100$ מערכת פלייברלס עם חזרה הביתה+טיסה מיוצבת וכו' וכו', זה מתאים יותר לצילום אוויר ופחות להטסה "בשביל הכיף" בנוסף אין הרבה נסיון עם המערכת הזו על מסוקים (אבל הרבה על רחפנים)
    יש לך את הסקוקום+מודל GPS, האיקון וה- helicommand, שלא מזמן שינו את השם שלהם ל-bavarian deamon X (או בקיצור BDX)

    BDX- זו המערכת שיש לה את היישור הכי מוצלח ורובסטי בשוק כרגע, עם המון משתמשים מרוצים ותג מחיר של 500$, אני אישית מכיר מטיס שהמערכת מזמן חסכה לו את הסכום הזה בריסוקים שהיא מנעה.
    למערכת יש יישור מאוד חכם, שמיישר את המסוק לאוריאנטאציה הכי קרובה למצב בו הוא נמצא (ישר או הפוך), מכניס את המסוק לריחוף ישר או הפוך ובנוסף לכך גם מרחיק את המסוק מהריצפה. זה עובד כמעט תמיד, מאוד חסין לוויבראציות ונראה שהיא גם טסה די יפה חוץ מזה

    סקוקום- למערכת יש פיצ'ר יישור שכמו ה-BDX מיישר את המסוק לאורינטציה קרובה+ מרחיק מהקרקע ועולה 490$, היישור שלה לא אמין ומוצלח כמו של ה-BDX, ובתוספת של סכום זהה (495$) אפשר להוסיף מודול GPS שנותן למערכת אופציות כמו חזרה הביתה, ו-HARD DECK- קביעת גובה מינימאלי
    מהקרקע שמתחתיו המסוק לא ירד, ואם כן המערכת תחזיר את המסוק מעל הגובה מידית. מבחינת מאפייני טיסה למערכת יש שמירת זנב והתנהגות זנב מדהימה, והתנהגות נוקשה אך מאוד מדוייקת בסייקליק

    IKON- היישור הכי "פרימיטיבי", אבל מחיר של 225$ בלבד. היישור של המערכת "טיפש" ופשוט מחזיר את המסוק למצד בו הוא ישר לקרקע ולא הפוך, כלומר שאם אתה מפעיל את המצב הזה כשהמסוק הפוך אז המערכת תהפוך אותו בחזרה, ככה שאם אין לך מרחק תגובה מהקרקע המסוק עדיין יתרסק, בנוסך לכך המערכת לא נוגעת בערוץ הפיטצ' (בניגוד לסקוקום וה-BDX) ככה שהמטיס צריך למשוך למעלה כדי להרחיק את המסוק מהקרקע. מבחינת טיסה- הזנב דורש התעסקות וכיוונים במערכת כדי לגרום לו לעבוד מושלם, אבל הסייקליק במערכת הזו הוא מדהים. מה שכן המסוק חייב להיות נקי לגמרי מוויבראציות כדי שהיישור יעבוד, ואם הוא עדין לא עובד צריך ליישם את ה- Milton Mod כדי שהיישור יעבוד כמו שצריך

    מבין המערכות הנ"ל, יצא לי להטיס את האייקון והסקוקום.
    הסקוקום מגיעה עם כיוונים מאוד מוצלחים מהקופסה, והזנב שם הוא מדהים, עצירות מאוד יפות בשני הצדדים, ושמירת זנב מושלמת, הסייקליק מרגיש מאוד רובוטי ומדויק על המילימטר
    האיקון דורשת התעסקות עם הזנב, זה לא שהוא לא שומר, הוא שומר מושלם, אבל צריך עבודה כדי לגרום לקצב הפירואטים להיות אחיד, ולעצירות ולשינויי כיוון להיות מדוייקים, ההרגשה של הסייקליק היא מאוד זורמת, אני מאוד מתחבר לאיך שהמערכת הזו טסה- מאוד קרוב ל-VBAR בתחושה.


