ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
בכללי, רוב מערכות הפלייברלס יותר חסינות לוויבראציות מה 3 gx . גם האייקון יכולה להמשיך לעבוד במסוק שרועד, אבל זה יפגע במאפיין ה self level של המערכת.
אבל להחליף מערכת זה לא הפתרון, הפתרון הוא לפתור את בעיית הוויבראציות.
אני אישית החלפתי למערכת האיקון ב 450 בגלל שאני יותר אוהב את התחושה של המערכת בטיסה, ואת אופציות הכיוון של המערכת

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
אלעד, תודה על תשובתך. הייתי רוצה להתמקד במאפיין החשוב שהזכרת- self level ובביכולות מתקדמות נוספות.

1.האם תכונה זו יכולה לעזור למטיס שאיבד אורינטציה ברוב המצבים (למנוע ריסוק שקורה בדרך כלל במצב זה)
2. האם מתוך ניסיונך ה-self level עובד בדרך כלל בצורה אמינה ונוחה באיקון?
3. מה דעתך על יכולות מתקדמות של ריחוף במקום ו"חזרה הביתה" (כמו במסוק הזה הכולל גם GPS)
http://www.banggood.com/Walkera-G400...-p-907484.html

הערה: בתחושתי הייתי למנוע את הריסוק האחרון שקרה לי בטירקס 450 לאחר שאיבדתי אורינטציה (עקב התרחקות המסוק) בעזרת יכולות מתקדמות אלו.

בתודה מראש
גדי