    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    473
    תודה!
    45
    הודה 70 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    [
    אלעד, המון תודה על התגובה המפורטת והמושקעת.
    מספר הערות: יש לפחות עוד שני שחקנים איכותיים בשוק ה-FBL
    1. NAZA H -יחידה מאד איכותית למסוק הכוללת גם GPS - (ראיתי והתרשמתי מאד מיכולת הייצוב שלה דרך סרטונים ברשת
    http://www.helipal.com/dji-naza-h-he...tem-w-gps.html
    מחיר 468$
    2. MIKADO mini bar-- יחידה כזאת בדרך אלי מ- FLYING HOBBY (מצא חן בעיני התגובות החיוביות עליה, הגודל הקומפקטי והמחיר של 180$)
    האם ידוע לך משהוא על תכונותיהם ואיכותם?

    הערה קטנה לגבי מסוק של וולקרה G400 המבוסס על ה-V400/.V370 ששניהם מצויים ברשותי זה כשנתיים.
    אכן הדיעה עליהם אינה טובה במיוחד, (לדעתי דיעות של אנשים שלא הטיסו אותם בפועל) אבל אני שמכיר את תכונותיהם כמטיס, יכול להעיד שייצוב הזנב שלהם לא רע בכלל אפילו די טוב יחסית למחירם.
    וולקרה שיפרו מאד את עבודת הזנב יחסית למסוקים אחרים המונעים במנוע זנב.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    473
    תודה!
    45
    הודה 70 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    עוד הבהרה למען הבהירות: איני מטיס 3D.
    ההתייסות שלי לתכונות הייצוב של המסוקים של וולקרה רלונטית רק ל- NORMAL MODE בלבד.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    94
    תודה!
    1
    הודה 3 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 450 3gx עושה בעיות

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    אז ככה
    :
    1. כל עוד אתה בגובה מספיק- אז כן, יש מספר מערכות עם פיצ'ר של יישור המסוק באוויר, האייקון היא בעלת היישור הכי בסיסי ביניהם, אבל בסופו של דבר אם אתה מאבד אורינטציה באוויר המערכת תיישר לך את המסוק- ותשאיר אותו מיושר. מה שיכול לחסוך המון $$$$
    2. ה-self level באיקון עובד יפה מאוד, בהנחה שהמסוק נקי לגמרי מוויבראציות, מכיוון שמדי התאוצה על האיקון מאוד רגישים לוויבראציות
    3. אני יודע שכרגע יש רק מערכת פלייברלס אחת שיש איתה ניסיון מוצלח לריחוף וחזרה הביתה בעזרת GPS, וזו הסקוקום+חיישן GPS, אבל הסט אפ הנל עולה קרוב ל-1000$ (!!) ספציפית לגבי המסוק בקישור שלך אני יודע שהוא מבוסס על מסוק ישן יותר ולא מוצלח של וולקרה, ובכללי מסוקים בגודל הזה לא עובדים
    כל כך יפה עם מנוע זנב, מנוע זנב שמסובב פרופ פשוט לא מצליח לשנות סל"ד מהר מספיק כדי לשמור זנב כמו שצריך. על מסוקים כמו ה-MCPX זה עוד עובד יפה, אבל ככל שעולים בגודל ככה זה יותר גרוע.

    ועכשיו לגבי מערכות עם פיצ'רים של חזרה הביתה
    אני לא מחשיב את ה-APM, שזו מערכת שיכולה לעבוד גם על מסוקים ובשילוב עם GPS אתה יכול לקבל ב-100$ מערכת פלייברלס עם חזרה הביתה+טיסה מיוצבת וכו' וכו', זה מתאים יותר לצילום אוויר ופחות להטסה "בשביל הכיף" בנוסף אין הרבה נסיון עם המערכת הזו על מסוקים (אבל הרבה על רחפנים)
    יש לך את הסקוקום+מודל GPS, האיקון וה- helicommand, שלא מזמן שינו את השם שלהם ל-bavarian deamon X (או בקיצור BDX)

    BDX- זו המערכת שיש לה את היישור הכי מוצלח ורובסטי בשוק כרגע, עם המון משתמשים מרוצים ותג מחיר של 500$, אני אישית מכיר מטיס שהמערכת מזמן חסכה לו את הסכום הזה בריסוקים שהיא מנעה.
    למערכת יש יישור מאוד חכם, שמיישר את המסוק לאוריאנטאציה הכי קרובה למצב בו הוא נמצא (ישר או הפוך), מכניס את המסוק לריחוף ישר או הפוך ובנוסף לכך גם מרחיק את המסוק מהריצפה. זה עובד כמעט תמיד, מאוד חסין לוויבראציות ונראה שהיא גם טסה די יפה חוץ מזה

    סקוקום- למערכת יש פיצ'ר יישור שכמו ה-BDX מיישר את המסוק לאורינטציה קרובה+ מרחיק מהקרקע ועולה 490$, היישור שלה לא אמין ומוצלח כמו של ה-BDX, ובתוספת של סכום זהה (495$) אפשר להוסיף מודול GPS שנותן למערכת אופציות כמו חזרה הביתה, ו-HARD DECK- קביעת גובה מינימאלי
    מהקרקע שמתחתיו המסוק לא ירד, ואם כן המערכת תחזיר את המסוק מעל הגובה מידית. מבחינת מאפייני טיסה למערכת יש שמירת זנב והתנהגות זנב מדהימה, והתנהגות נוקשה אך מאוד מדוייקת בסייקליק

    IKON- היישור הכי "פרימיטיבי", אבל מחיר של 225$ בלבד. היישור של המערכת "טיפש" ופשוט מחזיר את המסוק למצד בו הוא ישר לקרקע ולא הפוך, כלומר שאם אתה מפעיל את המצב הזה כשהמסוק הפוך אז המערכת תהפוך אותו בחזרה, ככה שאם אין לך מרחק תגובה מהקרקע המסוק עדיין יתרסק, בנוסך לכך המערכת לא נוגעת בערוץ הפיטצ' (בניגוד לסקוקום וה-BDX) ככה שהמטיס צריך למשוך למעלה כדי להרחיק את המסוק מהקרקע. מבחינת טיסה- הזנב דורש התעסקות וכיוונים במערכת כדי לגרום לו לעבוד מושלם, אבל הסייקליק במערכת הזו הוא מדהים. מה שכן המסוק חייב להיות נקי לגמרי מוויבראציות כדי שהיישור יעבוד, ואם הוא עדין לא עובד צריך ליישם את ה- Milton Mod כדי שהיישור יעבוד כמו שצריך

    מבין המערכות הנ"ל, יצא לי להטיס את האייקון והסקוקום.
    הסקוקום מגיעה עם כיוונים מאוד מוצלחים מהקופסה, והזנב שם הוא מדהים, עצירות מאוד יפות בשני הצדדים, ושמירת זנב מושלמת, הסייקליק מרגיש מאוד רובוטי ומדויק על המילימטר
    האיקון דורשת התעסקות עם הזנב, זה לא שהוא לא שומר, הוא שומר מושלם, אבל צריך עבודה כדי לגרום לקצב הפירואטים להיות אחיד, ולעצירות ולשינויי כיוון להיות מדוייקים, ההרגשה של הסייקליק היא מאוד זורמת, אני מאוד מתחבר לאיך שהמערכת הזו טסה- מאוד קרוב ל-VBAR בתחושה.



    תיקון קטן לגבי ה - Skookum, לדגם ה- Black Eddition יש Self Level אבל היא לא מרחיקה מהקרקע.

    רותם

נושאים דומים

  1. המצלמת שלט רכב עושה לי בעיות
    על ידי yuval-the-pilot בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-06-2012, 17:46:24
  2. [עזרה!] WATTMETER מהסיני עושה בעיות...
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-02-2012, 20:55:09
  3. [עזרה!] ספרטן קוורק עושה בעיות.
    על ידי Yoav Lahav בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-04-2011, 19:59:25
  4. [עזרה!] הTurnigy 9X 9Ch עושה בעיות...
    על ידי SuperTiger בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 11-06-2010, 22:38:05
  5. מנוע 50 עושה בעיות...
    על ידי tzahical בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 14-08-2009, 18:37:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •